E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych

7 grudnia 2018
We wrześniu 2018 r. Google wprowadziło duże zmiany w kierowaniu reklam displayowych na urządzenia mobilne. Metoda wykluczania miejsca docelowego adsenseformobileapps.com została wycofana. Dowiedz się, jak możesz wykluczyć aplikacje mobilne w inny sposób.

WordPress jest popularny. Ale czy bezpieczny?

24 sierpnia 2018
Dzisiejszy świat kręci się wokół Internetu. Rozrywka, biznes, komunikacja, elektroniczne transakcje, cyfrowe bazy danych. Sieć ułatwia nam wszystkim w wielu dziedzinach życia, ale też z tych samych powodów jest celem hackerów.

Nowości YouTube do celów efektywnościowych

3 sierpnia 2018
W ostatnim czasie w Google Ads rozszerzył możliwości reklamowania się w serwisie YouTube. Oznacza to, że w ręce markertingowców zostały oddane kolejne narzędzia do zwiększania świadomości marek i zaangażowania.

Nowy ekosystem reklamowy Google Ads

28 czerwca 2018
Google ogłosiło znaczące modyfikacje w dotychczasowym modelu funkcjonowania reklam. Wszystko po to, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby promocji w Internecie. Sprawdzamy, na czym polegają dokonywane zmiany i co oznaczają w praktyce dla reklamodawców.

Zmiany w Google Shopping

25 maja 2018
Google Shopping to usługa, której nie trzeba przedstawiać żadnemu właścicielowi sklepu internetowego. Umożliwia ona wyświetlenie produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. Podpowiadamy, jak efektywnie prowadzić swoje kampanie sprzedażowe.

Daj się znaleźć, czyli pozycjonowanie aplikacji mobilnych

23 marca 2018
Liczba aplikacji dostępnych na nasze urządzenia mobilne wciąż wzrasta i wynosi obecnie ponad 2 mln. Jednym z kluczowych elementów decydujących o ich popularności jest pozycja w sklepie. Podpowiadamy, na co warto zwracać uwagę przy promocji aplikacji.