Agencja marketingowa Warszawa

Transformacja cyfrowa jest faktem. Dzisiaj nie da się już oddzielić sprzedaży, wizerunku, relacji z klientami, przewagi konkurencyjnej i obecności na rynku od internetu.

Firmy potrzebują marketingu internetowego. Na dobry marketing składa się strategia, działanie i analiza. Jesteśmy agencją marketingową, która najpierw planuje, a następnie działa i optymalizuje pracę. Wiemy, że dla naszych klientów liczą się wyniki. Nam również na nich zależy.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Agencja marketingowa Warszawa

Definicji marketingu jest wiele. Jedna z najczęściej przytaczanych a zatwierdzonych przez  American Marketing Association mówi, że marketing jest zbiorem działań i procesów służących do tworzenia, komunikowania się, dostarczania i wymiany ofert mających wartość dla klientów, partnerów i społeczeństwa. Jeszcze inna definicja mówi, że marketing zaspokaja potrzeby, osiągając zysk

Marketing ma wiele odmian, bo realizuje różne cele, które się uzupełniają. Na przykład content marketing wspiera działania SEO, buduje wizerunek i angażuje, dostarczając wartościowy przekaz. Media społecznościowe są świetnym uzupełnieniem strony internetowej, a ta by mogła spełniać oczekiwania użytkowników musi być odpowiednio zaprojektowana. Żeby strona była widoczna w Google, firma powinna zainwestować w SEO i ewentualnie korzystać z reklamy linków sponsorowanych. Sporo tego? Wymienione  projekty nie muszą dotyczyć Twojej firmy, bo może masz zupełnie inne potrzeby. Zaangażowanie agencji marketingowej ułatwi Ci określenie potrzeb, ograniczy zbędne koszty i czas. Agencja marketingowa (z Warszawy) nie tylko opracuje plan, ale wykona projekt i przedstawi raport w wynikami.

Jak wybrać agencję marketingową w Warszawie?

Masz firmę w Warszawie i potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu kampanii marketingowych? Szukasz specjalistów, którzy zajmą się reklamą w mediach społecznościowych i obsługą kampanii w Google? A może interesuje Cię pozycjonowanie strony internetowej? Właśnie tym zajmuje się nasza agencja marketingowa. Warszawa jest siedzibą Ideo Force, ale nie ograniczamy się do jednego miasta. Obsługujemy firmy z całej Polski. 

Może masz już za sobą wstępne poszukiwania, widziałeś oferty agencji marketingowych i wiesz, co chcesz poprawić, ale którą agencję wybrać? Każda agencja marketingowa ma swój zakres usług, sposób działania i współpracy, cennik i metodę rozliczania projektów marketingowych. To nie wszystko, bo do tej listy dochodzą jeszcze: 

  • Doświadczenie i projekty – w marketingu liczą się efekty, a na te wpływa między innymi doświadczenie agencji pozwalające projektować skuteczne kampanie i zarządzać nimi. Nasza agencja pracowała dla znanych marek w Polsce i na świecie, a także pomagała tworzyć wizerunek firm od podstaw. 
  • Wyniki i opinie klientów – efekty współpracy z marką są potwierdzeniem kompetencji specjalistów. Jako agencja jesteśmy skupieni na wynikach, ale współpraca to też doradztwo, wsparcie i dialog ludzi, którzy mają wspólny cel. 
  • Zespół, komunikacja i podejście do klienta – agencja wie, jak organizować pracę wielu osób zaangażowanych w projekt. W Ideo Force dbamy o płynną wymianę informacji. Z naszymi klientami współpracują Kierownicy Projektów nadzorujący działania marketingowe na rzecz ich firm. 
  • Rozwiązania marketingowe – marki są różne i mają różne potrzeby związane chociażby wizerunkiem, pozyskiwaniem klientów czy sprzedażą. Jeśli powiesz nam czego potrzebujesz, opracujemy strategię, a następnie wybierzemy odpowiednie narzędzia marketingowe.
     
Porozmawiajmy o pozycjonowaniu Twojego e-commerce!

Korzyści współpracy z agencją w Warszawie

Dlaczego warto korzystać z usług agencji marketingowej w Warszawie? Bo nie musisz znać się na marketingu w stopniu specjalistycznym. Aby działać w internecie i zdobyć rozpoznawalność na rynku czy przewagę w branży, nie musisz też zatrudniać dodatkowych pracowników. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z naszą agencją, zaczniemy od poznania Twoich potrzeb. Każda firma zaczyna marketing z innego poziomu. Czasami potrzeba głębszej analizy. Może konieczna będzie modyfikacja komunikacji z grupą docelową? 

Analiza marki, klientów i otoczenia (branży i konkurencji) jest fazą wstępną projektu i nie można jej pominąć. Dlatego działaniami, od których zaczynamy pracę (w zależności od Twoich potrzeb) może być: 

  1. Określenie grupy docelowej i podzielenie jej na segmenty oraz opracowanie person.
  2. Przygotowanie przekazu odpowiadającego potrzebom klientów z grupy docelowej.
  3. Opracowanie strategii marki na rynku i planu rozwoju firmy w tym kontekście.
  4. Stworzenie planu obecności marki w internecie, np. w social media.

