Sebastian Skórski

Operowanie na międzynarodowym i dynamicznym rynku nie jest łatwe. Wymaga sporej wiedzy, doświadczenia i umiejętności. A co w przypadku firm, szczególnie tych początkujących, którym brakuje takich kompetencji? Wtedy zaczyna się rola doradców, takich jak Sebastian Skórski.

Jako e-marketingowy ekspert rozumie, jak działa rynek konsumencki. Wie, jak docierać do klientów i przyciągać ich uwagę, a nowoczesne narzędzia promocji nie mają przed nim tajemnic.

Z kolei jako przedsiębiorca, zna problemy i wyzwania stojące przed współczesnym biznesem. Łącząc te dwie role, potrafi dobierać rozwiązania pozwalające optymalizować generowanie leadów, zwiększać sprzedaż w e-commerce oraz zdobywać zagraniczne rynki.

Od 2017 roku jest związany z programami edukacyjnymi Google dla przedsiębiorców (m.in. Google Internetowe Rewolucje).

Obecnie doradca programu Firmy Jutra - Google i PFR (www.firmyjutra.pl).

Sebastian Skórski
Sebastian Skórski

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów
    z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla
    e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy
    w branży
  • wartościowe relacje biznesowe