E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Regulamin konkursu w social media – jak zrobić to dobrze?

5 kwietnia 2019
Konkursy w mediach społecznościowych to świetna opcja angażująca obserwatorów fanpage'a. Użytkownicy są znacznie częściej aktywni w sieci, jeśli mają gwarancję, że to co robią ma sens i mogą dostać coś w zamian. Jak zatem zorganizować idealny konkurs?
Czytaj dalej

Jak zaprojektować strategię komunikacji w mediach społecznościowych?

26 marca 2019
Multichannelowa strategia komunikacji w social media oparta na budowaniu sieci relacji pomiędzy portalami pozwala podnieść efektywność realizowanych działań wizerunkowych. Sprawdzamy, jak w oparciu o nią budować przynoszące efekty działania marketingowe.
Czytaj dalej

Jak zwiększać sprzedaż w e-commerce za pomocą chatbotów?

22 marca 2019
Chatboty to jeden z najgorętszych tematów ostatnich dwóch lat. Dyskutują o nich programiści, lingwiści, a także marketerzy, którzy widzą w nich szansę na usprawnienie komunikacji marek z ich klientami. Czy jednak boty są rozwiązaniem dla każdego?
Czytaj dalej

Marketing na Dzień Kobiet

8 marca 2019
8 marca sklepy wypełniają się czekoladkami i kwiatami, a wszystko po to, by „skusić” mężczyzn na promocje z Okazji Dnia Kobiet. W Internecie marki przygotowują kreatywne posty, aby w tym dniu wyróżnić się spośród innych i przykuć uwagę swoich fanów.
Czytaj dalej

Parametry URL na Facebook'u. Jak je stosować?

22 lutego 2019
Zbieranie wartościowych danych to absolutna podstawa w optymalizacji działań e-marketingowych. W przypadku reklam na Facebook'u ułatwiają to parametry URL. Jak je stosować, by przynosiły zamierzony efekt?
Czytaj dalej

Chiński fenomen – TikTok

15 lutego 2019
Jak w kilka miesięcy sprawić, aby aplikacja mobilna znalazła się w czołówce najczęściej pobieranych i angażowała młodzież do tworzenia contentu w jej obrębie? Zobaczcie jak chiński start-up zdołał to osiągnąć. Poznajcie TikTok.
Czytaj dalej