Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści - wydanie 2

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, Rok II wydania: 2019, Autorzy: Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański

Content marketing jest jak inspirująca rozmowa - przyciąga uwagę, wzbudza emocje.

Wiedza marketingowa wymaga stałego aktualizowania i poszerzania, jako że sam marketing ciągle ulega dynamicznym zmianom. Właśnie dlatego książka autorstwa Wojciecha Szymańskiego, dyrektora zarządzającego Ideo Force, eksperta do spraw e-marketingu, e-commerce oraz e-PR i dr Magdaleny Tobiasz, specjalizującej się w marketingu internetowym została zaktualizowana i uzupełniona o aktualne informacje i zdobyte dotychczas doświadczenie. Pierwsze wydanie z 2016 roku zostało poszerzone i odnowione.

Autorzy postanowili ponownie połączyć siły i przygotować świeżą bazę wiedzy, w nowej szacie graficznej. Tak powstało II wydanie przewodnika po świecie content marketingu.

Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści jest pozycją idealną dla osób pracujących z treścią. Zarówno tych zajmujących się pisaniem, tworzeniem strategii czy też analizowaniem ogółu działań marketingowych. Informacje zawarte w książce podpowiedzą, jaką obrać strategię content marketingową oraz jak zaciekawiać i angażować odbiorców. Po publikację mogą również sięgnąć osoby, które nie zajmują się contentem, a po prostu są zainteresowane tym tematem i chcą poszerzyć swoją wiedzę.

Poniżej przedstawiamy spis treści publikacji:

  • Rozdział 1. Historyczne tło współczesnego marketingu
  • Rozdział 2. Rozwój marketingu internetowego
  • Rozdział 3. Teoretyczna podstawa zarządzania treścią
  • Rozdział 4. Okoliczności dwukierunkowej komunikacji
  • Rozdział 5. Content marketing w najnowszym wydaniu
  • Rozdział 6. W świecie opowieści, czyli marketing narracyjny
  • Rozdział 7. Rodzaje i formaty content marketingu
  • Rozdział 8. Kanały dystrybucji content marketingu
  • Rozdział 9. Narzędzia warte uwagi

W książce poruszane są różne obszary związane z content marketingiem, dzięki czemu można z niej wynieść szczegółową, przydatną wiedzę na temat zarówno początków marketingu internetowego, jak i rodzajów marketingu treści. Każdy z dziewięciu rozdziałów dostarcza eksperckie i wiarygodne informacje, z których może skorzystać zarówno profesjonalista z branży marketingowej, jak i nowicjusz.

Książkę można zakupić w Wydawnictwie Newsline.

Ocena artykułu:
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści - wydanie 2

Autor

Inne wpisy

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.