Obsługa marketplace

Obsługujemy i rozwijamy sprzedaż na wielu marketplace'ach. Nasza strategia rynkowa oparta na wzroście pomaga naszym klientom osiągnąć ich cele biznesowe.

Marketplace dla sklepu internetowego może stanowić uzupełnienie sprzedaży lub główny kanał. Platforma sprzedaży dla firm cechuje się łatwą obsługą i wsparciem zarządzania, a klientom pozwala w jednym miejscu na przeglądanie i kupowanie produktów.

Paweł Kotowicz
Paweł Kotowicz
Account Manager
  • tel. 697 411 900
Napisz do mnie

Platformy marketplace z roku na rok zyskują coraz większe zainteresowanie konsumentów i coraz wiekszą sprzedaż. Sprzedawcy mają możliwości oferowania produktów po konkurencyjnych cenach do gotowej bazy klientów. Marketplace'y gromadzą wielu sprzedawców, których obecność oznacza akceptowanie warunków wyznaczonych przez konkretny serwis.

Rozwiązanie cieszy się zainteresowaniem wśród klientów i sprzedawców zarówno w Polsce, jak i na całym świecie (Amazon, eBay). Najpopularniejsze platformy marketplace w Polsce to Allegro, Empik, Carrefour.

Konsumenci dyktują warunki. Chcą kupować szybko, łatwo i bezpiecznie. Chcą mieć nieograniczony wybór, dostęp do oferty wielu producentów w jednym miejscu, znać opinie innych użytkowników. I wszystko to zapewnia marketplace gromadzący producentów i usługodawców, którzy są zobowiązani do przygotowania jak najkorzystniejszych ofert – konkurencja jest nie mała, ale przy gotowej już bazie klientów.

Działając na tych platformach, korzystamy z narzędzi wspierających automatyzację sprzedaży, monitorowanie i analitykę spływających danych. Długoletnie doświadczenie sprawiło, że jesteśmy pewni swoich działań i stale je poszerzamy. 

Jesteśmy ekspertami od e-commerce

Regularnie organizujemy konferencje biznesowe gromadzące osoby z branży e-commerce

Cykliczne wydarzenia pod nazwą "Lunch z e-commerce" służą poszerzeniu wiedzy z zakresu e-commerce oraz networkingowi. Nasi klienci mają zagwarantowane bezpłatne wejściówki.

 

Zalety marketplace w e-commerce

Marketplace sprawdza się w przypadku nowych sklepów, które nie mają jeszcze rozbudowanej bazy klientów, jak i e-commerce, które działają na rynku od lat. Obecność na platformach sprzedażowych staje się coraz popularniejsza. Przyczyn jest wiele, jednak z pewnością to klienci mają decydujący głos w podjęciu przez firmę decyzji o wkroczeniu na marketplace.

Atutem marketplace są różne modele rozliczeń współpracy. Może to być na przykład model rozliczeniowy oparty na systemie prowizyjnym czy stała opłata wraz z prowizją od sprzedaży (np. na Allegro).

Sprzedaż na marketplace dla firm oznacza przede wszystkim:

  • większą sprzedaż, 
  • darmowy dostęp do szerokiej bazy klientów,
  • pozyskanie nowych klientów,
  • wyróżnienie firmy na tle branży i budowanie świadomości marki online,
  • automatyzację procesu sprzedażowego, a więc znaczną oszczędność czasu,
  • dodatkowy (obok sklepu internetowego) kanał sprzedaży,
  • pełna kontrola nad ofertą i zarządzanie produktami, 
  • dostęp do statystyk pozwalający monitorować sprzedaż,
  • wsparcie procesu sprzedaży poprzez zaawansowane narzędzia,
  • większa widoczność w Google (to tutaj klienci zaczynają zakupy).

Platforma sprzedażowa marketplace dla klientów to głównie:

  • dostęp do oferty wielu sprzedawców (nowych i używanych produktów),
  • możliwość zakupów w jednym miejscu (w przeciwieństwie do przeglądarki produktowej),
  • poznanie opinii o produktach i poziomie obsługi,
  • przeglądanie takich samych produktów i wybór najkorzystniejszej oferty,
  • bezpieczeństwo transakcji,
  • weryfikacja sprzedawców przez marketplace,
  • wybór dogodnej opcji dostawy, 
  • szybkie zakupy w ramach jednego serwisu. 

