Konferencje i szkolenia z udziałem Ideo

Za nami seria szkoleń i konferencji z udziałem pracowników Ideo.
13 grudnia 2011

W dniach 28.11.2011 -  12.12.2011 odbyło się szkolenie dla pracowników MŚP z województwa podkarpackiego - Profesjonalny Handlowiec. Kurs miał na celu poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu sprzedaży internetowej i pozycjonowania e-sklepu. Łukasz Szymański z Ideo omówił na spotkaniu zagadnienia związane z promocją witryny sklepu w Internecie, ePR e-sklepu oraz użytecznością sklepów internetowych. Wojciech Szymański poświecił swoje wystąpienie pozycjonowaniu witryn www oraz metodom pozycjonowania. Natomiast Paweł Korniak prowadził część kursu związaną z nauką samodzielnej analizy witryn internetowych pod względem SEO oraz omówił metody zdobywania linków do stron www i prace programów wspomagających pozycjonowanie.

23.11.2011 odbyła się konferencja „Marketing farmaceutyczny leków OTC i suplementów diety”, która miała na celu przedstawienie najnowszych zmian i trendów osobom zajmującym się prowadzeniem działań marketingowych dla branży farmaceutycznej. Na jednodniową konferencję w Warszawie został zaproszony kierownik działu promocji w wyszukiwarkach i ekspert ds. e-marketingu w Ideo Sp. z o.o. Podczas swojej prelekcji omówił on zagadnienia związane z kreacją reputacji branży medycznej w Internecie.

Na obywającym się 9.12.2011 w Tarnobrzegu Barcampie swoje wystąpienie miał specjalista SEO z Ideo Paweł Korniak. Spotkanie miało na celu pobudzanie innowacyjności oraz przedsiębiorczości w zakresie nowoczesnych technologii. Organizatorzy spotkania chcieli nakłonić firmy do wykorzystywania potencjału Internetu i pełnego wykorzystania jego możliwości. Na konferencji omówiono powody dla których warto wybrać Internet jako miejsce do tworzenie biznesu oraz podkreślono wyższość reklamy w Internecie nad innymi formami reklamy. Paweł Korniak zachęcał do wykorzystania pozycjonowanie w promocji firmy w Internecie.

studenci

Podobne wpisy

Przycisk Google +1 w natarciu

14 lipca 2011
Funkcja Google +1 początkowo porównywana była z Facebookowym “Like”. Nie jest to dziwne biorąc pod uwagę, że to właśnie rekomendacje napędzają social media.

Black SEO i jego konsekwencje

30 czerwca 2011
Niektóre próby podniesienia pozycji witryny internetowej mogą zostać uznane przez Google za nieetyczne. Często nawet doświadczony pozycjoner może nie zdawać sobie sprawy ze szkodliwości swoich zabiegów i narazić stronę na wykluczenie z indeksu.