Michał Moneta

Marketing Manager w firmie Lightcurve. Zaangażowany głównie w tworzenie i zarządzanie treścią, kampanie digital marketingowe, social media, analitykę internetową oraz zarządzanie platformami rozwojowymi. Współpracuje także przy rekrutacji na programy szkoleniowe prowadzone przez questus.

Absolwent programu Diploma in Professional Marketing oraz kursów m. in. w IE Business School, University of California oraz University of Geneva. Jest również certyfikowanym marketerem DIMAQ, absolwentem szkoleń narzędziowych Google – Ads oraz Analytics i aktualnym doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego.

Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował m.in. z Propharmą, OLX, firmą ASTOR czy Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu, Agenta Nieruchomości czy questus BLOG.

Michał Moneta
Michał Moneta

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe