„Leksykon pozycjonowania”, czyli co warto wiedzieć o promocji w wyszukiwarkach Internetowych

Informacji na temat pozycjonowania jest bardzo wiele, tak w Internecie, jak i publikacjach książkowych. Czasami jednak, przy tak dużej ilości dostępnego materiału, odszukanie tej jednej najważniejszej wydaje się bardzo trudne.
4 grudnia 2013

Leksykon to kompendium powstałe w oparciu o gruntowną wiedzę i bogate doświadczenie z zakresu marketingu internetowego. Dlatego też zawiera tak wiele ważnych i przydatnych porad, jak skutecznie promować serwis w wyszukiwarkach internetowych. Książka może być pomocna osobom stawiającym pierwsze kroki w branży, jak i tym, którzy spróbowali już swych sił w tej dziedzinie. Z czego to wynika?

Przede wszystkim z trafnego doboru materiału. Spośród tak wielu informacji i zagadnień związanych z pozycjonowaniem, które można znaleźć w Internecie czy opracowaniach książkowych, zostały wybrane te najważniejsze, z którymi każdy z pewnością może mieć do czynienia. Dla osób początkujących leksykon jest więc doskonałym przewodnikiem, dzięki któremu krok po kroku można poznać zasady obowiązujące w pozycjonowaniu. Jakie znaczenie będzie miał dla osób mających doświadczenie w promocji w wyszukiwarkach internetowych? Dla nich wartościowe będą liczne porady autora, który standardowe definicje, znane z różnych źródeł, wzbogacił o własne przemyślenia wynikające z wieloletniego doświadczenia.

Co więc można znaleźć w „Leksykonie pozycjonowania”?

  • Szerokie definicje wyjaśniające zagadnienia związane z promocją w wyszukiwarkach internetowych.
  • Przykłady realizacji będące dodatkową informacją i poszerzające standardową terminologię.
  • Graficzne przedstawienie zagadnień jako przejrzysta interpretacja problemu.
  • Porady uzupełniające terminologię. 

Leksykon nie miał być jednym z wielu szerokich opracowań, ale podręcznym vademecum, oscylującym między wiedzą książkową a tą, która dostępna jest w Internecie – wyjaśnia autor publikacji, Wojciech Szymański. – Dlatego zebrałem te najważniejsze w pozycjonowaniu hasła i terminy, poszerzając je o własne spostrzeżenia wynikające z dotychczasowego doświadczenia.

leksykon pozycjonowania

Leksykon to uniwersalny poradnik dla każdego, gdzie wiedza encyklopedyczna została zestawiona z konkretnymi i już sprawdzonymi działaniami. Efektem takiego połączenia teorii z praktyką jest usystematyzowany zbiór pojęć uszeregowanych alfabetycznie, dzięki czemu czytelnik z łatwością odnajdzie w publikacji poszukiwane zagadnienie. Niewątpliwą zaletą książki jest przejrzysty układ treści i czytelny sposób przekazu. Nawet najtrudniejsze zagadnienia opisane są w sposób zrozumiały, między innymi dzięki wzbogaceniu definicji ilustracją graficzną i krótkimi wskazówkami.

Dlaczego warto przeczytać leksykon o pozycjonowaniu?

  • W jednej książce można odnaleźć teoretyczne podstawy i praktyczne porady.
  • Przejrzysty układ treści pozwala szybko odszukać właściwe zagadnienia.
  • Publikacja pozwoli usystematyzować wiedzę, ale też ją poszerzyć.
  • Dzięki zestawieniu definicji, potwierdzających je przykładów, ilustrujących grafik oraz dopełniających wskazówek zebrany w leksykonie materiał jest wartościowy i ciekawy.

Sięgnij po lekturę. „Leksykon pozycjonowania” dostępny jest bezpłatnie w formie elektronicznej na oficjalnej stronie Ideo pod adresem http://www.ideo.pl/leksykon-pozycjonowania

search engine optimization

Podobne wpisy

Zwiększamy sprzedaż z Google Merchant Center

15listopada2013
Google Merchant Center, czyli skuteczne narzędzie stosowane w e-commerce w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. Jak z niego korzystać, aby osiągnąć oczekiwane efekty?

Wszystko, co trzeba wiedzieć o optymalizacji sklepu internetowego

13listopada2013
Efektywność procesów sprzedażowych uwarunkowana jest poziomem osiąganej konwersji. Dlatego przy tworzeniu sklepu internetowego ważna jest platforma e-commerce oraz optymalizacja zgodna z obowiązującymi zasadami SEO. Jak więc stworzyć sklep?