Konferencje i szkolenia z udziałem Ideo

Za nami seria szkoleń i konferencji z udziałem pracowników Ideo.
13 grudnia 2011

W dniach 28.11.2011 -  12.12.2011 odbyło się szkolenie dla pracowników MŚP z województwa podkarpackiego - Profesjonalny Handlowiec. Kurs miał na celu poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu sprzedaży internetowej i pozycjonowania e-sklepu. Łukasz Szymański z Ideo omówił na spotkaniu zagadnienia związane z promocją witryny sklepu w Internecie, ePR e-sklepu oraz użytecznością sklepów internetowych. Wojciech Szymański poświecił swoje wystąpienie pozycjonowaniu witryn www oraz metodom pozycjonowania. Natomiast Paweł Korniak prowadził część kursu związaną z nauką samodzielnej analizy witryn internetowych pod względem SEO oraz omówił metody zdobywania linków do stron www i prace programów wspomagających pozycjonowanie.

23.11.2011 odbyła się konferencja „Marketing farmaceutyczny leków OTC i suplementów diety”, która miała na celu przedstawienie najnowszych zmian i trendów osobom zajmującym się prowadzeniem działań marketingowych dla branży farmaceutycznej. Na jednodniową konferencję w Warszawie został zaproszony kierownik działu promocji w wyszukiwarkach i ekspert ds. e-marketingu w Ideo Sp. z o.o. Podczas swojej prelekcji omówił on zagadnienia związane z kreacją reputacji branży medycznej w Internecie.

Na obywającym się 9.12.2011 w Tarnobrzegu Barcampie swoje wystąpienie miał specjalista SEO z Ideo Paweł Korniak. Spotkanie miało na celu pobudzanie innowacyjności oraz przedsiębiorczości w zakresie nowoczesnych technologii. Organizatorzy spotkania chcieli nakłonić firmy do wykorzystywania potencjału Internetu i pełnego wykorzystania jego możliwości. Na konferencji omówiono powody dla których warto wybrać Internet jako miejsce do tworzenie biznesu oraz podkreślono wyższość reklamy w Internecie nad innymi formami reklamy. Paweł Korniak zachęcał do wykorzystania pozycjonowanie w promocji firmy w Internecie.

studenci

Podobne wpisy

Przycisk Google +1 w natarciu

14lipca2011
Funkcja Google +1 początkowo porównywana była z Facebookowym “Like”. Nie jest to dziwne biorąc pod uwagę, że to właśnie rekomendacje napędzają social media.

Black SEO i jego konsekwencje

30czerwca2011
Niektóre próby podniesienia pozycji witryny internetowej mogą zostać uznane przez Google za nieetyczne. Często nawet doświadczony pozycjoner może nie zdawać sobie sprawy ze szkodliwości swoich zabiegów i narazić stronę na wykluczenie z indeksu.