Jak pracujemy?

Zajmujemy się obsługą Allegro, Amazon, Carrefour Marketplace, Empik, sprzedażą na eBay, eMAG i w eSklepie PGE. Przeanalizujemy rynek i produkty, które zechcesz wystawić do sprzedaży, łącząc uzyskane informacje z działaniami konkurencji w tym obszarze. Opracujemy politykę cenową i strategię marketingową, określając przy tym zasięg – możesz sprzedawać na świecie, w Polsce lub lokalnie. 

W zakres współpracy wchodzi kompleksowa obsługa serwisu marketplace, w tym:

  • wsparcie w wyborze najlepszego rozwiązania,
  • rejestracja konta firmy w serwisie, 
  • integracja platformy sklepu z marketplace,
  • zamieszczanie w marketplace asortymentu sklepu,
  • automatyzacja procesów sprzedażowych,
  • strategia działania i plan promocji,
  • obsługa graficzna i tworzenie opisów pod konkretne produkty,
  • pełna zgodność działań z obowiązującym regulaminem wybranej platformy.

Dlaczego Ideo Force?

  • Zrealizowaliśmy setki projektów e-marketowych, wspierając w rozwoju marki działające w branży e-commerce. 
  • Współpracując  z nami w ramach obsługi Marketplace będziesz miał do dyspozycji pomoc specjalistów i opiekę indywidualnego opiekuna projektu.
  • Jako agencja ze statusem Google Premium Partner mamy dostęp do zupełnie nowych metod i form promocji, które wykorzystujemy, aby lepiej realizować cele biznesowe naszych klientów.
  • Nasz zespół wie dokładnie, co działa, a co wymaga naprawy. Dążymy do zwiększenia współczynnika konwersji i poprawy zwrotu z inwestycji.
  • Jeśli w firmie są wykorzystywane aplikacje od zarządzania projektami jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.
  • Nasi menedżerowie mają doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych. Analizujemy model biznesowy i potrzeby klienta, a następnie ustalamy priorytety i projektujemy kampanie tak, aby realizowały zakładane cele.
  • Nasza wszechstronność, edukacja i zamiłowanie do narzędzi oraz raportowanie zapewniają, że łączymy planowanie, analizę i strategię.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Obsługujemy sprzedaż na marketplace

Allegro to lider na polskim rynku Marketplace. Rozwiązania wprowadzane na przestrzeni ostatnich lat doprowadziły do specjalizacji przedsiębiorców w działaniach e-commerce generując kolosalne przychody.
Amazon – marka warta ponad 315,5 mld dolarów. Oferuje ogromne możliwości sprzedaży i grono międzynarodowych klientów. Z roku na rok zwiększa terytorium działania i profil usług. To idealna szansa na zwiększenie sprzedaży.
Szeroki asortyment rzeczy nie tylko nowych i markowych sprawia, że eBay stanowi kompleksowy zbiór ofert dla ogromnego grona swoich klientów. Serwis jest popularny w ponad 190 krajach, co ułatwia rozszerzenie sprzedaży zagranicę.
eMAG duży nacisk stawia na wartości dodane dla klientów. Konkurencyjność nie opiera się jedynie o cenę ale również o jakość sprzedawanych usług, wysokim customer experience platformy, usługi dodatkowe i rzetelną obsługą posprzedażową.
Empik Marketplace 2 lata po premierze przekroczył 15 mln. zamówień. Empik aktualnie zajmuje 3 miejsce w Polsce, wśród najbardziej popularnych sklepów internetowych. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych Polskich marek.
Carrefour Marketplace jest miejscem, gdzie jego partnerzy spotykają Klientów Carrefour Polska i zyskują nowe możliwości sprzedaży swoich produktów. Specjaliści w swojej kategorii oferują szeroką gamę asortymentu i razem z Carrefour tworzą nową jakość zakupów online.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.