E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Parametry URL na Facebook'u. Jak je stosować?

22 lutego 2019
Zbieranie wartościowych danych to absolutna podstawa w optymalizacji działań e-marketingowych. W przypadku reklam na Facebook'u ułatwiają to parametry URL. Jak je stosować, by przynosiły zamierzony efekt?
Czytaj dalej

Chiński fenomen – TikTok

15 lutego 2019
Jak w kilka miesięcy sprawić, aby aplikacja mobilna znalazła się w czołówce najczęściej pobieranych i angażowała młodzież do tworzenia contentu w jej obrębie? Zobaczcie jak chiński start-up zdołał to osiągnąć. Poznajcie TikTok.
Czytaj dalej

RTM 2018

4 stycznia 2019
Od lat niesłabnącą popularnością cieszy się Real Time Marketing, czyli marketing czasu rzeczywistego. Marki wykorzystują popularne wydarzenia w komunikacji z odbiorcami, aby zdobyć ich uwagę. Przedstawiamy najciekawsze akcje RTM w 2018 roku.
Czytaj dalej

Organizacja eventu krok po kroku

14 grudnia 2018
Organizacja imprez branżowych to świetne narzędzie do kształtowania wizerunku firmy. Dobrze zaplanowany event w niekonwencjonalny sposób prezentuje markę, a także jest okazją do integracji oraz poszerzenia więzi z otoczeniem zewnętrznym.
Czytaj dalej

Trendy w projektowaniu graficznym w 2019 roku

9 listopada 2018
Świat obraca się wokół tego, co modne i popularne. Klienci poszukują marek, które są trendy, dlatego firmy starają się przykuć ich uwagę. Dążą do atrakcyjności, szczególnie wizualnej. Przedstawiamy jakie trendy graficzne czekają nas w 2019 roku.
Czytaj dalej

Jak wygląda rynek chatbotów w Polsce?

12 października 2018
Minęło dwa i pół roku od chwili, gdy Facebook wprowadził innowację umożliwiającą budowanie własnych botów automatyzujących komunikację. Miniony okres to dobry czas na pierwsze podsumowania i pokusa wyznaczania dalszych perspektyw rozwoju.
Czytaj dalej