E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

10 przedświątecznych porad marketingowych

21 listopada 2018
Przełom listopada i grudnia to czas, w którym klienci robią znacznie większe zakupy niż w inne powszednie dni. Aby tak jednak było, właściciele sklepów muszą wyjątkowo zadbać o atrakcyjność swojej oferty i ruszyć z kampanią reklamową. Jak tego dokonać?

8 zalet wejścia w e-commerce dla B2B

16 listopada 2018
Chęć do zakupów online przenosi się z sektora B2C do B2B. Ludzie wykazują coraz większe zainteresowanie składaniem zamówień online - nie tylko jako indywidualni klienci, ale także jako firmy. Ta sytuacja otwiera nowe możliwości przed Twoim biznesem.

Trendy w e-commerce

13 lipca 2018
Handel elektroniczny ma przed sobą świetlaną przyszłość, a w dobie zmieniających się trendów z nim związanych, warto być na bieżąco i reagować. Pewne zmiany zachodzą bardzo szybko, dlatego tak ważna jest bieżąca obserwacja aktualnych trendów.

Zmiany w Google Shopping

25 maja 2018
Google Shopping to usługa, której nie trzeba przedstawiać żadnemu właścicielowi sklepu internetowego. Umożliwia ona wyświetlenie produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. Podpowiadamy, jak efektywnie prowadzić swoje kampanie sprzedażowe.

(Nie) handlowa niedziela w e-commerce

16 marca 2018
Według szacunkowych danych w 2017 roku aż 54% Polaków korzystających z Internetu zrobiło zakupy za jego pośrednictwem. Wszystko wskazuje na to, że tendencja będzie rosnąć, szczególnie że liczba tradycyjnych dni handlowych uległa właśnie ograniczeniu.

Kalendarz marketingowy 2018

29 stycznia 2018
Przygotowaliśmy dla Was „ściągę” w formie infografiki o czym warto pamiętać w bieżącym roku podczas planowania kampanii marketingowych.