Milena Majchrzak

Pracę w branży SEO rozpoczęła 12 lat temu.

Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym.

Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści.

Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing.

Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

Milena Majchrzak
Milena Majchrzak

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe