Gmail Sponsored Promotions

Reklama na poczcie Gmail jest skuteczną formą promocji dla firm, a stale rosnąca popularność poczty Google zapewnia duże zasięgi reklam w tym obszarze. Użytkownicy podczas codziennego przeglądania poczty zobaczą w skrzynce odbiorczej Twoją reklamę.

Dostępność i powszechność poczty e-mail sprawia, że kampanie mailingowe są skutecznym narzędziem promocji dla firm. Reklama adresowana do odpowiedniej grupy odbiorców zwiększa swoje możliwości. W ramach Gmail Sponsored Promotions stworzymy przekaz, który skłoni użytkownika do działania zgodnego z celem kampanii.

Renata Grodzka
Renata Grodzka
Account Manager
  • tel. 601 240 168
Napisz do mnie

Co to jest GSP?

Gmail to serwis webmail od Google. Działania reklamowe w Gmailu skoordynowane są z systemem Google Ads, a formatem reklamy jest Gmail Sponsored Promotions. GSP wykorzystuje niemal wszystkie walory sieci reklamowej Google: precyzyjne targetowanie komunikatów, elastyczne zarządzanie kampanią oraz bieżącą optymalizację kosztów.

Reklama GSP uważana jest za najmniej natrętną spośród wszystkich typów reklam, co wynika głównie z jej umiejscowienia. Wyświetlana jest użytkownikowi wraz z wiadomościami w skrzynce odbiorczej na kracie „oferta” lub „społeczności” znajdujących się na samej górze. Wyglądem przypomina tradycyjną wiadomość e-mail. Odbiorca zobaczy ją wraz z nazwą reklamodawcy, natomiast logo firmy widoczne jest na urządzeniach mobilnych. Reklama po kliknięciu rozwija się do pełnej wiadomości. 

Rodzaje kierowania reklam

GSP jest formatem, który wyróżnia się możliwością kierowania reklam – docierają one do precyzyjnie wskazanej grupy odbiorców. Cały sekret dobrze zrealizowanej kampanii mailingowej zależy w dużej mierze od dwóch czynników: atrakcyjności (treści i grafiki) oraz dopasowania do grupy docelowej. Celem reklamy jest zaprezentowanie jej osobom potencjalnie skłonnym skorzystać z prezentowanej oferty.

gmail sponsored promotion

Oferujemy wykorzystanie wszystkich opcji dotarcia do potencjalnych klientów, jakie daje płatna promocja w ramach poczty e-mail. Narzędzie Google Ads udostępnia szereg parametrów, które pozwalają odpowiednio targetować reklamę. Reklama GSP wyświetlona zostanie w skrzynkach odbiorczych na podstawie typu kierowania uwzględniającego informacje o odbiorcach.

Możemy wybrać grupę osób, która zobaczy reklamę na podstawie podobnych zainteresowań użytkowników, opartą na słowach kluczowych związanych z oferowanymi produktami i usługami, liście mailingowej klientów, wydarzeniach z życia, danych demograficznych, produktach i usługach oferowanych przez podobne firmy oraz danych remarketingowych. Reklama wyświetli się nie tylko użytkownikom korzystającym z poczty na urządzeniach desktopowych, ale zostanie dopasowana do każdego typu urządzenia mobilnego.

Wiemy, jak zaangażować
odbiorców reklam!

Dlaczego warto korzystać z GSP?

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową w Polsce i na świecie. Liczba użytkowników aktywnie korzystających z poczty Gmail stale rośnie. Format reklamy w miejscu, którym jest skrzynka odbiorcza stanowi ogromne pole działań promocyjnych.

Dlaczego warto korzystać z tej formy promocji? Z pewnością ze względu na zasięg. Gmail od wielu lat pozostaje niekwestionowanym liderem – jest wciąż najczęściej używaną pocztą elektroniczną. Google Ads w ramach kampanii pozwala na precyzyjne targetowanie i mierzenie efektywności. W Ideo Force na bieżąco monitorujemy działania, informując i doradzając naszym Klientom kolejne posunięcia. Zdajemy sobie sprawę z tego, że odpowiednio szybka reakcja z naszej strony, pozwoli Klientowi na wprowadzenie istotnych zmian mających znaczenie dla wyniku kampanii reklamowej.

Jak pracujemy?

Reklama jest jak dialog – jeśli konwersacja nie zainteresuje naszego rozmówcy, prawdopodobnie szansy na kolejną nie będzie.

Case study

Kampania sprzedażowa w Google Ads dla sklepu internetowego.

Sprawdź! 

Dlatego działania, które prowadzimy na rzecz naszego Klienta mają na celu spełnienie oczekiwań potencjalnych konsumentów, co dzięki Google Ads jest w pełni możliwie. System reklamowy Google jest narzędziem, które z pewnością wymaga umiejętności i wiedzy w zarządzaniu kampanią. Dlatego promocja marki w naszym wydaniu obejmuje również śledzenie najnowszych trendów i regularne szkolenia zespołu.

Oczywiście ogromny nacisk kładziemy na współpracę z Klientem. Dla każdego zakładamy nowe konto z dostępem tak, by mógł w każdym momencie śledzić działania reklamowe. Na żądnie Klienta sporządzamy i dostarczamy dokładne sprawozdania. Raportowanie prowadzimy z użyciem narzędzia Google Data Studio, eksportując dane i zestawiając je z innymi typami reklam. Pozwala to spojrzeć na kampanię z jak najszerszej perspektywy. Narzędzie to umożliwia szybki i łatwy dostęp do szerokiego zakresu danych. Tak zaprezentowane raporty przedstawione są w sposób czytelny dla odbiorcy i nie wymagają od niego specjalistycznej wiedzy.

Status Google Partner PREMIER

Ideo Force od wielu lat posiada status Google Partner PREMIER. Status ten jest potwierdzeniem naszej wiedzy i umiejętności w zakresie Google Ads i tego, że grono naszych klientów stale się powiększa. Wzrost dotyczy również zysków, które mają odzwierciedlenie w korzyściach dla obu stron – klientów i naszej. Status Google Partner PREMIER to prestiżowy certyfikat, którym mogą poszczycić się tylko najlepsze firmy w branży.

Współpraca z nami oznacza pewność, że usługa prowadzona jest na najwyższym poziomie, a konsekwencją podejmowanych działań jest maksymalna efektywność kampanii. Powierzaj swoje interesy, tym którzy widza jak o nie zadbać. Google to potwierdza!

Efekty naszych prac

Jednym z naszych Klientów, dla którego zrealizowaliśmy kampanię e-marketingową jest spółka należąca do grupy NC Investment. Firma może poszczycić się realizacją projektów mieszkaniowych na terenie Warszawy. Celem kampanii była promocja działań podejmowanych przez markę, co miało przełożyć się na poszerzenie kręgu osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Strategia, którą przyjęliśmy dotyczyła szeroko zakrojonych działań w ramach content marketingu i social media, od stworzenia koncepcji po jej wdrożenie.

Przygotowaliśmy również reklamę Google Ads w postaci tekstowej, Gmail Sponsored Promotions i remarketingu. NC Investment to klient świadomy swoich potrzeb, dlatego korzyści, na których mu zależało i które w pełni uzyskaliśmy dotyczyły m.in.: wzrostu liczby odsłon strony internetowej, powiększenia społeczności na Facebooku, wypromowania marki w sieci oraz dotarcie do określonej grupy odbiorców usług.

Zapytaj o ofertę
 

 

Google Ads - komponenty

Audyt konta Google Ads to proces oceny skuteczności, konfiguracji oraz prowadzonych kampanii. Audyt może ujawnić bolesne ukryte problemy, które należy rozwiązać. Zidentyfikowane problemy należy poprawić.
Jest to format reklamy, który pojawia się w Gmailu nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Reklamy są wyświetlane na karcie promocji kont Gmail wśród innych e-maili przesortowanych przez Google.
Kampanie reklamowe oparte na banerach to rozwiązanie znane i chętnie wykorzystywane od lat. Dobór odpowiednich dla grupy docelowej portali pozwala dotrzeć z komunikacją do konkretnych odbiorców.
Google Merchant Center to narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób przesyłać do Google dane o produktach w Twoim sklepie online, a następnie wyświetlać je w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. Przygotowujemy konto od samych podstaw.
YouTube rozrósł się do ogromnych rozmiarów, pokazując jednocześnie jak popularną formą komunikacji jest wideo. Wiele firm na całym świecie zdaje sobie z tego sprawę i wykorzystuje ten kanał do promocji swojej marki. YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie.
Jest to usługa porównywania cen. Reklamy produktowe w wyszukiwarce Google są wyświetlane w imieniu sprzedawców za pośrednictwem podmiotów świadczących usługę. odsyła zainteresowanego użytkownika do sklepu, gdzie może dokonać zakupu.
Remarketing jest jednym z najefektywniejszych narzędzi jakie udostępnia Google Ads. Dzięki niemu komunikacja kierowana jest do użytkowników, którzy mieli już kontakt z marką w sieci – np. odwiedzili stronę lub sklep online.
Jest to narzędzie reklamowe Google służące do reklamowania aplikacji w wyszukiwarce Google, Google Play, YouTube, Gmail i sieci reklamowej Google przy użyciu wspólnego zestawu reklam i celów biznesowych.
Linki sponsorowana są obecnie jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w wyszukiwarce. Dzięki właściwie dobranym słowom kluczowym, ich przekaz jest dopasowany do oczekiwań odbiorcy.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów, poprawią konwersję oraz zapewnią efektywne wykorzystanie budżetu.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który jest również doradcą marketingowym.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Wszyscy nasi menedżerowie mają doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami Google Ads.

Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych, dlatego możemy stworzyć nowe funkcjonalności.

Dostosowujemy się do modelu i stylu komunikacji klienta (np. ticketowanie w Redminie, Asana).

Nasze kompetencje potwierdzone są certyfikatami: Google Premier Partner i Facebook Business Partners.

W naszym zespole są także programiści, graficy, copywriterzy i administratorzy.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.