Prowadzenie Facebook

Facebook dla użytkowników jest kanałem społecznościowym, a dla firm stanowi narzędzie biznesowe. Strona firmy na Facebooku jest jej wizytówką. Zadbamy o regularną publikację treści i komunikację z obserwatorami profilu.

Facebook, czyli najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie pozwala tworzyć społeczności, a także promować firmę i realizować jej cele biznesowe dzięki rozbudowanemu systemowi reklamowemu. Poprzez dobrze prowadzony profil na Facebooku poszerzysz grono klientów i lepiej zrozumiesz ich potrzeby oraz zwiększysz rozpoznawalność na rynku.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Prowadzenie profilu

Media społecznościowe odgrywają znaczącą rolę w komunikacji między marką a jej klientami. Obecnie większość marek i firm prowadzi profil w social media. Wśród kanałów liderem wciąż pozostaje Facebook, który pod względem zasięgu, liczby użytkowników i popularności detronizuje pozostałe platformy społecznościowe. Prowadzenie profilu na Facebooku to prawdziwe źródło korzyści dla firmy, ale i nie lada wyzwanie. Nieumiejętne zarządzanie stroną na Facebooku może wyrządzić szkody, np. wizerunkowe. To jeden z powodów, dla których warto oddać sprawy w ręce agencji. 

Oczekiwania obserwujących profil firmy dotyczą m.in.: informacji na temat produktów i usług (firma może informować o wyprzedażach i nowościach w ofercie) oraz wydarzeń związanych z marką, a także pomocy w obsłudze (np. poprzez chatbota lub wiadomości prywatne).

Dlaczego warto?

  • Budowanie wizerunku Twojej firmy – poprzez odpowiednio dobrane treści, wypracowany sposób komunikacji i charakterystyczną szatę graficzną budujemy pozytywny i spójny wizerunek marki. Zmniejszamy dystans marki i grupy docelowej, ukazując markę jako życzliwą klientowi.
  • Stały kontakt z fanami – szybkie i rzeczowe odpowiedzi na pytania użytkowników są oznaką zaangażowania marki. 
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową – w ramach usługi stale monitorujemy i błyskawicznie reagujemy na ewentualne nieprzychylne komentarze. 
  • Wzrost sprzedaży – fanpage wspiera prowadzenie e-commerce. Bezpośrednia interakcja z potencjalnymi klientami, buduje zaangażowanie, a posty reklamowe wpływają znacząco na sprzedaż.
  • Darmowa reklama - poprzez konsekwentne prowadzenie działań organicznych i tworzenie angażujących postów i treści, promocja marki może stać się całkowicie darmowa.
  • Działania reklamowe - podczas prowadzenia profilu korzystamy z systemu reklamowego Facebook Ads. 
  • Szeroki zasięg – firmowy kanał na Facebooku niejednokrotnie dociera do większej liczby odbiorców, aniżeli w przypadku stosowania marketingu tradycyjnego.
  • Podgląd konkurencji – analiza działań konkurencji pozwoli Ci wydobyć i wykorzystać unikalne cechy marki i stać się firmą licząca  na rynku.
  • Analiza statystyk – Facebook daje możliwość śledzenia statystyk na stronie, dzięki czemu możesz podejmować trafne decyzje biznesowe.
     
Poprowadzimy Twój profil na Facebooku!

Jak pracujemy?

Facebook wciąż podąża za technologicznymi trendami i ukazuje szerokie spectrum możliwości. To już nie tylko publikacja postów i przycisk „Lubię to!”. Teraz to spersonalizowane promocje, relacje na żywo czy coraz popularniejsze chatboty, dzięki którym mamy szansę na zaistnienie w sieci i zbudowanie swojej własnej, oddanej grupy osób. Jednak musimy pamiętać, że prowadzenie profilu na Facebooku jest procesem długotrwałym, wymagającym pracy, konsekwencji i zaangażowania, jednak z całą pewnością - opłacalnym.

W ramach prowadzenia fanpage działania rozpoczynamy od opracowania odpowiedniej strategii dla naszego klienta. Podczas jej tworzenia bierzemy przede wszystkim pod uwagę indywidualne potrzeby i preferencje marki. Od samego początku wnikliwie analizujemy jej dotychczasową aktywność w social media, jak również zajmujemy się analizą całej branży i przeglądem działań konkurencji – tak, aby zaproponowane działania były na tyle unikalne, by wyróżnić markę że naszego klienta spośród setek innych.

