Kalendarz marketingowy 2018

Przygotowaliśmy dla Was „ściągę” w formie infografiki o czym warto pamiętać w bieżącym roku podczas planowania kampanii marketingowych.
29 stycznia 2018

Początek roku to zwykle czas, kiedy opracowujemy plany dla naszego biznesu, myślimy o tym co chcielibyśmy zrobić i osiągnąć, określamy cele do zrealizowania i założenia budżetowe. Jest to także dobry moment opracowanie planu promocji i działań marketingowych na nadchodzące 12 miesięcy.

W przeciągu roku okazji, które można wykorzystać do promocji swojej marki jest całe mnóstwo, dlatego aby żadnej z nich nie przegapić, proponujemy Ci kalendarz marketingowy na 2018 rok. Gwarantujemy Ci, że dzięki niemu nie przegapisz żadnych ważnych okazji i będziesz przygotowany na czas z akcjami promocyjnymi.

Poniżej przygotowaliśmy dla Was „ściągę” w formie infografiki o czym warto pamiętać w bieżącym roku. Wyróżniliśmy te okazje, do których warto przygotować się wcześniej czyli to co „Planujemy” oraz zaznaczyliśmy eventy, gdzie warto być czujnym i wykorzystać moment na działania Real Time Marketingowe.

Zachęcamy do korzystania z naszej „ściągi”! Mamy nadzieję, że będzie dla Was dobrym wsparciem w tworzeniu swoich kampanii w 2018 roku. Możecie też uzupełnić ją o dodatkowe pola dopasowane do Waszej branży i zakresu działalności.

kalendarz marketingowy 2018 infografika

Podobne wpisy

UX w służbie SEO

19grudnia2017
Jakiś czas temu UX i SEO miały ze sobą bardzo mało wspólnego. Obecnie przenikają się nawzajem pozwalając tworzyć użyteczne i atrakcyjne serwisy – nie tylko dla Google, ale i zwykłych klientów. Można rzec, że teraz oba elementy są nierozłączne.

Kupuj i sprzedawaj na Facebooku - funkcja Marketplace dostępna także w Polsce

01grudnia2017
Facebook wciąż zaskakuje nowymi rozwiązaniami. Do zmian w Messengerze i Facebook Stories dołącza zupełnie nowa funkcja - Facebook Marketplace – wbudowana tablica ogłoszeń.