Nasza oferta obejmuje usługi w zakresie marketingu internetowego, e-commerce oraz e-strategii, w tym:

  • pozycjonowanie stron i sklepów internetowych, 
  • audyty stron www, sklepów online i social media,
  • reklamy w Google i social media (np. Facebook Ads),
  • prowadzenie profili w mediach społecznościowych, 
  • wdrażanie chatbotów w e-commerce,
  • obsługa marketplace i zakładanie sklepów,
  • analizy e-marketingowe i tworzenie strategii,
  • badania użyteczności serwisów i wdrażanie narzędzi analitycznych,
  • tworzenie treści, np. na strony internetowe,
  • współpraca z influencerami.

Korzystanie z narzędzi marketingowych (np. pozycjonowania, reklamy, badań użyteczności, mediów społecznościowych) oraz wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i ich opinie, a także odpowiadanie na nie sprawi, że Twoja firma: 

  • Wyróżni się na rynku i zyska przewagę nad konkurencją w swojej branży. 
  • Podniesie poziom sprzedaży poprzez zaangażowanie stałych klientów i pozyskanie nowych.
  • Zoptymalizuje stronę internetową, przez co wzmocni swoją pozycję w wynikach wyszukiwania Google.
  • Poprawi doświadczenia użytkowników i wydłuży czas spędzony na stronie.

Dla nowych marek, które planują wejście na rynek, przygotujemy strategię komunikacji, a także treści na stronę internetową, logo oraz sposoby promocji właściwe firm budujących rozpoznawalność. 

Agencja reklamowa Warszawa

Potrzebujesz agencji z Warszawy do prowadzenia kampanii reklamowej? Agencja reklamowa prowadzi kampanie promocyjne, zaczynając od przygotowania kreacji po uruchomienie i monitorowanie wyników. W ramach Google Ads korzystamy z m.in.:

  • linków sponsorowanych widocznych w wynikach wyszukiwania,
  • bannerów pojawiających się na stronach internetowych, 
  • reklamy wideo na YouTube, 
  • Gmail Sponsored Promotions, czyli reklamy w poczcie Gmail,
  • kampanii produktowych dla e-commerce, dzięki którym reklama wyświetla się w np. na karcie Zakupy i w wynikach wyszukiwania. 

Kampanie Google Ads zaczynamy od audytu konta reklamowego, podczas którego sprawdzimy np. to, czy kody śledzące zostały prawidłowo wdrożone. Dlaczego jest to ważne? Jeśli chcesz korzystać z remarketingu dynamicznego lub standardowego, to Twoja strona musi mieć wdrożony tag remarketingowy Google Ads. Remarketing pozwala wyświetlać reklamę osobom, które były na Twojej stronie, a remarketing dynamiczny dokładnie te same produkty, które użytkownik oglądał.

Nasze kampanie nie ograniczają się do Google Ads. i obsługi systemów reklamowych social media (np. Facebook Ads czy TikTok Ads),  prowadzimy też kampanie reklamowe w serwisie ogłoszeniowym OLX. 

Co daje reklama w internecie? Wszystko zależy od Twojego celu. Może chcesz zwiększyć sprzedaż, albo zwrócić uwagę na swoje produkty i zainteresować nimi użytkowników? Zależy Ci na ruchu na stronie i budowaniu zasięgu marki? Czy stworzyłeś aplikację i chcesz, żeby świat się o niej dowiedział, a Twoje rozwiązanie było chętnie pobierane ze sklepu z aplikacjami? Dostępne na rynku systemy reklamowe dostarczają szeroki wybór formatów i sposobów kierowania przekazu. Reklamę widzą dokładnie te osoby, które wskażesz. Wszystko za sprawą danych. Dla przykładu, mogą to być kobiety znajdujące się w wybranej lokalizacji, korzystające z urządzeń mobilnych, w wieku 30-35 lat, albo użytkownicy mające podobne zainteresowania do zainteresowań osób z Twoich list remarketingowych.  

Jeśli chcesz skorzystać z reklamy, skontaktuj się naszą agencją. Przygotujemy ofertę odpowiadającą potrzebom Twojego biznesu.

Dlaczego Ideo Force?

  • Jako agencja marketingowa działająca na rynku kilkanaście lat, mamy doświadczenie w kompleksowej obsłudze firm. Jeśli widzimy, że nasz klient potrzebuje zmian w obszarze social media, ale pracujemy nad widocznością w wyszukiwarce, to rozmawiamy też o innych rozwiązaniach.
  • Zrealizowaliśmy ponad 1500 projektów e-marketingowych, dzięki którym firmy naszych klientów zwiększyły przychody ze sprzedaży, stały się znane, powiększyły bazę klientów i zyskały nowych kontrahentów.
  • Współpraca jest zorganizowana, bo czuwa na nią Account Manager. Jego zadaniem jest zapewnić sprawną komunikację między członkami zespołu realizującego zadania na rzecz klienta. To właśnie z nim będziesz kontaktował się w sprawach projektu marketingowego.
  • Nasza agencja marketingowa korzysta ze wszystkich opcji najlepszych na rynku narzędzi i rozwiązań dla e-marketingu, w tym Senuto, SurferSEO, SEMSTORM, Ahrefs, Sentione, MajesticSEO.
  • W naszym zespole są wykładowcy akademiccy i szkoleniowcy. Jeśli Twoja firma potrzebuje doradztwa lub szkolenia wewnętrznego możesz na nas liczyć. 
  • Wśród naszych klientów są firmy odnoszące sukcesy w Polsce i Europie, np. iParts, BPH TFI, Wapteka, 2KC, Meblemix, Opak System, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas