E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Najpopularniejsze serwisy społecznościowe

10 sierpnia 2018
Współczesny świat żyje w social media. Tam „spotykamy” się ze znajomymi, śledzimy ciekawostki ze świata i szukamy rozrywki. A w końcu, to miejsce gdzie marki z całego świata próbują zdobyć zaufanie klientów.

Nowości YouTube do celów efektywnościowych

3 sierpnia 2018
W ostatnim czasie w Google Ads rozszerzył możliwości reklamowania się w serwisie YouTube. Oznacza to, że w ręce markertingowców zostały oddane kolejne narzędzia do zwiększania świadomości marek i zaangażowania.

Jak bezpiecznie dla SEO wdrożyć protokół SSL

27 lipca 2018
Przeglądarka Chrome informuje użytkowników o niebezpiecznym połączeniu na stronach, na których nie wdrożono certyfikatu SSL. Sprawdź jak bezpiecznie przejść na SSL bez spadków w organicznych wynikach wyszukiwania.

Światowy dzień emoji

17 lipca 2018
Z komunikacji online korzystamy wielokrotnie każdego dnia. O wiele rzadziej zastanawiamy się nad zmianami jakie są dokonywane, by ułatwić nam ten proces. Przykładem są emoji, które umożliwiają przekazanie mowy niewerbalnej. Czy wiesz jakie mają znaczenie?

Trendy w e-commerce

13 lipca 2018
Handel elektroniczny ma przed sobą świetlaną przyszłość, a w dobie zmieniających się trendów z nim związanych, warto być na bieżąco i reagować. Pewne zmiany zachodzą bardzo szybko, dlatego tak ważna jest bieżąca obserwacja aktualnych trendów.

Interaktywne raporty SEO w Google Data Studio

6 lipca 2018
Google Data Studio to narzędzie, które pomaga stworzyć przejrzyste, intuicyjne, a przede wszystkim interaktywne raporty dostępne dla każdego. Prezentując dane przy pomocy tego narzędzia możemy być pewni, że są one aktualne i prawidłowe.