E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Błędy przy zliczaniu konwersji

30 listopada 2018
Jak unikać sytuacji, w której podejmujemy błędne decyzje na podstawie niemiarodajnych danych? Jakie błędy sprawiają, że statystyki nie są odzwierciedleniem faktycznego stanu rzeczy? Zapoznaj się z najczęściej popełnianymi błędami przy zliczaniu konwersji.

Narzędzia analityki internetowej, czyli sekret efektywnego e-marketingu

9 lutego 2018
Trudno wyobrazić sobie, aby marketing internetowy był skuteczny bez narzędzi analitycznych. Pozwalają one przecież na pozyskiwanie wielu danych i wyciąganie wniosków, będących podstawą trafnych decyzji zapewniających konwersje, a zatem i zyski.

Marketingowe trendy w 2015 roku

19 grudnia 2014
Spójna jednolita kampania marketingowa z wykorzystaniem wielu różnych kanałów i narzędzi, ale w pełni ze sobą współgrających – to najważniejsza zasada jaka będzie obowiązywała w e-marketingu w 2015 roku. Jak więc powinna wyglądać skuteczna kampania?

Growth hacking skuteczną techniką marketingu?

25 lutego 2014
Skuteczna kampania marketingowa powinna składać się z szeregu zróżnicowanych działań, które dają spójną strategię zapewniającą wysoką pozycję marki, jej rozwój i generowanie zysków. Efektem takiego podejścia do marketingu jest growth hacking.

Jak było, a jak będzie? Podsumowaniem 2013 roku wkraczamy w nowy 2014

3 stycznia 2014
Nastał nowy rok w którym specjaliści z branży przewidują nowe trendy, a czynią to oczywiście na podstawie tego, co miało miejsce w minionym roku. Cóż się zatem wydarzyło w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, które właśnie pożegnaliśmy?

Analiza statystyk strony z narzędziem PIWIK

16 września 2013
Narzędzia analityczne i statystyczne niezbędne są przy optymalizacji serwisu już od momentu jego wdrożenia, ponieważ w generowanych raportach oddają rzeczywiste zdarzenia w obrębie witryny, dokładnie określając ruch na stronie i zachowania użytkowników.