Audyt konta Google Ads

Google Ads to najskuteczniejszy system reklamowy na świecie. Od tego, jak działa konto, zależą wyniki kampanii reklamowej, a to z kolei przekłada się sprzedaż. Audyt konta Google Ads pokaże, które problemy, które powodują, że reklama nie przynosi oczekiwanych rezultatów.

Niezależnie od skali biznesu i rodzaju branży, możliwość bezpośredniego dotarcia do konsumenta stanowi siłę napędową firmy. W nawiązaniu kontaktu z potencjalnymi klientami w sieci pomaga reklama. Jeśli konto Google Ads będzie działać bez zarzutu, dzięki reklamie więcej sprzedawał i docierał do nowych i obecnych  klientów.

Renata Grodzka
Renata Grodzka
Account Manager
  • tel. 601 240 168
Napisz do mnie

Audyt Google Ads

Reklama jest kluczowym elementem przekazu marketingowego, jednak sama jej obecność w sieci jest niewystarczająca. Reklama ma za zadanie realizować cele firmy, czyli musi być skuteczna, a to wymaga analizy. Między innymi z tego właśnie powodu, firmy zlecają prowadzenie kampanii reklamowych zewnętrznym podmiotom. Ale, jak uzyskać pewność, że wszystko będzie działało prawidłowo, a reklama przyniesie oczekiwany rezultat? Przede wszystkim konieczny będzie audyt konta Google Ads.

Audyt konta reklamowego jest częścią usługi, w ramach której realizujemy kampanię promocyjną w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Przeprowadzamy kompleksowe badanie weryfikujące poprawność funkcjonowania konta Google Ads, co pozwala nam m.in. tworzyć skuteczne reklamy, analizować wyniki kampanii i poprawnie zliczać konwersje.

Kiedy i dla kogo audyt?

Za reklamą internetową kryje się wiele działań, które wymagają szczególnej formy nadzoru. Audyt Google Ads jest całościową weryfikacją konta, niezbędną do przeprowadzenia efektywnej kampanii reklamowej. Badanie poprawności wdrożonych rozwiązań w ramach konta obejmuje m.in.: konfigurację narzędzi, analizę struktury kampanii wraz z jej nazewnictwem, trafność słów kluczowych. Reklamy są przez nas sprawdzone pod kątem poprawności językowej, wskaźników CTR, wyników jakości oraz implementacji rozszerzeń i dodatkowych elementów wpływających na wzrost jej atrakcyjności. Wynikiem audytu jest analiza z zaleceniami zmian, których wprowadzenie przeniesie zauważane efekty.

Audyt konta Google Ads daje możliwości określenia tego czy konsekwencją starań, jakie podejmujemy w trakcie kampanii, będzie jej sukces. Realizacja celu reklamowego uwzględnia wiele czynników. Konieczne będzie przeprowadzenie analizy konta zarówno przed rozpoczęciem kampanii, jak i podczas jej trwania, a nawet częściej – zaleca się bowiem regularne prowadzenie audytu. Dzięki kontroli jesteśmy w stanie na bieżąco reagować na czynniki osłabiające efektywność kampanii oraz wdrażać rozwiązania usprawniające.

Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami ponoszonymi z tytułu reklamy.  Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.

Wykonamy audyt Twojego konta Google Ads!

Co zawiera audyt konta Google Ads?

Audyt w naszym wydaniu, obok kwestii typowo biznesowych związanych z działalnością naszych Klientów wraz z uwzględnieniem czynników zmierzających do realizacji ich celów, obejmuje wiele aspektów, a wśród nich są:

  1. Weryfikacja połączenia konta z innymi usługami Google (np. Google Analytics, Google Merchant Center, YouTube).
  2. Sprawdzenie poprawności wdrożenia kodów śledzących Google Analytics i Google Ads (w tym kodu remarketingu dynamicznego).
  3. Konfiguracja harmonogramu reklam i grup odbiorców.
  4. Analiza struktury konta i kampanii reklamowej.
  5. Zbadanie wyniku jakości słów kluczowych oraz analizę słów wykluczających.
  6. Zweryfikowanie poprawności mierzenia konwersji.
  7. Analiza harmonogramu reklam.
  8. Analiza skuteczności kampanii pod kątem urządzeń, lokalizacji użytkownika, wieku i płci.

audyt konta google ads

Jak pracujemy?

Każda kampania reklamowa nastawiona jest na sukces, dlatego musi zostać poprzedzona przygotowaniami. Niewątpliwie, konieczieczne jest przeprowadzenie audytu konta Google Ads, jeszcze przed startem kampanii. W Ideo Force pracę rozpoczynamy od konfiguracji konta z narzędziami i innymi usługami (np. Google Search Console, YouTube). Jedną z nich jest Google Analytics – narzędzie dzięki, któremu jesteśmy w stanie monitorować aktywność użytkowników na stronie po wejściu w interakcję z reklamą.

Zapewniamy troskę o strukturę kampanii i jej logiczne nazewnictwo, tak by grupy reklam odpowiadały promowanym produktom czy usługom. Wiemy, że spójny układ reklam przekłada się bezpośrednio na efektywność realizowanych działań. W ramach audytu badamy trafność wybranych słów kluczowych oraz ich wpływ na całościowe koszty ponoszone będące następstwem prowadzonej promocji. Sprawdzamy, czy przygotowane reklamy są zgodne z linią graficzną marki i stanowią przekaz zgodny ze współczesnymi trendami w zakresie kreowania wizerunku oraz odpowiadają preferencjom estetycznym obranej grupy odbiorców. Weryfikujemy stronę językową reklam wraz z nacechowaniem emocjonalnym, które za sobą niesie.

Podczas audytu konta Google Ads zweryfikujemy to, czy kampania jest w stanie podołać założonym celom. Oczywiście, w zależności od miejsca prowadzenia działań reklamowych (np. sieć wyszukiwania), cele będą różniły się od siebie. W naszych działaniach koncentrujemy się m.in.: zwiększeniu sprzedaży i konwersji oraz ruchu w witrynie, rozpropagowaniu wiedzy o produktach, zwiększeniu świadomości o marce wśród konsumentów.

Status Google Partner PREMIER

Ideo Force od wielu lat posiada status Google Partner PREMIER. Status ten jest potwierdzeniem naszej wiedzy i umiejętności w zakresie Google Ads i tego, że grono naszych klientów stale się powiększa. Wzrost dotyczy również zysków, które mają odzwierciedlenie w korzyściach dla obu stron – klientów i naszej. Status Google Partner PREMIER to prestiżowy certyfikat, którym mogą poszczycić się tylko najlepsze firmy w branży.

Współpraca z nami oznacza pewność, że usługa prowadzona jest na najwyższym poziomie, a konsekwencją podejmowanych działań jest maksymalna efektywność kampanii. Powierzaj swoje interesy, tym którzy wiedzą, jak o nie zadbać. Google to potwierdza!

Efekty naszych prac

Skuteczność specjalistów Ideo Force potwierdzają efekty prowadzonych kampanii Google Ads dla naszych Klientów. Zrealizowaliśmy wyznaczone cele dla kilkuset marek, pośród nich są:

  • Jansen Display – europejski lider w produkcji i dystrybucji nośników reklam wizualnych – korzyści, które zostały uzyskane w toku działań promocyjnych ukierunkowanych na sprzedaż to przede wszystkim wzrost kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz liczby sfinalizowanych transakcji i przychodów, optymalizacja kosztów czy zwiększenie współczynnika konwersji.
  • Senso-Rex LTD – firma wytwarzająca produkty terapeutyczne, dedykowane wszystkim osobom dbającym o komfortowy sen – celem kampanii reklamowej było zwiększenie sprzedaży. Jego realizację potwierdzają efekty w postaci obniżenia kosztów konwersji, wzrostu współczynnika konwersji oraz CTR (współczynnik klikalności).
  • Signia Hearing Aparaty Słuchowe – czołowy producent aparatów słuchowych oferujący produkty na rynku globalnym – przeprowadzona przez nas kampania leadowa przyniosła korzyści, którymi były m.in.:  zaangażowanie odbiorców marki na fanpage’u, niemal trzykrotny od planowanego wzrost wskaźnika CTR, zwiększenie przekierowań z reklamy na Facebooku. 

Zapytaj o ofertę
 

 

Google Ads - komponenty

Audyt konta Google Ads to proces oceny skuteczności, konfiguracji oraz prowadzonych kampanii. Audyt może ujawnić bolesne ukryte problemy, które należy rozwiązać. Zidentyfikowane problemy należy poprawić.
Jest to format reklamy, który pojawia się w Gmailu nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Reklamy są wyświetlane na karcie promocji kont Gmail wśród innych e-maili przesortowanych przez Google.
Kampanie reklamowe oparte na banerach to rozwiązanie znane i chętnie wykorzystywane od lat. Dobór odpowiednich dla grupy docelowej portali pozwala dotrzeć z komunikacją do konkretnych odbiorców.
Google Merchant Center to narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób przesyłać do Google dane o produktach w Twoim sklepie online, a następnie wyświetlać je w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. Przygotowujemy konto od samych podstaw.
YouTube rozrósł się do ogromnych rozmiarów, pokazując jednocześnie jak popularną formą komunikacji jest wideo. Wiele firm na całym świecie zdaje sobie z tego sprawę i wykorzystuje ten kanał do promocji swojej marki. YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie.
Jest to usługa porównywania cen. Reklamy produktowe w wyszukiwarce Google są wyświetlane w imieniu sprzedawców za pośrednictwem podmiotów świadczących usługę. odsyła zainteresowanego użytkownika do sklepu, gdzie może dokonać zakupu.
Remarketing jest jednym z najefektywniejszych narzędzi jakie udostępnia Google Ads. Dzięki niemu komunikacja kierowana jest do użytkowników, którzy mieli już kontakt z marką w sieci – np. odwiedzili stronę lub sklep online.
Jest to narzędzie reklamowe Google służące do reklamowania aplikacji w wyszukiwarce Google, Google Play, YouTube, Gmail i sieci reklamowej Google przy użyciu wspólnego zestawu reklam i celów biznesowych.
Linki sponsorowana są obecnie jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w wyszukiwarce. Dzięki właściwie dobranym słowom kluczowym, ich przekaz jest dopasowany do oczekiwań odbiorcy.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów, poprawią konwersję oraz zapewnią efektywne wykorzystanie budżetu.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który jest również doradcą marketingowym.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Wszyscy nasi menedżerowie mają doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami Google Ads.

Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych, dlatego możemy stworzyć nowe funkcjonalności.

Dostosowujemy się do modelu i stylu komunikacji klienta (np. ticketowanie w Redminie, Asana).

Nasze kompetencje potwierdzone są certyfikatami: Google Premier Partner i Facebook Business Partners.

W naszym zespole są także programiści, graficy, copywriterzy i administratorzy.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.