E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

8 zalet wejścia w e-commerce dla B2B

16 listopada 2018
Chęć do zakupów online przenosi się z sektora B2C do B2B. Ludzie wykazują coraz większe zainteresowanie składaniem zamówień online - nie tylko jako indywidualni klienci, ale także jako firmy. Ta sytuacja otwiera nowe możliwości przed Twoim biznesem.

Trendy w projektowaniu graficznym w 2019 roku

9 listopada 2018
Świat obraca się wokół tego, co modne i popularne. Klienci poszukują marek, które są trendy, dlatego firmy starają się przykuć ich uwagę. Dążą do atrakcyjności, szczególnie wizualnej. Przedstawiamy jakie trendy graficzne czekają nas w 2019 roku.

Dlaczego Twoi kandydaci nie aplikują?

26 października 2018
Zdarza Ci się dodać ogłoszenie o pracę i tygodniami czekać na napływ aplikacji na konkretne stanowisko? Odnosisz wrażenie, że Twoje oferty kompletnie nie docierają do potencjalnych kandydatów? Zobacz na co zwrócić uwagę i co robić, by tego uniknąć.

Jak wygląda rynek chatbotów w Polsce?

12 października 2018
Minęło dwa i pół roku od chwili, gdy Facebook wprowadził innowację umożliwiającą budowanie własnych botów automatyzujących komunikację. Miniony okres to dobry czas na pierwsze podsumowania i pokusa wyznaczania dalszych perspektyw rozwoju.

Prośba na ASAP, czyli żargon e-marketingowy w praktyce

5 października 2018
Musisz się sfokusować i dać mi ASAP feedback, bo zbliża się dedlajn, a ja mam kola z ekantem, który czeka na apruwale. Nic nie zrozumiałeś? Nie szkodzi. Większość społeczeństwa nie potrafi rozszyfrować tego komunikatu. Ten wpis znacznie Ci to ułatwi.

O czym warto jeszcze pamiętać w SEO

28 września 2018
Pozycjonowanie witryny, któż z nas markerów i właścicieli stron internetowych nie miał z nim do czynienia? Co jednak gdy wdrożyliśmy wszystkie popularne metody budowania pozycji, a efektów wciąż brak? Podpowiadamy co jeszcze możesz zrobić.