Klientka Ideo Force finalistką w prestiżowym konkursie Kobieta e-commerce 2022!

Plebiscyt dedykowany jest właścicielkom małych i średnich firm oraz kobietom pracującym na etacie, które zajmują się zagadnieniami z obszaru e-commerce, e-marketingu oraz nowych technologii.

Kiedy dotarła do nas informacja o tym, że organizowany jest konkurs skierowany do kobiet, nie mieliśmy żadnych wątpliwości, że chcemy zgłosić do niego naszą Klientkę – Panią Marzenę Pawłowską, właścicielkę marki Zyzio&Zuzia.

Ideo Force wspiera działania marki Zyzio&Zuzia niemalże od początku istnienia sklepu internetowego zyzio&zuzia.pl, który został założony w 2019 roku. Dzięki naszej współpracy sklep Pani Marzeny zwiększył zyski ze sprzedaży, a także poprawił swoją widoczność w sieci.

Nominowaliśmy Panią Marzenę w dwóch kategoriach:

  • Najlepszy sklep internetowy.
  • Przedsiębiorcza mama w e-commerce.

To właśnie w drugiej kategorii Pani Marzena otrzymała specjalne wyróżnienie!

Gala przyznania tytułów i wręczenia statuetek oraz dyplomów konkursu Kobieta e-commerce 2022 odbyła się 21 kwietnia. Goście zostali zaproszeni do niesamowitego, pełnej historii Villi Intrata na terenie PAŁACU KRÓLA JANA III W WILANOWIE. 

Jesteśmy ogromnie dumni z Pani Marzeny, a także z tego, że to właśnie nasze zgłoszenie przygotowane w formie video zostało dostrzeżone przez jury konkursu!

 

Rozpoczynanie działalności w Internecie będąc mamą trójki małych dzieci? To ogromne wyzwanie, które dla Pani Marzeny jest codziennością. Założycielka marki Zyzio&Zuzia z powodzeniem łączy rolę rodzica z rolą przedsiębiorczyni. To zadanie niezwykle wymagające biorąc pod uwagę, że Pani Marzena nie tylko prowadzi sklep internetowy, ale jest również producentką sprzedawanych ubranek!

Twórczyni marki, sama mając dzieci, jak nikt potrafi zrozumieć potrzeby swojej grupy docelowej – czyli mam takich jak ona sama. Prowadzenie dziecięcego e-biznesu, będąc mamą, ma wiele zalet! To właśnie dzieci są pierwszymi testerami m.in. materiałów używanych do produkcji ubranek, które mają wejść na rynek.

Czytając historię założenia marki, jej misję i wizję przekonujemy się, że w przypadku Pani Marzeny to właśnie macierzyństwo było inspiracją i motorem działań. Takie historie motywują i udowadniają, że bycie mamą prowadzącą e-commerce jest możliwe.

Nie ulega wątpliwości — Ideo Force ma wspaniałych Klientów!