E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

UX w służbie SEO

19 grudnia 2017
Jakiś czas temu UX i SEO miały ze sobą bardzo mało wspólnego. Obecnie przenikają się nawzajem pozwalając tworzyć użyteczne i atrakcyjne serwisy – nie tylko dla Google, ale i zwykłych klientów. Można rzec, że teraz oba elementy są nierozłączne.

Kupuj i sprzedawaj na Facebooku - funkcja Marketplace dostępna także w Polsce

1 grudnia 2017
Facebook wciąż zaskakuje nowymi rozwiązaniami. Do zmian w Messengerze i Facebook Stories dołącza zupełnie nowa funkcja - Facebook Marketplace – wbudowana tablica ogłoszeń.

AMP, czyli jak przyspieszyć strony mobilne i dlaczego warto to zrobić?

17 listopada 2017
Znaczenie urządzeń mobilnych w codziennym życiu nieustannie rośnie. Wygoda korzystania z internetu w dowolnym miejscu i czasie wpływa na zachowania konsumentów. Dlatego tak wielką wagę przywiązuje się obecnie do efektywnych stron mobilnych.

Działania promocyjne uczelni wyższych – jaka będzie przyszłość?

10 listopada 2017
Przełom października i listopada jest czasem, w którym działy promocji i rekrutacji uczelni wyższych przygotowują raporty, analizują minioną rekrutację, a przede wszystkim poddają się mniejszej lub większej refleksji.

Co czeka nas w mediach społecznościowych w 2018 roku?

27 października 2017
Marketerzy też nie zapadają w sen zimowy i już prognozują jakie trendy czekają nas w 2018 roku w mediach społecznościowych. Postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej tym prognozom.

Przygotuj kampanie AdWords na gorączkę świątecznych zakupów

20 października 2017
Nadchodzące miesiące to czas, w którym branża e-commerce działa na zwiększonych obrotach. Poza oczywistymi świętami Bożego Narodzenia i dniem Świętego Mikołaja mamy także Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy. Jak się na nie przygotować?