Daniel Kazanecki

Content manager, analityk, projektant strategii komunikacyjnych i e-marketingowych oraz kierownik projektów. W branży działa od 2008 roku, gromadząc doświadczenie przy współpracy z polskimi agencjami brandingowymi i interaktywnymi oraz realizując kompleksowe projekty dla małych i dużych marek. Od samego początku swojej ścieżki zawodowej odpowiadał za realizację zróżnicowanych zadań. Tworzenie jakościowego contentu i koncepcji kreatywnych dla reklam, opracowywanie narzędzi badawczych, projektowanie multikanałowych działań komunikacyjnych, analitykę konkurencji, a nawet DTP.

Od 2015 roku na stałe związany z Ideo Force i skupiony na realizowaniu kompleksowych projektów e-marketingowych. Absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna ze specjalizacją Corporate Identity.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager, Ideo Force
tel.697 258 148
Napisz do mnie

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe