Gmail Sponsored Promotions

Z poczty Gmail w 2018 r. korzystało 1,5 miliarda aktywnych użytkowników.

Dostępność i powszechność poczty e-mail sprawia, że kampanie mailingowe są niezwykle skutecznym narzędziem promocji dla firm. Reklama adresowana do odpowiedniej grupy odbiorców zwiększa swoje możliwości. Google Ads pozwala na tworzenie przekazu, który skłoni użytkownika do oczekiwanego przez reklamodawcę działania. 

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • tel. 512 170 206
Napisz do mnie

Co to jest GSP?

Gmail to serwis webmail od Google. Działania reklamowe w Gmailu skoordynowane są z systemem Google Ads, a formatem reklamy jest Gmail Sponsored Promotions. GSP wykorzystuje niemal wszystkie walory sieci reklamowej Google: precyzyjne targetowanie komunikatów, elastyczne zarządzanie kampanią oraz bieżącą optymalizację kosztów.

Reklama GSP uważana jest za najmniej natrętną spośród wszystkich typów reklam, co wynika głównie z jej umiejscowienia. Wyświetlana jest użytkownikowi wraz z wiadomościami w skrzynce odbiorczej na kracie „oferta” lub „społeczności” znajdujących się na samej górze. Wyglądem przypomina tradycyjną wiadomość e-mail. Odbiorca zobaczy ją wraz z nazwą reklamodawcy, natomiast logo firmy widoczne będzie na urządzeniach mobilnych. Reklama po kliknięciu rozwija się do pełnej wiadomości. 

Rodzaje kierowania reklam

GSP jest formatem, który wyróżnia się możliwością kierowania reklam – docierają one do precyzyjnie wskazanej grupy odbiorców. Cały sekret dobrze zrealizowanej kampanii mailingowej zależy w dużej mierze od dwóch czynników: atrakcyjności (treści i grafiki) oraz dopasowania do grupy docelowej. Celem reklamy jest zaprezentowanie jej osobom potencjalnie skłonnym skorzystać z prezentowanej oferty.

gmail sponsored promotion

Oferujemy wykorzystanie wszystkich opcji dotarcia do potencjalnych klientów, jakie daje płatna promocja w ramach poczty e-mail. Narzędzie Google Ads udostępnia szereg parametrów, które pozwalają odpowiednio targetować reklamę. Reklama GSP wyświetlona zostanie w skrzynkach odbiorczych na podstawie typu kierowania uwzględniającego informacje o odbiorcach.

Możemy wybrać grupę osób, która zobaczy reklamę na podstawie podobnych zainteresowań użytkowników, opartą na słowach kluczowych związanych z oferowanymi produktami i usługami, liście mailingowej klientów, wydarzeniach z życia, danych demograficznych, produktach i usługach oferowanych przez podobne firmy oraz danych remarketingowych. Reklama wyświetli się nie tylko użytkownikom korzystającym z poczty na urządzeniach desktopowych, ale zostanie dopasowana do każdego typu urządzenia mobilnego.

Wiemy, jak zaangażować
odbiorców reklam!

Dlaczego warto korzystać z GSP?

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową w Polsce i na świecie. Liczba użytkowników aktywnie korzystających z poczty Gmail stale rośnie. Format reklamy w miejscu, którym jest skrzynka odbiorcza stanowi ogromne pole działań promocyjnych.

Dlaczego warto korzystać z tej formy promocji? Z pewnością ze względu na zasięg. Gmail od wielu lat pozostaje niekwestionowanym liderem – jest wciąż najczęściej używaną pocztą elektroniczną. Google Ads w ramach kampanii pozwala na precyzyjne targetowanie i mierzenie efektywności. W Ideo Force na bieżąco monitorujemy działania, informując i doradzając naszym Klientom kolejne posunięcia. Zdajemy sobie sprawę z tego, że odpowiednio szybka reakcja z naszej strony, pozwoli Klientowi na wprowadzenie istotnych zmian mających znaczenie dla wyniku kampanii reklamowej.

Jak pracujemy?

Reklama jest jak dialog – jeśli konwersacja nie zainteresuje naszego rozmówcy, prawdopodobnie szansy na kolejną nie będzie. Dlatego działania, które prowadzimy na rzecz naszego Klienta mają na celu spełnienie oczekiwań potencjalnych konsumentów, co dzięki Google Ads jest w pełni możliwie. System reklamowy Google jest narzędziem, które z pewnością wymaga umiejętności i wiedzy w zarządzaniu kampanią. Dlatego promocja marki w naszym wydaniu obejmuje również śledzenie najnowszych trendów i regularne szkolenia zespołu.

Oczywiście ogromny nacisk kładziemy na współpracę z Klientem. Dla każdego zakładamy nowe konto z dostępem tak, by mógł w każdym momencie śledzić działania reklamowe. Na żądnie Klienta sporządzamy i dostarczamy dokładne sprawozdania. Raportowanie prowadzimy z użyciem narzędzia Google Data Studio, eksportując dane i zestawiając je z innymi typami reklam. Pozwala to spojrzeć na kampanię z jak najszerszej perspektywy. Narzędzie to umożliwia szybki i łatwy dostęp do szerokiego zakresu danych. Tak zaprezentowane raporty przedstawione są w sposób czytelny dla odbiorcy i nie wymagają od niego specjalistycznej wiedzy.

Status Google Partner PREMIER

Ideo Force od wielu lat posiada status Google Partner PREMIER. Status ten jest potwierdzeniem naszej wiedzy i umiejętności w zakresie Google Ads i tego, że grono naszych klientów stale się powiększa. Wzrost dotyczy również zysków, które mają odzwierciedlenie w korzyściach dla obu stron – klientów i naszej. Status Google Partner PREMIER to prestiżowy certyfikat, którym mogą poszczycić się tylko najlepsze firmy w branży.

Współpraca z nami oznacza pewność, że usługa prowadzona jest na najwyższym poziomie, a konsekwencją podejmowanych działań jest maksymalna efektywność kampanii. Powierzaj swoje interesy, tym którzy widza jak o nie zadbać. Google to potwierdza!

Efekty naszych prac

Jednym z naszych Klientów, dla którego zrealizowaliśmy kampanię e-marketingową jest spółka należąca do grupy NC Investment. Firma może poszczycić się realizacją projektów mieszkaniowych na terenie Warszawy. Celem kampanii była promocja działań podejmowanych przez markę, co miało przełożyć się na poszerzenie kręgu osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Strategia, którą przyjęliśmy dotyczyła szeroko zakrojonych działań w ramach content marketingu i social media, od stworzenia koncepcji po jej wdrożenie.

Przygotowaliśmy również reklamę Google Ads w postaci tekstowej, Gmail Sponsored Promotions i remarketingu. NC Investment to klient świadomy swoich potrzeb, dlatego korzyści, na których mu zależało i które w pełni uzyskaliśmy dotyczyły m.in.: wzrostu liczby odsłon strony internetowej, powiększenia społeczności na Facebooku, wypromowania marki w sieci oraz dotarcie do określonej grupy odbiorców usług.

Zapytaj o ofertę
 

 

Dlaczego Ideo Force?

  • Promujemy strony internetowe w wyszukiwarkach na rynku krajowym i zagranicznym, realizując w pełni zakładane cele. Przeprowadziliśmy z sukcesem ponad 1000 projektów e-marketingowych i e-commerce, które dotyczyły również promocji w Google Ads.
  • Dzięki statusowi Google Premium Partner mamy dostęp do najnowszych form promocji.
  • Posiadamy certyfikaty Google Ads, które potwierdzają kwalifikacje naszych ekspertów, a oni sami mogą poszczycić się szerokimi kompetencjami dotyczącymi kreacji reklam i prowadzenia kampanii w ramach Gmail Sponsored Promotions.
  • Nasi specjaliści mają doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu reklamami Google Ads, dlatego wiemy jak maksymalnie usprawnić działania. Zawsze dążymy do zwiększenia współczynnika konwersji.
  • Każdy nasz Klient posiada indywidualnego opiekuna, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego i biznesowego. Opiekun Klienta w Ideo Force odpowiedzialny jest za koordynację wszystkich prac (np. SEO, analityka, PPC), dzięki czemu komunikacja przebiega sprawnie, a Klient ma kontakt z osobą posiadającą pełną wiedzę na temat projektu.
  • Nasza wszechstronność, czyli nie ustawanie w poszerzaniu naukowych horyzontów, umiejętność korzystania z najbardziej zaawansowanych narzędzi oraz trafne wyciąganie wniosków z analizy sprawiają, że budujemy strategię kampanii, która przynosi realne korzyści dla Klienta.
  • Firmy, które wspieramy wiedzą i doświadczeniem w działaniach reklamowych to liderzy w swoich branżach na rynku polskim i europejskim, a wśród nich są:  Cobi SA (e-marketing), Bratex Sp. z o.o. (Marketing, Kampania Ads), Uniformix (Kampania sprzedażowa), Signia Hearing (E-marketing, Google Ads).  Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.