E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Niestandardowe kampanie w e-commerce - przykłady

8 lutego 2019
Działania reklamowe, aby przyniosły określony cel muszą składać się w spójną całość i być przede wszystkim kreatywne. Specjaliści stale dążą do udoskonalania rozwiązań, które jak twierdzą są w stanie wyprzedzić konkurencję.
Czytaj dalej

Google Ads – podsumowanie zmian w 2018 roku

11 stycznia 2019
Rok 2018 przyniósł wiele zmian i zapewne zostanie w pamięci wszystkich użytkowników systemu reklamowego Google. Niektóre z nich są kontynuacją zmian zapoczątkowanych już wcześniej, a niektóre to zupełnie nowe pomysły. Przypomnijmy najważniejsze z nich.
Czytaj dalej

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych

7 grudnia 2018
We wrześniu 2018 r. Google wprowadziło duże zmiany w kierowaniu reklam displayowych na urządzenia mobilne. Metoda wykluczania miejsca docelowego adsenseformobileapps.com została wycofana. Dowiedz się, jak możesz wykluczyć aplikacje mobilne w inny sposób.
Czytaj dalej

WordPress jest popularny. Ale czy bezpieczny?

24 sierpnia 2018
Dzisiejszy świat kręci się wokół Internetu. Rozrywka, biznes, komunikacja, elektroniczne transakcje, cyfrowe bazy danych. Sieć ułatwia nam wszystkim w wielu dziedzinach życia, ale też z tych samych powodów jest celem hackerów.
Czytaj dalej

Nowości YouTube do celów efektywnościowych

3 sierpnia 2018
W ostatnim czasie w Google Ads rozszerzył możliwości reklamowania się w serwisie YouTube. Oznacza to, że w ręce markertingowców zostały oddane kolejne narzędzia do zwiększania świadomości marek i zaangażowania.
Czytaj dalej

Nowy ekosystem reklamowy Google Ads

28 czerwca 2018
Google ogłosiło znaczące modyfikacje w dotychczasowym modelu funkcjonowania reklam. Wszystko po to, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby promocji w Internecie. Sprawdzamy, na czym polegają dokonywane zmiany i co oznaczają w praktyce dla reklamodawców.
Czytaj dalej