Bartosz Michalak

Ekspert, koordynator, strateg marketingowy, pasjonat nowych technologii.

Wychowanek Politechniki Łódzkiej. Pasjonat Bałkanów i nowych technologii. Miłośnik komiksów Marvela i e-marketingowy ekspert.

O konieczności analizowania danych i obserwowania konkurencji mówi się coraz więcej na polskim rynku. Coraz więcej firm czuje naturalną potrzebę prowadzenia takich działań dla swojego e-commerce, widząc w tym szansę na stabilniejszy rozwój biznesu i sukcesywne zwiększanie sprzedaży w sklepach internetowych. Często jednak brakuje specjalistycznej wiedzy, jak to prawidłowo robić.

Na szczęście o podglądaniu konkurencji Bartosz Michalak wie niejedno. Nie brakuje mu wiedzy i doświadczenia, które gromadzi od dawna.

Zdobywał je w K2 Media i Bluerank, obecnie w Senuto. Odpowiadał także za budowanie długofalowych relacji z klientami takimi jak Yamaha Motor Poland, Wurth Polska czy Skanska.

Bartosz Michalak
Bartosz Michalak

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe