Sprzedaż na Amazon

Największy na świecie sklep internetowy, który może zarabiać dla Ciebie. Zyskaj dostęp do klientów na całym świecie i sprzedawaj więcej.

Amazon – marka warta ponad 315,5 mld dolarów. Oferuje ogromne możliwości sprzedaży i grono międzynarodowych klientów. Z roku na rok zwiększa terytorium działania i profil usług. To idealna szansa na zwiększenie sprzedaży.

Paweł Kotowicz
Paweł Kotowicz
Account Manager
  • tel. 697 411 900
Napisz do mnie

Kilka słów o Amazon

Amazon jest globalną platformą sprzedażową, dzięki czemu sprzedawcy zyskują nieograniczony dostęp do klientów z całego świata oraz możliwość ekspansji nowych rynków, szczególnie wykorzystując międzynarodowy potencjał platformy. Amazon to idealna platforma, aby wprowadzić, wypromować i sprzedawać swój niszowy produkt – zwłaszcza w przypadku nowych przedsiębiorców i startupów, które specjalizują się w konstruowaniu nowych unikalnych produktów wypełniając luki na rynku.

Jest to również idealne miejsce dla dużych korporacji mających w ofercie ogromną ilość produktów w konkurencyjnych cenach. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku liczy się idealny balans między ceną, promocją i wielkością sprzedaży

Czy warto sprzedawać na Amazon?

Amazon ze względu na swoją specyfikę i globalną konkurencję nie jest prostym Marketplace, natomiast nie powinien być to powód jego wykluczenia. Odpowiednio planując swoje działania i wybierając produkty z dużym potencjałem sprzedawca może osiągnąć spektakularny sukces.  

Amazon daje nieograniczone możliwości w kwestii rozwoju biznesu zarówno w przypadku nowych sprzedawców jak również dużych korporacji, natomiast wymaga dużej wiedzy, wytrwałości i trafnego interpretowania zmian trendów na rynku. Zwłaszcza jeśli chce się dotrzeć do jak największej ilości potencjalnych klientów z puli 244 milionów aktywnych użytkowników.

Sprzedaż na Amazon niesie ze sobą same korzyści. Oto kilka z ważniejszych zalet:

  • Amazon to bardzo duża marka ciesząca się ogromnym zaufaniem i rozpoznawalnością. Już od ponad 20 lat buduje ona doświadczenie w kontaktach z klientami. Jeśli planujemy utworzenie nowego sklepu warto zrobić to w oparciu właśnie o Amazon, dzięki temu zyskamy rozpoznawalność i wiarygodność naszej marki w oczach klientów. W przyszłości może się to przełożyć na zakupy klientów bezpośrednio w naszym sklepie internetowym.
  • Od ponad 20 lat realizuje strategię przyjaznej dla konsumenta międzynarodowej platformy sprzedażowej. Amazon dzięki tej strategii zyskał ogromne zaufanie wśród klientów oraz ich wewnętrzne przekonanie, że jest bardzo bezpiecznym Marketplace. Również dzięki temu, że Amazon w dużej mierze wysyła produkty z własnych magazynów, kontroluje cały przebieg sprzedaży. Bardzo widocznym pro-konsumenckim zachowaniem jest przede wszystkim przychylność w procesach reklamacyjnych. W bardzo dużej części są one rozpatrywane na korzyść klienta.
  • Amazon daje nam wybór między zwykłą i profesjonalną sprzedażą. Jeśli chcemy maksymalnie wykorzystać możliwości oferowane przez Amazon to warto wykorzystać konto sprzedawcy profesjonalnego – Amazon Pro Merchant. Możemy wtedy dodawać nieograniczoną liczbę ofert bez dodatkowych opłat. Alternatywą jest konto standardowe, które jest darmowe, natomiast prowizja od sprzedaży wynosi 0,99 $, maksymalnie możemy sprzedać 40 sztuk. Niekwestionowanym atutem w przypadku sprzedawców jest zaawansowany i kompleksowy system logistyczny który posiada Amazon, dzięki temu jest w stanie zaoferować szybkie i tanie a czasami nawet darmowe przesyłki. Również popularność przemawia na korzyść Amazon. Klienci którzy rozpoczynają poszukiwania, bardzo często wybierają Amazon, jako źródło informacji właśnie ze względu na pozycje jaką posiada.  
  • Amazon to również ogromny zasób wiedzy i możliwości. Dzięki niemu można przetestować grono opcji promocji oraz ocenić globalne zapotrzebowanie na produkt. Wiedzę można wykorzystać planując działania na kolejnych kanałach sprzedaży zarówno na rodzimym rynku jak również na rynkach zagranicznych, tam gdzie Amazon jeszcze nie dotarł.
     
