Bartosz Michalak
Ekspert, koordynator, strateg marketingowy, pasjonat nowych technologii.
Wychowanek Politechniki Łódzkiej. Pasjonat Bałkanów i nowych technologii. Miłośnik komiksów Marvela i e-marketingowy ekspert.
O konieczności analizowania danych i obserwowania konkurencji mówi się coraz więcej na polskim rynku. Coraz więcej firm czuje naturalną potrzebę prowadzenia takich działań dla swojego e-commerce, widząc w tym szansę na stabilniejszy rozwój biznesu i sukcesywne zwiększanie sprzedaży w sklepach internetowych. Często jednak brakuje specjalistycznej wiedzy, jak to prawidłowo robić.
Na szczęście o podglądaniu konkurencji Bartosz Michalak wie niejedno. Nie brakuje mu wiedzy i doświadczenia, które gromadzi od dawna.
Zdobywał je w K2 Media i Bluerank, obecnie w Senuto. Odpowiadał także za budowanie długofalowych relacji z klientami takimi jak Yamaha Motor Poland, Wurth Polska czy Skanska.
