Łukasz Kozłowski
Lata doświadczeń w szeroko rozumianej interaktywnej rzeczywistości. Nieustannie rozwijane umiejętności kreowania efektywnej komunikacji cyfrowej.
Poznawanie internetowej rzeczywistości zarówno jako ekspert, jak i szeregowy konsument. Profesjonalizm. Kreatywność. Otwartość. A przede wszystkim zdolność do połączenia tych wszystkich aspektów w postaci jednej osoby.
Tak w ogromnym skrócie można opisać Łukasza Kozłowskiego, aktualnie koordynującego pracę działu marketingu w Thulium, jako Chief Marketing Officer.
Swoje bogate i różnorodne doświadczenie zbierał w branży usługowej oraz e-commerce. Aktywnie działał przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego Presto – gdzie początkowo zajmował się SEM oraz tworzeniem kompleksowych strategii reklamowych.
Zbudował także komunikację zewnętrzną oraz strategie e-commerce dla całej grupy marek Ortens Sp. z o.o.
W tym roku zakończył ponad 3-letnią współpracę z DreamCommerce, gdzie dla marek Shoper, Zencommerce India oraz Zencommerce Turkey zajmował się analizą i rozwojem relacji z klientami, jako Customer Success Manager.
Mówiąc w skrócie – o klientach i budowaniu relacji z nimi, Łukasz wie niemal wszystko.
