Kalendarz marketingowy na 2019

Nowy rok to szansa na realizacje kolejnych marketingowych kampanii. Już dzisiaj zaplanuj swoje działania, tak aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Aby ułatwić Ci ten proces przygotowaliśmy kalendarz marketingowy.
28 grudnia 2018

Koniec roku to czas refleksji i przemyśleń nt. ubiegłego roku. Stawiamy sobie wiele pytań: czy wszystko dopięliśmy na ostatni guzik? Czy zrealizowaliśmy cały założony marketingowy plan? A może powinniśmy coś udoskonalić, wdrożyć nowe rozwiązania?

Po refleksji i podsumowaniu minionego roku przychodzi czas na wytyczenie nowych założeń i postawienie nowych celów. W tym momencie opracowujemy również plan promocji i działań marketingowych.

W przeciągu roku mamy wiele okazji do świętowania, czy to Dzień Babci, Wielkanoc, początek wakacji, czy nawet koncerty wielkich gwiazd na polskiej scenie muzycznej. Aby nic nie umknęło naszej uwadze oraz na czas było wdrożone do planu działania marketingowego przygotowaliśmy kalendarz marketingowy 2019 w postaci infografiki. Sprawi on, że nie przegapimy żadnych okazji i będziemy w pełni przygotowani z wszystkimi promocjami na cały rok.

Mamy nadzieję, że okaże się on dla Was przydatny i pozwoli stworzyć wyjątkowe kampanie marketingowe!

kalendarz marketingowy

Podobne wpisy

Organizacja eventu krok po kroku

14grudnia2018
Organizacja imprez branżowych to świetne narzędzie do kształtowania wizerunku firmy. Dobrze zaplanowany event w niekonwencjonalny sposób prezentuje markę, a także jest okazją do integracji oraz poszerzenia więzi z otoczeniem zewnętrznym.

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych

07grudnia2018
We wrześniu 2018 r. Google wprowadziło duże zmiany w kierowaniu reklam displayowych na urządzenia mobilne. Metoda wykluczania miejsca docelowego adsenseformobileapps.com została wycofana. Dowiedz się, jak możesz wykluczyć aplikacje mobilne w inny sposób.