E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Google Ads – podsumowanie zmian w 2018 roku

11 stycznia 2019
Rok 2018 przyniósł wiele zmian i zapewne zostanie w pamięci wszystkich użytkowników systemu reklamowego Google. Niektóre z nich są kontynuacją zmian zapoczątkowanych już wcześniej, a niektóre to zupełnie nowe pomysły. Przypomnijmy najważniejsze z nich.

RTM 2018

4 stycznia 2019
Od lat niesłabnącą popularnością cieszy się Real Time Marketing, czyli marketing czasu rzeczywistego. Marki wykorzystują popularne wydarzenia w komunikacji z odbiorcami, aby zdobyć ich uwagę. Przedstawiamy najciekawsze akcje RTM w 2018 roku.

Kalendarz marketingowy na 2019

28 grudnia 2018
Nowy rok to szansa na realizacje kolejnych marketingowych kampanii. Już dzisiaj zaplanuj swoje działania, tak aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Aby ułatwić Ci ten proces przygotowaliśmy kalendarz marketingowy.

Organizacja eventu krok po kroku

14 grudnia 2018
Organizacja imprez branżowych to świetne narzędzie do kształtowania wizerunku firmy. Dobrze zaplanowany event w niekonwencjonalny sposób prezentuje markę, a także jest okazją do integracji oraz poszerzenia więzi z otoczeniem zewnętrznym.

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych

7 grudnia 2018
We wrześniu 2018 r. Google wprowadziło duże zmiany w kierowaniu reklam displayowych na urządzenia mobilne. Metoda wykluczania miejsca docelowego adsenseformobileapps.com została wycofana. Dowiedz się, jak możesz wykluczyć aplikacje mobilne w inny sposób.

Błędy przy zliczaniu konwersji

30 listopada 2018
Jak unikać sytuacji, w której podejmujemy błędne decyzje na podstawie niemiarodajnych danych? Jakie błędy sprawiają, że statystyki nie są odzwierciedleniem faktycznego stanu rzeczy? Zapoznaj się z najczęściej popełnianymi błędami przy zliczaniu konwersji.