E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Trendy w e-commerce

13 lipca 2018
Handel elektroniczny ma przed sobą świetlaną przyszłość, a w dobie zmieniających się trendów z nim związanych, warto być na bieżąco i reagować. Pewne zmiany zachodzą bardzo szybko, dlatego tak ważna jest bieżąca obserwacja aktualnych trendów.

Interaktywne raporty SEO w Google Data Studio

6 lipca 2018
Google Data Studio to narzędzie, które pomaga stworzyć przejrzyste, intuicyjne, a przede wszystkim interaktywne raporty dostępne dla każdego. Prezentując dane przy pomocy tego narzędzia możemy być pewni, że są one aktualne i prawidłowe.

Nowy ekosystem reklamowy Google Ads

28 czerwca 2018
Google ogłosiło znaczące modyfikacje w dotychczasowym modelu funkcjonowania reklam. Wszystko po to, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby promocji w Internecie. Sprawdzamy, na czym polegają dokonywane zmiany i co oznaczają w praktyce dla reklamodawców.

Firma na Instagramie – nowe możliwości dla biznesu

22 czerwca 2018
Facebook jest najpopularniejszym kanałem social media. Rzesza użytkowników korzystająca z niego codziennie, sprawia, że każdy chce posiadać własny fanpage i zdobywać nowych klientów. Z kolei Instagram jest często pomijany i niedoceniany. Czy słusznie?

Bądź firmą, dla której chciałbyś pracować. Employer branding w praktyce

15 czerwca 2018
Współczesny rynek rekrutacyjny należy bez wątpienia do pracownika. Jak odpowiednio do niego dotrzeć i zachęcić do pracy na rzecz konkretnej firmy? Odpowiedzią jest trafnie opracowana i wdrożona strategia employer brandingowa.

Chcesz zaistnieć w branży parentingowej? Sprawdź co powinieneś zrobić!

8 czerwca 2018
Tematyka związana z rodzicielstwem święci obecnie swoje triumfy w sieci. Segment rynku jest ogromny. Klientów nie ubywa, mimo iż stanowią niejednorodną grupę docelową. A jednak – coraz trudniej jest tutaj wybić się i zaistnieć jako marka.