Wojciech Szymański

W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations w Internecie. Pracował m.in. dla: BPH TFI, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna Polska, Black Red White, Wolters Kluwer.

Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą.

Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.

Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, między innymi: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści”, „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”.

W wolnych chwilach jeździ na motocyklu oraz chodzi po polskich górach.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
CEO, Ideo Force
Napisz do mnie

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji Lunch z e-commerce?

  • wiedza od ekspertów z branży
  • najlepsze rozwiązania biznesowe dla e-commerce
  • sposoby zwiększania sprzedaży w sklepie online
  • najnowsze trendy w branży
  • wartościowe relacje biznesowe