Najprawdopodobniej najbardziej praktyczne studia podyplomowe z e-marketingu

Efektem współpracy firmy Ideo Sp. z o.o. i Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie jest nowy kierunek studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu.
18 sierpnia 2015

Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

Najprawdopodobniej najbardziej praktyczne studia  podyplomowe z e-marketingu

Warto podkreślić, że są to najprawdopodobniej najbardziej pratyczne studia  podyplomowe z e-marketingu. Słuchacze poznają ponad 100 narzędzi i aplikacji wspomagających pracę e-marketera, a prowadzący podczas zajęć nauczą się jak z nich korzystać wyciągając jak najwięcej praktycznych efektów – w czasie studiów pojawią się między innymi:

  • Google Analytics
  • Google Adwords
  • Sotrender
  • Brand24
  • Axure RP PRO
  • FreshMail
  • SalesManago
  • SEMSTORM
  • SearchMetrics
  • Instapage
  • Facebook Power Editor
  • PIWIK
  • Optimizely.com
  • Buzzsumo
  • HootSuite
  • TweetDeck
  • APImetrics

Studenci pod opieką Ideo i WSE

Przygotowanie programu studiów, ukierunkowanego głównie na praktyczny aspekt kształcenia, wymaga konsultacji ze specjalistami posiadającymi wieloletnie doświadczenie w danej dziedzinie. Dlatego też coraz częściej uczelnie podejmują współpracę z przedsiębiorstwami, których pracownicy są cenionymi w branży ekspertami. Formą takiej współpracy edukacyjnej jest działalność firmy Ideo Sp. z o.o. i Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, natomiast jej efektem są zgodne z ideą praktycznego kształcenia studia z zakresu e-marketingu.

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie kształci specjalistów z zakresu biznesu, a także marketingu. Programy nauczania na poszczególnych kierunkach są zawsze tak przygotowywane, aby zapewnić studentom możliwość zyskania kwalifikacji aktualnie wymaganych na rynku pracy. Natomiast Ideo Sp. z o.o. jest firmą od lat skutecznie działającą w branży usług i technologii internetowych, w tym również w obszarze e-marketingu i e-commerce. Dysponuje zespołem wykwalifikowanych specjalistów posiadających uznawane w branży certyfikaty (certyfikat kwalifikowanego specjalisty Google Analytics (GAIQ), certyfikat specjalisty Google AdWords) i odpowiedzialnych za realizację wielu projektów.

Specjaliści Ideo wykorzystują w swojej pracy najnowsze metody i narzędzia, stosują też innowacyjne i autorskie rozwiązania. Wielu z nich regularnie wygłasza prelekcje na konferencjach, prowadzi wykłady, zajęcia i szkolenia. Tym bardziej więc ich doświadczenie okazuje się być cenne w kontekście proponowanych studiów z zakresu e-marketingu.

Praktyczne studia z e-marketingu

Oferta edukacyjna przygotowana przez WSE we współpracy z firmą Ideo Sp. z o.o. to najprawdopodobniej najbardziej praktyczne studia z zakresu e-marketingu.

„Program studiów e-marketingowych powstał zgodnie z ideą kształcenia praktycznego – podkreśla Wojciech Szymański, Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w Ideo Sp. z o.o. i prezes Ideo Force Sp. z o.o. –  dzięki czemu proces edukacji odpowiada  z jednej strony aktualnym wymogom rynku pracy  a z drugiej daje bardzo praktyczną wiedza Słuchaczom. W proces kształcenia będą zaangażowani wykwalifikowani specjaliści z Ideo, już od wielu lat pracujący w branży internetowej, a zajęcia będą miały charakter kreatywnych warsztatów i ćwiczeń analitycznych z wykorzystaniem wybranych case studies. Ważną ich częścią będą też prace projektowe realizowane przez studentów, ale pod kierunkiem specjalistów”.

Proponowane przez WSE i Ideo Sp. z o.o. studia obejmują zakresem tematycznym szeroko rozumiany e-marketing. W programie kształcenia uwzględnione zostały wyłącznie najnowsze trendy i wynikające z nich skuteczne metody działań marketingowych oraz analitycznych. Celem studiów jest przekazanie przede wszystkim praktycznej wiedzy z zakresu sposobów wykorzystywania Internetu w marketingu.

W trakcie zajęć studenci kierunku dowiedzą się między innymi, jak:

  • projektować i prowadzić efektywne kampanie reklamowe,
  • projektować i wdrażać serwisy internetowe,
  • pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach,
  • prowadzić działania z zakresu PR,
  • zarządzać e-promocją,
  • stosować narzędzia i aplikacje wspomagające pracę e-marketera.

Staż w Ideo dla najlepszych

Absolwenci nie tylko otrzymują dyplom potwierdzający ukończenie kierunku, ale też certyfikaty świadczące o ich praktycznych umiejętnościach. Ponadto studenci, którzy uzyskają najlepsze wyniki, będą mieli możliwość odbycia stażu w Ideo Sp. z o.o., pracując wspólnie ze specjalistami firmy nad realizacją projektów z zakresu szeroko pojętej promocji w Internecie.

studia podyplomowe marketing internetowy

Dwóch najlepszych studentów będzie mogło odbyć płatny 3-miesieczny staż w firmie Ideo.

Rozważasz studia podyplomowe w Krakowie - zobacz więcej na stronie studiów: http://www.podyplomowe.wse.krakow.pl/e-marketing

studenci

Podobne wpisy

Mali giganci atakują – Social Media nowego pokolenia zdobywają rynek

11sierpnia2015
Od kilku miesięcy specjaliści od nowych technologii, marketingu internetowego i mediów społecznościowych zapowiadają nadchodzącą z siłą tsunami nową falę Social Media. U podstaw nadchodzących zmian leżeć ma niezwykła popularyzacja urządzeń mobilnych.

Mcommerce, czyli znaczenie urządzeń mobilnych w handlu internetowym

04sierpnia2015
O roku mobile marketingu mówiło się w branży od dawna, ale obecnie nikt już nie wątpi, że nastała nowa era. Przyczyną tej sytuacji jest ostatnia zmiana algorytmu, która miała miejsce 21 kwietnia 2015 roku.