Ideo w Google Partners Rising Star

Miło nam poinformować, iż zostaliśmy zaproszeni przez Google do wzięcia udziału w programie Google Partners Rising Stars.
20 marca 2015

Prestiżowy program Google Partners Rising Stars dedykowany jest stałym partnerom firmy Google – liderom na rynku agencji interaktywnych, wyróżniających się wyjątkowym potencjałem dynamicznego rozwoju w branży technologii internetowych i IT.

W pierwszych miesiącach 2012 roku uzyskaliśmy status Partnera Google, który świadczy o jakości naszych usług w zakresie marketingu internetowego, a ostatnio zostaliśmy zaproszeni przez Google do wzięcia udziału w programie Google Partners Rising Stars.

Jest to dla nas niemałe wyróżnienie, dlatego że w programie weźmie udział 30 najszybciej rozwijających się agencji e-marketingowych w Polsce, a jedną z nich jesteśmy my.

Warto zaznaczyć, że agencje biorące udział w programie Google Partners Rising Stars uzuskały dostęp do zaawansowanej wiedzy produktowej oraz będą miały możliwość uczestniczenia w spotkaniach z dedykowanym trenerem, których głównym celem jest pomoc w nabyciu nowych kompetencji przez uczestników szkolenia.

google partners rising stars

Program Google Partners Rising Stars został stworzony, aby wspierać Partnerów Google posiadających duży potencjał i umożliwić im dynamiczny rozwój. Liderzy 30 wybranych agencji zdobędą najwyższej jakości wiedzę i umiejętności biznesowe, które pomogą im stawić czoła problemom organizacji oraz rozwinąć siebie i zespół.

wyszukiwarka google

Podobne wpisy

Skuteczny naming. Jak nazwać firmę, aby odnieść biznesowy sukces?

27 lutego 2015
Aby wymyślić naprawdę dobrą nazwę, czasami trzeba poświęcić bardzo dużo czasu. Jednak czas to nie jedyny aspekt istotny w tym złożonym procesie twórczym, od którego efektu często zależy sukces firmy. Na skuteczny naming składa się kilka ważnych zasad.

Blog firmowy, skuteczne narzędzie marketingu

12 lutego 2015
Blog jest jednym z najważniejszych narządzi inbound marketingu, który odrzuca stosowanie nachalnych metod promocji, na rzecz treści wartościowych, interesujących i angażujących. Tym samym jest skutecznym narzędziem budowania świadomości marki.