E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Dlaczego Twoi kandydaci nie aplikują?

26 października 2018
Zdarza Ci się dodać ogłoszenie o pracę i tygodniami czekać na napływ aplikacji na konkretne stanowisko? Odnosisz wrażenie, że Twoje oferty kompletnie nie docierają do potencjalnych kandydatów? Zobacz na co zwrócić uwagę i co robić, by tego uniknąć.

Marketingowe trendy w 2015 roku

19 grudnia 2014
Spójna jednolita kampania marketingowa z wykorzystaniem wielu różnych kanałów i narzędzi, ale w pełni ze sobą współgrających – to najważniejsza zasada jaka będzie obowiązywała w e-marketingu w 2015 roku. Jak więc powinna wyglądać skuteczna kampania?

Zaprojektuj funkcjonalny sklep internetowy, korzystając z profesjonalnych narzędzi (cz.2)

30 czerwca 2014
Badania i testy są niezbędne dla optymalizacji serwisu pod kątem użyteczności, która jest ważna dla użytkowników. Tego typu analizy pozwalają wypracować odpowiednie metody i schematy, które mają ułatwić wdrażanie rozwiązań opartych na zasadach usability.

Zaprojektuj funkcjonalny sklep internetowy, korzystając z profesjonalnych narzędzi (cz.1)

30 maja 2014
Aby zmniejszyć ilość porzucanych koszyków i zwiększyć efektywność procesów sprzedażowych, niezbędne jest przygotowanie sklepu łatwego w obsłudze, intuicyjnego w nawigacji – tak jak wynika to z zasad usability.

Podaj dalej. Skuteczność e-mail marketingu nadal duża

3 kwietnia 2014
Czy e-mail marketing nadal jest skuteczny w porównaniu z potęgą serwisów społecznościowych? Pytanie to pojawia się w związku z popularnością Social Media, które stają się wręcz obowiązkową częścią każdej kampanii marketingowej.

Growth hacking skuteczną techniką marketingu?

25 lutego 2014
Skuteczna kampania marketingowa powinna składać się z szeregu zróżnicowanych działań, które dają spójną strategię zapewniającą wysoką pozycję marki, jej rozwój i generowanie zysków. Efektem takiego podejścia do marketingu jest growth hacking.