E-marketing Blog

Głęboko wierzymy, że wiedza, którą nie można się dzielić, jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog. Chcemy uświadamiać wszystkie zainteresowane osoby, jak zmienił się współczesny rynek pod wpływem nowych technologii. I jak można wykorzystać je dla własnych korzyści. Jeśli nurtuje Cię jakiś problem związany z e-marketingiem, napisz do nas. Dostarczymy Ci właściwych odpowiedzi.

Facebook Analytics – zaawansowane narzędzie od Facebooka

5 Maja 2017

Facebook nie powstrzymuje własnego rozwoju i adaptacji do rynkowych potrzeb. Tym razem w ręce użytkowników oddaje zaawansowane narzędzie analityczne - Facebook Analytics.

Zdobądź certyfikat Google dla deweloperów stron mobilnych

28 Kwietnia 2017

Nie od dziś wiadomo, że Google kładzie ogromny nacisk na wysoką jakość stron www, w szczególności tych mobilnych. Ważna jest nie tylko ich zawartość ale i szybkość oraz wygoda użytkowania.

Facebook F8 – co nowego w social media?

21 Kwietnia 2017

Facebook nie schodzi ze świecznika i co chwilę serwuje całemu światu nowości. Sprawdźmy, o czym mówiono na tegorocznej konferencji F8.

SEO Checklista

E-book do pobrania

Jesteś o krok od pobrania naszego ebooka "Checklista elementów wpływających na pozycjonowanie". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!

Content w e-mail marketingu – jak zwiększyć skuteczność newslettera?

14 Kwietnia 2017

Opinie dotyczące mailingu są podzielone. Według jednych to skuteczna promocja, według innych wręcz przeciwnie. Przedstawimy parę sugestii, jak zwiększyć jego efektywność.

Facebook Stories – do czego służą i jak wykorzystać je w marketingu

30 Marca 2017

Usługa 2 miesiące temu testowana przez użytkowników Facebooka w Irlandii, w tym tygodniu dotarła do Polski. Facebook Stories, bo o tym mowa, to odpowiedź na popularne snapy.

Nowości na Facebooku, których nie można pominąć w 2017 roku

27 Marca 2017

Facebook ciągle zmienia, ulepsza i aktualizuje swoją socjalową platformę. Tylko czekamy na to, czym zaskoczy nas w 2017 roku.

Zawirowania w Google - czy to sprawka nowego algorytmu?

17 Marca 2017

Ósmy marca, to dzień, w którym najprawdopodobniej doszło do kolejnej dużej aktualizacji algorytmu Google.

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści

14 Marca 2017

O marketingu treści mówi się dużo. Czas, żeby to on zaczął mówić o Tobie. Kompendium wiedzy o content marketingu jest już w sprzedaży.

RWD czy wersja mobilna – co wybrać?

21 Lutego 2017

Stale rośnie ilość użytkowników urządzeń mobilnych, a Google stawia nowe wymagania. Mobilne strony www stają się koniecznością.

Jak obniżyć współczynnik odrzuceń za pomocą Google Analytics?

9 Lutego 2017

Google Analytics umożliwia optymalizację współczynnika odrzuceń na stronie. Jak to działa i czy warto z tego korzystać?

SEO Checklista

E-book do pobrania

Jesteś o krok od pobrania naszego ebooka "Checklista elementów wpływających na pozycjonowanie". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!

Nowe funkcje IF w reklamie AdWords

6 Lutego 2017

Google nieustannie rozwija swoje narzędzia, pozwalając na coraz bardziej precyzyjne docieranie do odbiorców.

Jak prawidłowo liczyć i interpretować konwersje wspomagane

26 Stycznia 2017

Liczenie konwersji wspomaganych w Google Analytics potrafi przysporzyć problemów. Zobacz jak robić to poprawnie.

Zmiany w Merchant Center - pamiętaj o numerach GTIN

19 Stycznia 2017

14 lutego 2017 Google zacznie odrzucać produkty w Merchant Center, które nie mają uzupełnionego identyfikatora GTIN.

Skuteczne AdWords – listy odbiorców na poziomie kampanii

14 Grudnia 2016

Google wprowadziło w końcu dodawanie list odbiorców na poziomie kampanii. Niepozorna zmiana pozwoli lepiej realizować kampanie.

Copyright © Ideo Force Sp. z o.o.
Marketing zintegrowany - Agencja Marketingowa Ideo Force