E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Niestandardowe kampanie w e-commerce - przykłady

8 lutego 2019
Działania reklamowe, aby przyniosły określony cel muszą składać się w spójną całość i być przede wszystkim kreatywne. Specjaliści stale dążą do udoskonalania rozwiązań, które jak twierdzą są w stanie wyprzedzić konkurencję.
Czytaj dalej

10 przedświątecznych porad marketingowych

21 listopada 2018
Przełom listopada i grudnia to czas, w którym klienci robią znacznie większe zakupy niż w inne powszednie dni. Aby tak jednak było, właściciele sklepów muszą wyjątkowo zadbać o atrakcyjność swojej oferty i ruszyć z kampanią reklamową. Jak tego dokonać?
Czytaj dalej

8 zalet wejścia w e-commerce dla B2B

16 listopada 2018
Chęć do zakupów online przenosi się z sektora B2C do B2B. Ludzie wykazują coraz większe zainteresowanie składaniem zamówień online - nie tylko jako indywidualni klienci, ale także jako firmy. Ta sytuacja otwiera nowe możliwości przed Twoim biznesem.
Czytaj dalej

Trendy w e-commerce

13 lipca 2018
Handel elektroniczny ma przed sobą świetlaną przyszłość, a w dobie zmieniających się trendów z nim związanych, warto być na bieżąco i reagować. Pewne zmiany zachodzą bardzo szybko, dlatego tak ważna jest bieżąca obserwacja aktualnych trendów.
Czytaj dalej

Zmiany w Google Shopping

25 maja 2018
Google Shopping to usługa, której nie trzeba przedstawiać żadnemu właścicielowi sklepu internetowego. Umożliwia ona wyświetlenie produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. Podpowiadamy, jak efektywnie prowadzić swoje kampanie sprzedażowe.
Czytaj dalej

(Nie) handlowa niedziela w e-commerce

16 marca 2018
Według szacunkowych danych w 2017 roku aż 54% Polaków korzystających z Internetu zrobiło zakupy za jego pośrednictwem. Wszystko wskazuje na to, że tendencja będzie rosnąć, szczególnie że liczba tradycyjnych dni handlowych uległa właśnie ograniczeniu.
Czytaj dalej