Monika Kołodziejczyk

Monika od 10 lat aktywnie działa w marketingu internetowym. Doświadczenie zdobywała podczas pracy w Onecie i Interii. Obecnie CEO agencji ThinkDigital.pl i właścicielka marki osobistej monikakolodziejczyk.pl.

Pracowała z ponad 370 markami przy projektach z zakresu analityki internetowej, UX i projektowania stron internetowych, social mediów, audytów i strategii marketingowych. Specjalizuje się w optymalizacji przynoszącej zyski. Opracowała unikalne autorskie systemy szkoleń, które gwarantują sukces i mierzalne efekty.

Regularnie od kilku lat prowadzi szkolenia i warsztaty marketingowe, występuje w roli prelegenta na konferencjach branżowych, pisze artykuły. Jest również wykładowcą akademickim. Autorka dwóch książek „Jak raportować w Google Data Studio” i „Szybka analiza marketingu dla managerów i właścicieli firm”. Chętnie dzieli się wiedzą i realizuje kolejne ciekawe projekty marketingowe.

Monika Kołodziejczyk
Monika Kołodziejczyk

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe