E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Reklama elastyczna – automatyzuj, konfiguruj, zwiększaj skuteczność

19 kwietnia 2019
Reklamy elastyczne to mocno promowany przez Google Ads format reklamowy. Do wariantu w wersji displayowej zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Wkrótce dołączy do niego elastyczna reklama w wyszukiwarce, z której w tym momencie można korzystać w wersji beta.
Czytaj dalej

Raport: Problemy polskiego e-commerce

16 kwietnia 2019
Raport: Problemy polskiego e-commerce
Z czym zmagają się obecnie sklepy internetowe i jak sobie radzą z problemami?
Raport: Problemy polskiego e-commerce powstał w celu przedstawienia problemów z jakimi zmagają się obecnie sklepy internetowe w Polsce i jak sobie z nimi radzą. Analiza została oparta o wypowiedzi internautów na blogach, forach, artykułach itp.

Florida 2 Update – Aktualizacja algorytmu Google

12 kwietnia 2019
W marcu firma Google wprowadziła aktualizację algorytmu, która odbiła się szerokim echem w branży SEO. Nie mogło być inaczej, w końcu jest to jedna z tych aktualizacji, którą określa się mianem „Broad core update”.
Czytaj dalej

Niespodzianka od Google – brak wsparcia dla rel=next/prev

10 kwietnia 2019
Jedną z misji Google jest ucieranie pewnych standardów, które są pomocne w budowie witryn przyjaznych użytkownikom oraz botom. Google lubi jednak zaskakiwać i wprowadzać niespodziewane zmiany. Tak też jest ze znacznikami rel. O czym dokładnie mowa?
Czytaj dalej

Regulamin konkursu w social media – jak zrobić to dobrze?

5 kwietnia 2019
Konkursy w mediach społecznościowych to świetna opcja angażująca obserwatorów fanpage'a. Użytkownicy są znacznie częściej aktywni w sieci, jeśli mają gwarancję, że to co robią ma sens i mogą dostać coś w zamian. Jak zatem zorganizować idealny konkurs?
Czytaj dalej

5 błędów, które mogą Cię drogo kosztować w e-commerce

4 kwietnia 2019
Rynek e-commerce jest rynkiem prężnie rozwijającym się. Powstaje wiele nowych sklepów internetowych, ale również do gry wchodzą firmy dotąd offline. Aby nasz sklep internetowy rósł bez zakłóceń, należy unikać wielu błędów. Przedstawiamy 5 najważniejszych.
Czytaj dalej