Ostatnie lata były przełomowe dla marketingu. Zgodnie z prognozami ekspertów, reklama prowadzona w Internecie wyprzedziła pod każdym względem reklamę telewizyjną. W związku z tym, kompleksowa wiedza na temat promocji online stała się niezbędna w branży marketingowej.
Marketing w sieci. Podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady to jedna z tych pozycji, która powinna znaleźć się na półce każdego zapalonego amatora promocji online oraz specjalisty od marketingu w Internecie. Publikacja łączy bogatą teorię z doświadczeniem praktyków oraz pomysłowością creative managerów i omawia najważniejsze zagadnienia konieczne do efektywnego działania w sieci.
Wszystkie treści potwierdzone są autorytetem autorów poszczególnych rozdziałów, w tym Wojciecha Szymańskiego, eksperta w dziedzinie e-marketingu. Specjalista podejmuje temat pozycjonowania. W zwięzłym i czytelnym tekście tłumaczy zasady zdobywania pozycji w wyszukiwarce oraz udziela praktycznych wskazówek i rad, jak efektywnie i szybko znaleźć się w top 3 listy wyszukiwania, a poprzez to zbudować sukces swojej strony internetowej.
Ponadto zainteresowani znajdą omówienie zagadnień takich jak: prawne aspekty działań w Internecie, social media, rady dla prowadzących sklepy internetowe czy recepty na udany e-mail marketing.
Poniżej spis treści książki, Wojciech Szymański jest autorem rozdziału 10:
- Wprowadzenie
- Rozdział 1. Zachowanie konsumentów w Internecie - Mateusz Tułecki
- Rozdział 2. Prawne aspekty Internetu - Roman Bieda, Adam Szymon Tułecki
- Rozdział 3. Social media - Paweł Loedl
- Rozdział 4. Case studies - Dawid Szczepaniak
- Rozdział 5. Rozwój blogów w Polsce i współpraca z blogerami - Adam Przeździęk
- Rozdział 6. Nowe narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie. Subiektywny przegląd - Marzena Rębiasz
- Rozdział 7. E-mail marketing bez tajemnic - Paweł Sala
- Rozdział 8. Rynek e-commerce w Polsce i na świecie. Dobre rady dla rozpoczynających i prowadzących sprzedaż online - Wojciech Tomaszewski
- Rozdział 9. Projektowanie przyjaznych i efektywnych serwisów internetowych - Hubert Turaj
- Rozdział 10. Pozycjonowanie stron internetowych – szybkie kroki do zdobycia TOP3 i czerpania z tego realnych korzyści - Wojciech Szymański
- Rozdział 11. Dlaczego Goździkowa nie ma konta na Facebooku, czyli e-farmamarketing dla zuchwałych – case studies - Monika Szostek-Kwapień
- Rozdział 12. Przepis na dobry startup - Marek Przystaś
- Rozdział 13. Zarządzanie zespołem projektowym i podstawowe umiejętności menadżerskie - Michał Szot
Marketing internetowy jest pojęciem bardzo szerokim, a każdy z trzynastu rozdziałów książki ukazuje inny obszar działania e-marketingu. Publikację zatem można traktować jako całość lub sięgnąć po konkretny rozdział, który udzieli praktycznych i szczegółowych informacji o danej kwestii.
Publikacja została przygotowana w ramach projektu Lider Nowej Gospodarki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach realizowanego pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Pliki do pobrania



















