Jan Zając

Badacz. Psycholog. Adiunkt na Wydziale Psychologii UW. Przedsiębiorca. Twórca Sotrendera. Jan Zając. O analityce danych i badaniu Internetu, chyba mało kto wie więcej niż on.

Swoje zainteresowania i naukowe pasje przekuł w stworzenie wyjątkowej na polskim rynku firmy – Sotrender, specjalizującej się w badaniu social media i tworzeniu narzędzi do ich biznesowej analityki. Korzysta z nich ponad 500 przedsiębiorstw w 38 krajach.

Jak sam mówi, celem Sotrendera jest niesienie pomocy firmom i agencjom interaktywnym w gromadzeniu i analizowaniu danych z mediów społecznościowych oraz optymalizacji prowadzonych w nich działań marketingowych.

Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi (Mediolan) oraz Uniwersytetu w Leuven, autor publikacji na temat psychologii internetu i prowadzenia badań online.

Wykładowca, szkoleniowiec, start-upowy mentor i prelegent na branżowych konferencjach. Chętnie dzieli się wiedzą i wspiera rozwój nowoczesnego biznesu.

Jan Zając
Jan Zając

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe