E-marketing Blog

Głęboko wierzymy, że wiedza, którą nie można się dzielić, jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog. Chcemy uświadamiać wszystkie zainteresowane osoby, jak zmienił się współczesny rynek pod wpływem nowych technologii. I jak można wykorzystać je dla własnych korzyści. Jeśli nurtuje Cię jakiś problem związany z e-marketingiem, napisz do nas. Dostarczymy Ci właściwych odpowiedzi.

RWD czy wersja mobilna – co wybrać?

21 Lutego 2017

Stale rośnie ilość użytkowników urządzeń mobilnych, a Google stawia nowe wymagania. Mobilne strony www stają się koniecznością.

Jak obniżyć współczynnik odrzuceń za pomocą Google Analytics?

9 Lutego 2017

Google Analytics umożliwia optymalizację współczynnika odrzuceń na stronie. Jak to działa i czy warto z tego korzystać?

Nowe funkcje IF w reklamie AdWords

6 Lutego 2017

Google nieustannie rozwija swoje narzędzia, pozwalając na coraz bardziej precyzyjne docieranie do odbiorców.

SEO Checklista

E-book do pobrania

Jesteś o krok od pobrania naszego ebooka "Checklista elementów wpływających na pozycjonowanie". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!

Jak prawidłowo liczyć i interpretować konwersje wspomagane

26 Stycznia 2017

Liczenie konwersji wspomaganych w Google Analytics potrafi przysporzyć problemów. Zobacz jak robić to poprawnie.

Zmiany w Merchant Center - pamiętaj o numerach GTIN

19 Stycznia 2017

14 lutego 2017 Google zacznie odrzucać produkty w Merchant Center, które nie mają uzupełnionego identyfikatora GTIN.

Skuteczne AdWords – listy odbiorców na poziomie kampanii

14 Grudnia 2016

Google wprowadziło w końcu dodawanie list odbiorców na poziomie kampanii. Niepozorna zmiana pozwoli lepiej realizować kampanie.

Śledzenie ruchu użytkowników między domenami - Google Analytics, Google Tag Manager

6 Grudnia 2016

Jesteś właścicielem kilku domen i chcesz śledzić przepływ ruchu użytkowników między nimi? Nie wystarczy sam kod Google Analytics. Oto co należy zrobić.

Zmiany w Google – jak się przygotować na mobile first?

29 Listopada 2016

Dużymi krokami zbliżają się zmiany w algorytmach Google. Czym jest „mobile first”? Jak nie stracić pozycji w wynikach wyszukiwania?

Głosowanie na żywo, czyli Facebook Live Reactions w akcji – instrukcja

17 Listopada 2016

Facebook został zasypany przez nowe posty – Głosowanie na żywo. Wyjaśniamy jak to zrobić!

SEO Checklista

E-book do pobrania

Jesteś o krok od pobrania naszego ebooka "Checklista elementów wpływających na pozycjonowanie". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!

Kolejne nowości Facebook’a – szablony profili

14 Listopada 2016

W ostatnich dniach, co niektórzy szczęśliwcy mogli przetestować nową funkcjonalność na wybranych profilach. Facebook umożliwił im zmianę szablonu fanpage’a.

Ostatnie nowinki ze świata AdWords

4 Listopada 2016

Nikogo nie trzeba przekonywać, że AdWords to jedno z najpopularniejszych (i podstawowych) narzędzi promocji marek w sieci. To także oczko w głowie Google, który nieustannie je rozwija i usprawnia. Przybliżymy Wam najświeższe nowości AdWords.

Halloween – strasznie kreatywny czas w marketingu

28 Października 2016

Halloween, mimo że w Polsce zdobywa dopiero popularność, w wielu miejscach na świecie, jest bardzo ważnym wydarzeniem – z punktu widzenia dobrej zabawy, sprzedaży i kreatywnych reklam.

Zniknęły „lajki” z Facebooka! Gdzie teraz można znaleźć ilość fanów na fanpage'u?

21 Października 2016

Wśród społeczności social ninja zawrzało! Powód niebłahy, gdyż na zarządzanych fanpagach zniknęła ilość lajków. Czy na pewno? Nie do końca! Facebook po prostu przeniósł je w inne miejsce.

Sklep na Facebook'u i oznaczanie produktów w postach

18 Października 2016

Zmiany w e-commerce nadciągają wielkimi krokami. Facebook chce stać się liczącą platformą sprzedażową i istnieją przesłanki mówiące o tym, że może mu się to udać. A już teraz można testować pierwsze funkcjonalności.

Copyright © Ideo Force Sp. z o.o.

Marketing zintegrowany - Agencja Marketingowa Ideo Force