E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Nie daj się hackerom na Instagramie

14 września 2018
W ostatnich tygodniach o Instagramie znów zrobiło się głośno. Tym razem jednak nie z powodu nowych narzędzi reklamowych, czy ciekawych funkcjonalności oddawanych w ręce użytkowników. Głównym tematem stały się liczne włamania na profile.

Narzędzia dla Social Media Managera

7 września 2018
Prowadzenie profili na social media to idealne uzupełnienie działań takich jak pozycjonowanie, czy content marketing. Portale społecznościowe to nie tylko miejsce komunikacji z klientem, ale także idealne środowisko do promocji przygotowanych treści.

10 korzyści prowadzenia bloga firmowego

31 sierpnia 2018
Fascynacja mediami społecznościowymi nie mija. Facebook, Twitter, Instagram zasilają użytkowników w bieżące informacje na dowolny temat i pozwalają na stały kontakt ze znajomymi. W wielu dziedzinach może to stanowić ogromną konkurencję dla blogosfery.

WordPress jest popularny. Ale czy bezpieczny?

24 sierpnia 2018
Dzisiejszy świat kręci się wokół Internetu. Rozrywka, biznes, komunikacja, elektroniczne transakcje, cyfrowe bazy danych. Sieć ułatwia nam wszystkim w wielu dziedzinach życia, ale też z tych samych powodów jest celem hackerów.

Najpopularniejsze serwisy społecznościowe

10 sierpnia 2018
Współczesny świat żyje w social media. Tam „spotykamy” się ze znajomymi, śledzimy ciekawostki ze świata i szukamy rozrywki. A w końcu, to miejsce gdzie marki z całego świata próbują zdobyć zaufanie klientów.

Nowości YouTube do celów efektywnościowych

3 sierpnia 2018
W ostatnim czasie w Google Ads rozszerzył możliwości reklamowania się w serwisie YouTube. Oznacza to, że w ręce markertingowców zostały oddane kolejne narzędzia do zwiększania świadomości marek i zaangażowania.