E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Firma na Instagramie – nowe możliwości dla biznesu

22 czerwca 2018
Facebook jest najpopularniejszym kanałem social media. Rzesza użytkowników korzystająca z niego codziennie, sprawia, że każdy chce posiadać własny fanpage i zdobywać nowych klientów. Z kolei Instagram jest często pomijany i niedoceniany. Czy słusznie?

Bądź firmą, dla której chciałbyś pracować. Employer branding w praktyce

15 czerwca 2018
Współczesny rynek rekrutacyjny należy bez wątpienia do pracownika. Jak odpowiednio do niego dotrzeć i zachęcić do pracy na rzecz konkretnej firmy? Odpowiedzią jest trafnie opracowana i wdrożona strategia employer brandingowa.

Chcesz zaistnieć w branży parentingowej? Sprawdź co powinieneś zrobić!

8 czerwca 2018
Tematyka związana z rodzicielstwem święci obecnie swoje triumfy w sieci. Segment rynku jest ogromny. Klientów nie ubywa, mimo iż stanowią niejednorodną grupę docelową. A jednak – coraz trudniej jest tutaj wybić się i zaistnieć jako marka.

Zmiany w Google Shopping

25 maja 2018
Google Shopping to usługa, której nie trzeba przedstawiać żadnemu właścicielowi sklepu internetowego. Umożliwia ona wyświetlenie produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. Podpowiadamy, jak efektywnie prowadzić swoje kampanie sprzedażowe.

Randki na Facebooku i kontrola aplikacji, czyli wszystko co musisz wiedzieć o konferencji F8

4 maja 2018
Choć konferencja deweloperska Facebooka przeszła już do historii, to jej wydźwięk wciąż budzi spore emocje. Tegoroczna edycja wydarzenia prezentująca planowane zmiany w obrębie serwisu upłynęła pod znakiem niedawnej afery Cambridge Analytica.

YouTube SEO, czyli w jaki sposób zostać gwiazdą wideo

27 kwietnia 2018
Miliard godzin treści – tyle według oficjalnych statystyk każdego dnia oglądają użytkownicy popularnego serwisu YouTube. Liczby robią wrażenie. Tym bardziej że tak dużej ilości contentu towarzyszy znaczące zróżnicowanie jego tematyki.