Sprzedaż na eMAG

Korzystanie z platformy eMAG to szansa na zwiększenie sprzedaży na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Jeśli planujesz sprzedawać w Rumunii, Bułgarii czy na Węgrzech, to sprzedaż na eMAG marketplace będzie dobrym rozwiązaniem na pozyskanie klientów z tych krajów. 

Zakupy w sieci finalizuje 56% konsumentów. Odsetek ten rośnie a sam rynek marketplace generuje 19% przychodów całej e-sprzedaży polskich firm. Największy udział przypada Allegro. Wynik ten z roku na rok zmienia się, co widać na przykładzie eMAG. Jeśli chcesz mieć klientów spoza Polski, skorzystaj z rozwiązań popularnych w innych krajach.

Paweł Kotowicz
Paweł Kotowicz
Account Manager
  • tel. 697 411 900
Napisz do mnie

Kilka słów o eMAG

Markę eMAG.pl można kojarzyć pod poprzednią nazwą Agito.pl, która była postrzegana jako największy sklep internetowy w Polsce. W 2012 roku nastąpiła fuzja Agito.pl i południowoafrykańskiego koncertu NASPERS. Doprowadziło do powstania marki eMAG będącej liderem rynku w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech.

Rozwiązanie to otwiera przed sprzedawcami nowe rynki, w których eMAG prowadzi swoją sprzedaż. Na jednej platformie możesz sprzedawać swoje produkty do 4 krajów. Jest to więc idealna platforma, by rozpocząć ekspansję nowych rynków. Posiadając przeszło 60% udziału w rynku Rumuńskim i Bułgarskim masz pewność, że wszystkie Twoje produkty mogą bardzo szybko zaistnieć na tamtych krajach.

Dlaczego warto wybrać eMAG?

Platforma eMAG jest idealna dla firm posiadających niszowe produkty. Planując działania, idealnie balansując ceną, promocją i doborem produktów, można osiągać spektakularny sukces.

eMAG duży nacisk stawia na wartości dodane dla klientów. Konkurencyjność nie opiera się jedynie na cenie, ale również na jakości sprzedawanych usług, wysokim customer experience platformy, usługach dodatkowych i obsłudze posprzedażowej.

Otworzenie nowego kanału dystrybucji w eMAG w tym momencie, może przynieść następujące korzyści:

  • Niska cena wejścia  platforma eMAG jako młoda marka na polskim rynku starającą się pozyskać jak najwięcej nowych użytkowników i sprzedawców. Bardzo mocno uprościła rejestrację na swojej platformie, poprzez zastosowanie prostego formularza rejestracyjnego. Samo dodawanie nowych produktów do sprzedaży, również nie sprawia problemów, a w przypadku dużego asortymentu istnieje możliwość implementacji przez plik XML/CSV.
  • Mała prowizja – prowizja na eMAG jest dużo niższa niż na pozostałych platformach typu marketplace. Jest jednak zależna od poszczególnych kategorii. Samo wystawienie produktu na sprzedaż nic nie kosztuje. eMAG nie naliczy prowizji za rezygnację z opłaconego produktu.
  • Reklama – eMAG mocno inwestuje w retargeting, który wyświetla reklamy produktu, które użytkownik już wcześniej oglądał na platformie sprzedażowej. Banery z danym produktem są wyświetlane w innych serwisach. Ma to na celu zachęcenie potencjalnych klientów do powrotu na stronę eMAG i dokończenie transakcji. eMAG opiera swoje działania również o kupony rabatowe zachęcające do jak najczęstszych zakupów na platformie.
  • Olbrzymie zasięgi – platforma eMAG szybko zyskuje na popularności, przez co będzie zyskiwać coraz więcej użytkowników. Przy opracowaniu odpowiedniej strategii reklamowej swoich produktów i sukcesywnym jej wdrażaniu, platforma eMAG pomoże znacząco zwiększyć sprzedaż.
    emag-wzrost
  • Kontrola – eMAG daje możliwość pełnej kontroli sprzedawanych produktów, bieżącego śledzenia zamówienia podczas transportu jak również prezentuje szczegółowe informacje czy nasze produkty są polecane innym użytkownikom czy wprost przeciwnie, co na platformie nazwane zostało NPS.
Pomożemy Ci zwiększyć sprzedaż!

Dla kogo eMag?

Model sprzedażowy, jaki oferuje eMAG będzie odpowiedni dla każdego rodzaju biznesu. Niezależnie od posiadanego asortymentu i wielkości sprzedaży, platforma z pewnością pozwoli na zwiększenie zysków.

Możliwości oferowane przez eMAG polecamy wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą sprzedawać poza Polską, głównie w krajach środkowo-europejskich. Jeśli chcesz zwiększyć swoją sprzedaż i chcesz podbić zagraniczne rynki, eMAG będzie jednym z najlepszych Twoich wyborów.

eMag umożliwiając w swoim systemie retargeting i programy lojalnościowe stawia nacisk na zbudowanie zaufania wśród konsumentów. Jeśli Twój cel jest taki sam (a powinien) Twoje działania idące w tym kierunku się zintensyfikują poprzez współpracę z eMAG.

emag

 

Jak pomożemy odnieść Ci sukces?

Jesteśmy ekspertami od promocji w e-commerce. Posiadamy szeroką wiedzę i doświadczenie w działaniu na marketplace, jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi zmianami i nowinkami.

emag-ideoforce

  • Zaproponujemy strategię sprzedażową i marketingową w serwisie. Przygotowując strategię przeanalizujemy działania konkurencji i wybierzemy taka ścieżkę działań, która zaprowadzi Cię do sukcesu.
  • Pomożemy w procesie rejestracyjnym i przy ustawieniu odpowiednich opcji sprzedażowych.
  • Wdrożymy zdjęcia produktów, zgodne z regulaminem serwisu.
  • Zaimportujemy całą bazę produktów.
  • Wybierzemy idealne dla Twojego biznesu opcje promocji, następnie zoptymalizujemy je, aby generowały jak największą sprzedaż

Mamy ogromne doświadczenie w prowadzeniu aukcji w różnych branżach, nad którymi czuwa sztab specjalistów, analizując i rekomendując najlepsze rozwiązania oraz modyfikując strategię sprzedaży aby osiągnąć możliwie największe korzyści sprzedażowe.

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas