Opisy produktów dla e-sklepów

Opisy produktów w sklepie internetowym mają za zadanie dostarczyć klientom informacji i odpowiedzieć na ich pytania. W e-commerce są niezbędne, bo klient nie może zobaczyć produktu. Od tego, jak opiszesz swoje produkty, zależy sprzedaż i pozycja e-sklepu w Google.

Dobry produkt to nie wszystko. Trzeba jeszcze umieć go sprzedać, co na konkurencyjnym rynku e-commerce jest niemałym wyzwaniem. Tworzymy opisy produktów dla e-sklepów, które zachęcają użytkowników do zakupów i pozycjonują sklep w wynikach wyszukiwania. Spośród wielu innych ofert, użytkownicy zwrócą uwagę na Twoją ofertę.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • 697 258 148
Napisz do mnie

Opis produktu

Opisy produktów tworzone na potrzeby sklepu internetowego są uzupełnieniem pozostałych informacji, takich jak zdjęcia, nazwa produktu, cena, dostępność magazynowa, sposoby dostawy. Content produktowy buduje widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. Unikalne opisy zawierające frazy kluczowe są elementem pozycjonowania sklepu internetowego w wyszukiwarce Google.

Przygotujemy opisy produktów do e-sklepów, zgodne z zasadami SEO i bazujące na najlepszych praktykach copywritingu dla e-commerce. Podczas tworzenia opisów produktów korzystamy z materiałów producenta, ale dbamy o to, by treść była w pełni oryginalna. Opisy będą dostosowane pod SEO i zrozumiałe dla klientów. Naszym celem jest dostarczanie informacji w sposób zachęcający do kupienia produktu.

Zalety opisów produktów

  • Opisy produktów tworzone pod kątem potrzeb i oczekiwań klientów skuteczniej na nich oddziałują. W opisie, klient powinien odnaleźć to, czego aktualnie poszukuje wraz z kluczowymi argumentami przekonującymi go do podjęcia decyzji zakupowej.
  • Unikatowe opisy produktów przyczyniają się do pozycjonowania w e-commerce, ponieważ spełniają wymagania algorytmów Google, które ocenia je, jako wartościowe dla użytkowników.
  • Prawidłowo przygotowany product feed i treści zoptymalizowane pod roboty wyszukiwarek zwiększają widoczność oferty w Google. 
  • Profesjonalne opisy produktów do e-sklepu budują wizerunek firmy, ukazując ją jako w pełni zaangażowaną w swoją działalność i tym samym podnoszą jej wiarygodność w oczach klienta.
  • Brak generyczności jest postrzegany przez współczesnego użytkownika jako atut, wyróżniający firmę spośród konkurencji. Marka tym samym buduje przewagę i zachęca potencjalnego klienta do podjęcia interakcji.
  • Dobrze przygotowanie opisy produktów potrafią przyciągać do sklepu internetowego wartościowych użytkowników, czyli takich, którzy mają jasno określone potrzeby i są potencjalnie zainteresowani zakupem lub podjęciem dialogu z marką.
  • Odpowiednie wykorzystanie nagłówków, haseł i struktury treści pozwala wyróżnić produkt na tle konkurencji i znacząco ułatwia przyswojenie informacji przez użytkownika.
  • Wysokiej jakości opisy zawierające słowa kluczowe i prawidłowo przygotowana baza produktów to podstawowe czynniki wpływające na sprzedaż w e-commerce.

 

Stworzymy opisy do Twojego e-sklepu!

Tworzenie opisów

Nasi klienci często borykają się z dwoma problemami. Pierwszy to opisy produktów nieprzystosowane pod kątem sprzedażowym. Drugi to brak podstawowej bazy produktowej (product feed) w sklepie internetowym. Pomagamy rozwiązać te problemy. Jesteśmy w stanie przygotować opisy nawet najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów, zadbać o ich sprzedażowy charakter, zoptymalizować je "pod klienta" i dla robotów wyszukiwarek. Co więcej, posiadamy struktury w ramach firmy pozwalające nam w sposób automatyczny importować tysiące produktów, bądź wprowadzać je ręcznie dbając o najmniejsze szczegóły.

Właściwy dobór i umiejscowienie odpowiednich słów kluczowych sprawia, że użytkownicy są bardziej skłonni podjąć decyzję o zakupie. Używamy nagłówków i haseł, które pozwalają wyróżnić konkretny produkt spośród szeregu innych ofert, ponadto w opisie znajdują się elementy takie jak przycisk CTA, wypunktowania, atrybuty alt w zdjęciach, linki wewnętrzne. Mówimy językiem korzyści, wiemy jak wzbudzić w użytkownikach sklepów internetowych potrzebę posiadania danej rzeczy. 

Jak opisywać produkty w sklepie internetowym?

Opis produktu powinien zawierać najważniejsze dane z punktu widzenia klienta. Informacje te mają zainteresować go na tyle, że przejdzie do kolejnego etapu ścieżki zakupowej. Sklep internetowy sprzedaje również słowem i słowem tym opowiada klientom historię. Opisy na kartę produktową powinny cechować się przede wszystkim wysoką jakością, ale i użytecznością. Nawet krótki opis produktu ma do spełnienia konkretną rolę. Wyznaczenie grupy docelowej w e-commerce dostarcza nam informacji o klientach i dzięki temu wiemy, jakiej komunikacji od nas oczekują. Pisanie opisów musi uwzględniać język, którym na co dzień posługują się klienci.  

Dobry content marketing w e-sklepie bez wątpienia przyczynia się do zyskania lojalności klientów oraz zwiększenia ruchu na stronie. Jednak nawet najlepsze treści nie zaistnieją bez odpowiedniej platformy – do rozwoju biznesu potrzebna jest solidna podstawa. System, który sprawnie realizuje zachodzące w przedsiębiorstwie procesy to główny czynnik wpływający na skuteczność działań. Sprawdź ofertę Ideo eCommerce Software House, który specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych sklepów internetowych spełniających oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów.

Zapytaj o ofertę
 

 

Content marketing - komponenty

Artykuły eksperckie to jeden z najważniejszych elementów content marketingu. Tekst specjalistyczny stanowi doskonałą promocję firmy, która docierając do użytkowników występuje jako autorytet w danej dziedzinie.
Konsumenci ufają tylko tej marce, z którą zbudowali trwałe relacje. Dlatego trzeba im dostarczać treści wyjątkowe, które przełożą się na wzrost zaufania. W tym miejscu najlepiej sprawdzi się blog firmowy.
Dobrze prowadzony marketing szeptany powinien zacząć się od określenia grupy docelowej i wyznaczeniu kanałów wykorzystywanych do komunikacji. Właśnie tam należy wywołać dyskusję na lub wziąć udział w już istniejącej.
Dobry produkt to nie wszystko. Trzeba jeszcze umieć go sprzedać. Rozwiązaniem jest odpowiednie opakowanie go cechami, zachęcającymi do zakupu tej rzeczy spośród szeregu konkurencyjnych ofert.
Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych oraz własnych klienta.
Jeżeli zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów i przywiązaniu do siebie dotychczasowych, pozwól nam przygotować profesjonalne video dla Twojej marki. Filmy reklamowe pozwalają kontaktować się marce z odbiorcami na zupełnie nowej, dynamicznej płaszczyźnie.
Treści przygotowywane w formie ebooków, poradników, czy case study zawierają unikalne i bogate pod względem merytorycznym informacje. Stają się coraz bardziej cenione nie tylko przez czytelników, ale także przez wydawców.
Wysokiej jakości treści na stronie i regularnie ich aktualizowane odgrywają ważną rolę. Przyciągają uwagę użytkowników, zachęcają do odwiedzania witryny, ale też pomagają w pozycjonowaniu.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Dostosowujemy ofertę do Twoich potrzeb i wdrożymy marketing treści, bez względu na to, czy działasz na stronie internetowej, w mediach społecznościowych czy innych kanałach komunikacji z klientami.

Dostosowujemy się do modelu i stylu komunikacji klienta (np. ticketowanie w Redminie, Asana).

Zdając sobie sprawę z różnic pomiędzy klientami prace rozpoczynamy zawsze od analizy preferencji i potrzeb konsumenckich.

Jeśli nasi klienci zarządzają projektami poprzez aplikacje, jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.

Korzystamy z narzędzi wspierających skuteczną komunikację (np. SentiOne, Sotrender, SEMSTORM).

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego.

Posiadamy rozbudowane kompetencje marketingowe, które wykorzystujemy w działaniach reklamowych.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.