Kamila Gębik

,,Od wielu lat łączy w swojej pracy sprzedaż, marketing, PR, copywriting, a także wysokie umiejętności organizacyjne. Ma na swoim koncie wiele sukcesów sprzedażowych. Obecnie jest właścicielką agencji konsultingowej dla e-commerce fashion & beauty KAMMEDIA.PL. Współpracuje z NAOKO, KARKO, LAPARICA.COM, TAMARA GONZALEZ PEREA, FIREWORK.TV, WIRTUALNY STYLISTA STYLESPOT & TUATARA, NETHANSA, SALESMANAGO".

Zdobyła Tytuł TYGRYSA BIZNESU 2022. Autorka i wydawca książki ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. Wcześniej pracowała przez kilka lat jako Business Development Coordinator w największym w Polsce hubie modowym Domodi/ Holding Wirtualna Polska, rozwijając kategorię beauty. Na co dzień współpracowałam z takimi markami jak: Bielenda, Dr Irena Eris, Yves Rocher, Nivea, Hebe, Clochee, Levis, Adidas, Apart, Olsen, Sadva, Briju, Yes i wiele innych. Autorka blogów o marketingu online, redaktor magazynów Forbes Polska, E-commerce & Digital marketing, Szef Sprzedaży, Ican Management Review Polska. Napisała koło 150 artykułów sponsorowanych dla marek z różnych branż.

Obecnie uczestniczy w wielu podcastach, wywiadach LIVE udzielając porad dotyczących prowadzenia sklepu online fashion & beauty. Zaprasza do wymiany doświadczeń na kanale LinkedIn i na stronach: www.kammedia.pl, www.pieknyecommerce.pl”.

Kamila Gębik
Kamila Gębik

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe