Aleksander Winciorek

Badacz, strateg, wykładowca z 20-letnim doświadczeniem w branży. Szczególnie zainteresowany analizą efektywności działań reklamowych i badaniami wspierającymi budowanie strategii marketingowych.

Rozwijał swoją karierę pracując w VML&YR i Brand Fibres, gdzie uczestniczył w planowaniu i realizacji wielu kampanii opartych na strategiach wykorzystujących społecznościowe kanały komunikacji.

Współpracował z największymi korporacjami, m.in. Coca-Cola, Orange, Danone, Nestle, PZU, Philips, mBank. Kampanie, w których tworzeniu uczestniczył, zdobywały liczne nagrody m.in. Effie, Golden Arrow czy Mixx Awards.

W Sotrenderze zajmuje się rozwojem nowych produktów analitycznych i raportów wspierających planowanie, optymalizację i ewaluację procesów marketingowych łączących tradycyjne techniki analityczne z rozwiązaniami opartymi na AI i Machine Learning. 

Aleksander Winciorek
Aleksander Winciorek

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe