Leksykon public relations

Leksykon public relations, Rok wydania: 2009, Współautor: Wojciech Szymański

Gdy w grę wchodzi PR, nie ma miejsca na szablonowość i nudę. Kreowanie odpowiedzialnych relacji społecznych wymaga nie tylko świetnego poruszania się wśród mechanizmów komunikacji, ale także kreatywności i doświadczenia, które pozwala na weryfikację podejmowanych działań. Dla zainteresowanych tematem mamy dobrą wiadomość. Teraz wszystkie najważniejsze informacje można znaleźć w formie jednej wygodnej książki.

Leksykon Public Relations to kompendium wiedzy, które wychodzi naprzeciw współczesnym wyzwaniom komunikacji społecznej. Publikacja w klarowny i atrakcyjny sposób omawia ponad 700 zagadnień zawierających szczegółowe wyjaśnienia i praktyczne wskazówki wskazujące najlepsze kierunki projektowanego działania.

Pozycja została stworzona przez znakomite autorytety z dziedziny Public Relations, w tym Wojciecha Szymańskiego, specjalistę od marketingu internetowego.  Ekspert Ideo Force podzielił się swoją wiedzą z zakresu budowania wizerunku i zarządzania relacjami, którą zdobył i zweryfikował podczas swojej wieloletniej praktyki.

Kto powinien sięgnąć po omawianą pozycję? Publikacja powstała z myślą o wszystkich, którzy potrzebują dostępu do kompleksowej i zweryfikowanej wiedzy na temat PR-u. Szczególnie docenią ją praktycy, którzy każdego dnia stają przed wyzwaniami współczesnego marketingu, a także studenci, którzy otrzymują świetne narzędzie umożliwiające przygotowanie się do zajęć i egzaminów.

Leksykon public relations to materiał stanowiący podstawę do dalszych poszukiwań. Książka przekazuje fundamentalną wiedzę, od której można zacząć przygodę z PR.

Ocena artykułu:
Leksykon public relations

Autor

Inne wpisy

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.