Obsłużymy Twoje konto na Amazon
i zwiększymy sprzedaż!

Kluczem sprzedaży jest promocja

Amazon informuje od samego początku informuje, jak ważnym elementem sprzedaży jest promocja. Warto zatem część budżetu planowanego na działania przeznaczyć właśnie na nią, wykorzystując:

  • Sponsored products – Promowane produkty będą się wtedy wyświetlać nad organicznymi wynikami wyszukiwania, oraz na stronach kart produktów związanych ze sprzedawanymi produktami. Co ważne reklamy będą się wyświetlać na słowa kluczowe które możemy swobodnie sami określić.
  • Sponsored Brands – Jest to reklama interaktywna, działająca na podobnej zasadzie jak baner, na którym możemy wyświetlić logotyp oraz do 3 produktów. Wyświetla się ona ponad organicznymi wynikami wyszukiwania. Warto uwzględnić tutaj produktu które są bestsellerami w swojej kategorii, co pozwoli na bezpośrednie przekierowanie użytkownika na stronę docelową.
  • Product Display Ads – Reklama dostępna dla użytkowników będących w programie Amazon Vendor – sprzedających pod szyldem Amazon.  Idealne rozwiązanie promujące produkty komplementarne lub konkurencyjne. Wyświetlane po prawej stronie lub na środku strony. Pozwalają na kierowanie na konkretne intencje zakupowe lub po dopasowaniu słów kluczowych.
  • Display i Video Ads – Opcja dostępna dla największych sprzedawców, dzięki niej możemy reklamować produkty graficznie i poprzez video kierując do produktów.

Powyższe opcje promocji pokazują jak Amazon dostosowuje się do wymagań klientów i wielkości sprzedaży, jaka jest realizowana przez poszczególnych sprzedawców.

Wybierz sprzedaż na Amazonie

Amazon zdecydowanie rekomendujemy zarówno początkującym sprzedawcom, jak również dużym korporacjom, ze względu na uniwersalizm platformy, każdy może znaleźć swoją niszę rynkową i toczyć w niej walkę z konkurencją.

Mając na względzie możliwości sprzedaży, polecamy działania zarówno przedsiębiorcom którzy chcą ofertę dostosować tylko na najbliższe rynki europejskie jak Niemcy, Austria, Wielka Brytania jak również na cały świat prowadząc sprzedaż globalną.

Amazon jest bardzo dużym międzynarodowym sklepem internetowym – mającym dużą konkurencję, ale zdecydowanie większą rzeszę klientów gotową skorzystać z naszej oferty. Zatem jeśli wybrałeś już produkt i jesteś pewien jego sukcesu, statystyki sprzedaży są zachęcające i nie masz oporu aby spróbować swoich sił na zagranicznych rynkach – Amazon jest właśnie dla Ciebie.

Zapytaj o ofertę

Jak możemy pomóc Ci odnieść sukces?

Mamy ogromne doświadczenie w sprzedaży na Amazon, wykorzystamy je właśnie po to aby pomóc Twojej firmie odnieść sukces – jak to zrobimy?

  • Przeanalizujemy ofertę produktów pod kątem ich potencjału na platformie Amazon, wybierając te które mają największe szanse na satysfakcjonujący wynik sprzedaży.
  • Pomożemy w procesie rejestracyjnym konta i dodawaniu produktów.
  • Wybierzemy najlepszą formę promocji i zoptymalizujemy ją dla uzyskania najlepszych efektów.
  • Przeanalizujemy możliwość i opłacalność FBA (Fulfilment by Amazon) dla Twojej oferty.

Na bazie naszego doświadczenia możesz nie tylko zyskać satysfakcjonujące przychody ale również doświadczenie które pomoże Ci uzyskać globalną sprzedaż poza Amazon.

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas