Audyt konta Google Ads

63% osób twierdzi, że kliknęło reklamę Google (Search Engine Land, 2019).

Niezależnie od skali prowadzonego biznesu, możliwość bezpośredniego dotarcia do konsumenta stanowi siłę napędową firmy. W nawiązaniu kontaktu z potencjalnymi klientami w sieci pomaga reklama.

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • tel. 512 170 206
Napisz do mnie

Audyt Google Ads

Reklama jest kluczowym elementem przekazu marketingowego, jednak sama jej obecność jest niewystarczająca. Reklama ma za zadanie realizować cele, czyli musi być skuteczna. Między innymi z tego właśnie powodu prowadzenie kampanii reklamowej zlecane jest zewnętrznym podmiotom. Ale, jak uzyskać pewność, że wszystko będzie działało prawidłowo, a reklama przyniesie oczekiwany rezultat? Przede wszystkim konieczne jest przeprowadzenie audytu konta Google Ads.

Audyt jest częścią usługi, w ramach której realizujemy kampanię promocyjną w środowisku Google. W Ideo Force przeprowadzamy kompleksowe badanie weryfikujące poprawność funkcjonowania konta reklamowego Google.

Kiedy i dla kogo audyt?

Za reklamą internetową kryje się wiele działań, które wymagają szczególnej formy nadzoru. Audyt Google Ads jest całościową weryfikacją konta, niezbędną do przeprowadzenia efektywnej kampanii reklamowej. Badanie poprawności wdrożonych rozwiązań w ramach konta obejmuje m.in.: konfigurację narzędzi, analizę struktury kampanii wraz z jej nazewnictwem, trafność słów kluczowych. Reklamy są przez nas sprawdzone pod kątem poprawności językowej, wskaźników CTR, wyników jakości oraz implementacji rozszerzeń i dodatkowych elementów wpływających na wzrost jej atrakcyjności. Wynikiem audytu jest analiza z zaleceniami zmian, których wprowadzenie przeniesie zauważane efekty.

Audyt konta Google Ads daje możliwości określenia tego czy konsekwencją starań, jakie podejmujemy w trakcie kampanii, będzie jej sukces. Realizacja celu reklamowego uwzględnia wiele czynników. Konieczne będzie przeprowadzenie analizy konta zarówno przed rozpoczęciem kampanii, jak i podczas jej trwania, a nawet częściej – zaleca się bowiem regularne prowadzenie audytu. Dzięki kontroli jesteśmy w stanie na bieżąco reagować na czynniki osłabiające efektywność kampanii oraz wdrażać rozwiązania usprawniające.

Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami ponoszonymi z tytułu reklamy.  Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.

Wykonamy audyt Twojego konta Google Ads!

Co zawiera audyt konta Google Ads?

Audyt w naszym wydaniu, obok kwestii typowo biznesowych związanych z działalnością naszych Klientów wraz z uwzględnieniem czynników zmierzających do realizacji ich celów, obejmuje wiele aspektów, a wśród nich są:

  1. Weryfikacja połączenia konta z innymi usługami Google (np. Google Analytics, Google Merchant Center, YouTube).
  2. Sprawdzenie poprawności wdrożenia kodów śledzących Google Analytics i Google Ads (w tym kodu remarketingu dynamicznego).
  3. Konfiguracja harmonogramu reklam i grup odbiorców.
  4. Analiza struktury konta i kampanii reklamowej.
  5. Zbadanie wyniku jakości słów kluczowych oraz analizę słów wykluczających.
  6. Zweryfikowanie poprawności mierzenia konwersji.
  7. Analiza harmonogramu reklam.
  8. Analiza skuteczności kampanii pod kątem urządzeń, lokalizacji użytkownika, wieku i płci.

audyt konta google ads

Jak pracujemy?

Każda kampania reklamowa nastawiona jest na sukces, dlatego jej realizacja musi zostać poprzedzona przygotowaniami. Niewątpliwie, koniecznością jest przeprowadzenie audytu konta Google Ads, jeszcze przed startem kampanii. W Ideo Force, pracę rozpoczynamy od odpowiedniej konfiguracji konta z narzędziami i innymi usługami (np. Google Search Console, YouTube). Jedną z nich jest Google Analytics – narzędzie dzięki, któremu jesteśmy w stanie monitorować aktywność użytkowników na stronie po wejściu w interakcję z reklamą.

Zapewniamy troskę o strukturę kampanii i jej logiczne nazewnictwo, tak by grupy reklam odpowiadały promowanym produktom czy usługom. Wiemy, że spójny układ reklam przekłada się bezpośrednio na efektywność realizowanych działań.  W ramach audytu badamy trafność wybranych słów kluczowych oraz ich wpływ na całościowe koszty ponoszone będące następstwem prowadzonej promocji. Sprawdzamy, czy przygotowane reklamy są zgodne z linią graficzną marki i stanowią przekaz zgodny ze współczesnymi trendami w zakresie kreowania wizerunku oraz odpowiadają preferencjom estetycznym obranej grupy odbiorców. Weryfikujemy stronę językową reklam wraz z nacechowaniem emocjonalnym, które za sobą niesie.

Podczas audytu konta Google Ads zweryfikujemy to, czy kampania jest w stanie podołać założonym celom. Oczywiście, w zależności od miejsca prowadzenia działań reklamowych (np. sieć wyszukiwania), cele będą różniły się od siebie. W naszych działaniach koncentrujemy się m.in.: zwiększeniu sprzedaży i konwersji oraz ruchu w witrynie, rozpropagowaniu wiedzy o produktach, zwiększeniu świadomości o marce wśród konsumentów.

Status Google Partner PREMIER

Ideo Force od wielu lat posiada status Google Partner PREMIER. Status ten jest potwierdzeniem naszej wiedzy i umiejętności w zakresie Google Ads i tego, że grono naszych klientów stale się powiększa. Wzrost dotyczy również zysków, które mają odzwierciedlenie w korzyściach dla obu stron – klientów i naszej. Status Google Partner PREMIER to prestiżowy certyfikat, którym mogą poszczycić się tylko najlepsze firmy w branży.

Współpraca z nami oznacza pewność, że usługa prowadzona jest na najwyższym poziomie, a konsekwencją podejmowanych działań jest maksymalna efektywność kampanii. Powierzaj swoje interesy, tym którzy widza jak o nie zadbać. Google to potwierdza!

Efekty naszych prac

Skuteczność specjalistów Ideo Force potwierdzają efekty prowadzonych kampanii Google Ads dla naszych Klientów. Zrealizowaliśmy wyznaczone cele dla kilkuset marek, pośród nich są:

  • Jansen Display – europejski lider w produkcji i dystrybucji nośników reklam wizualnych – korzyści, które zostały uzyskane w toku działań promocyjnych ukierunkowanych na sprzedaż to przede wszystkim wzrost kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz liczby sfinalizowanych transakcji i przychodów, optymalizacja kosztów czy zwiększenie współczynnika konwersji.
  • Senso-Rex LTD – firma wytwarzająca produkty terapeutyczne, dedykowane wszystkim osobom dbającym o komfortowy sen – celem kampanii reklamowej było zwiększenie sprzedaży. Jego realizację potwierdzają efekty w postaci obniżenia kosztów konwersji, wzrostu współczynnika konwersji oraz CTR (współczynnik klikalności).
  • Signia Hearing Aparaty Słuchowe – czołowy producent aparatów słuchowych oferujący produkty na rynku globalnym – przeprowadzona przez nas kampania leadowa przyniosła korzyści, którymi były m.in.:  zaangażowanie odbiorców marki na fanpage’u, niemal trzykrotny od planowanego wzrost wskaźnika CTR, zwiększenie przekierowań z reklamy na Facebooku. 

Zapytaj o ofertę
 

 

Dlaczego Ideo Force?

Z sukcesami wspieramy naszych Klientów w kreowaniu wizerunku ich firm. Całościowo patrzymy na sytuację biznesową marki i  dostosowujemy działania, tak by skupić się na maksymalnej realizacji celu.

  • Przeprowadziliśmy już ponad 1000 projektów e-marketingowych, które w dużej mierze dotyczyły kampanii reklamowych Google.
  • Google oferuje reklamy, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania, wyświetlają się na witrynach sieci partnerskiej oraz w aplikacjach. W oparciu o wyniki audytu konta Google Ads, jesteśmy w stanie przygotować strategię promocji we wszystkich dostępnych formatach reklamy.
  • Nasi eksperci posiadają certyfikaty Google Ads, których przyznanie jest jednoznaczne z biegłą umiejętnością prowadzenia nawet najbardziej zaawansowanych kampanii reklamowych.
  • Posiadany przez nas status partnera Google Premium Partner czy też Google Marketing Platform świadczy o tym, że usługa zostanie zrealizowana na poziomie eksperckim.
  • Nasi Klienci mają zapewniony kontakt z opiekunem projektu odpowiedzialnym za koordynację wszystkich prac, informowanie o ich przebiegu oraz doradzanie w sprawach biznesowych i marketingowych.
  • Współpracujemy z prestiżowymi uczelniami w Polsce, dzieląc się wiedzą i sprawując opiekę merytoryczną m.in. na Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie czy prowadząc zajęcia na Akademii im. Leona Koźmińskiego.
  • Wśród naszych Klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach, m.in. CEWE Sp. z o.o. (Kampania Ads), NC Investment (Kampania e-marketingowa), Uniformix (Kampania sprzedażowa), Signia Hearing (Kampania Ads). Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.