W zakres usługi wchodzi audyt social media, którego wyniki pozwolą nam zaproponować zupełnie nowe działania marketingowe. A te obejmują m.in. angażujące treści, przykuwająca uwagę szata graficzna, opracowanie postów ustalenie harmonogramu publikacji, działania reklamowe. Towarzyszą temu jasno określone cele, a przez cały okres współpracy monitorujemy efektywność wdrażanych rozwiązań, wysuwamy wnioski i podejmujemy stosowne kroki w celu ich uskutecznienia.

Ile kosztuje prowadzenie fanpage na Facebooku? Jest pytanie, na które odpowiedź jest złożona, bo wymaga dokładnej analizy konta firmowego. Ta, obejmuje posunięcia składające się z dokładnego zbadania czynników, takich jak: liczba fanów, dotychczasowe wpisy czy jakość komunikacji i grafiki wraz treścią. Specjaliści Ideo Force wiedzą, jak skutecznie prowadzić promocję  -  budżet na działania reklamowe zostanie wykorzystany efektywnie. 

Bogate doświadczenie i wiedza zebrana przy współpracy z większymi i mniejszymi firmami pozwala nam na prowadzeniu usługi, która w pełni wykorzysta potencjał Twojej marki. Efekty naszych prac przedstawia poniższy print screen przedstawiający ilość ruchu do witryny internetowej z Facebooka. Aktualnie portal posiada ponad 1 mln użytkowników w skali miesiąca z portalu Facebook - w całości jest to ruch naturalny/organiczny (bezpłatny).

social media facebook

Efekty naszych prac

Prowadzimy usługi w mediach społecznościowych dla firm z różnych branż. Wśród naszych klientów są marki takie, jak iParts, e-commerce z branży motoryzacyjnej czy NC Investment świadcząca usługi deweloperskie.

Dla marki iParts założyliśmy konto na Facebooku, sukcesywnie rozwijając kanał. W trakcie działań rozwojowych nasz Social Media Manager dbał o sprawną obsługę kampanii, która przyczyniła się m.in. do zwiększenia ruchu na stronie sklepu internetowego. Efektem wykonania strategii było podwojenie liczby polubień profilu w ciągu 6 miesięcy. Przygotowane przez nas posty zyskują zasięgi przekraczające 15 tys.

Dla NC Investment opracowaliśmy koncepcję marketingową w social media, skupioną na prowadzeniu profilu i contencie wizualnym wraz z wdrożeniem kampanii reklamowej kierowanej do określonej grupy użytkowników. Współpraca przyniosła szereg korzyści dla naszego klienta, w tym wzrost liczby fanów na Facebooku oraz liczby odsłon na stronie i zwiększenie ruchu organicznego. Poprawie ulegała konwersja i rozpoznawalność marki w Internecie.

Zapytaj o rozwiązanie dedykowane dla Ciebie

 

Dlaczego my?

  • Dotychczas zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów e-marketingowych, co zaowocowało bogatym doświadczeniem i wiedzą.
  • W naszej agencji wszystkie prace prowadzi doświadczony Social Media Manager, który doskonale wie jak prowadzić fanpage na Facebooku.
  • Posiadamy zespół specjalizujący się w tworzeniu contentu i prowadzeniu kampanii, co pozwala nam zapewnić działania (również reklamowe) na Facebooku, zgodne z oczekiwaniami zarówno klienta, jak i użytkowników.
  • Każdy z naszych klientów posiada indywidualnego opiekuna, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego i biznesowego. Opiekun klienta jest odpowiedzialny za koordynację prac specjalistów z różnych dziedzin (w zależności od potrzeb projektu) - kontakt jest zawsze z jedną osobą, dzięki czemu panuje porządek w komunikacji.
  • Każdy projekt traktujemy indywidualnie – pracę zawsze rozpoczynamy od analizy sytuacji marki w sieci i social media oraz poznania potrzeb klienta.
  • Współpraca z nami oznacza dostęp do wielu licencjonowanych narzędzi zapewniających możliwość efektywnego mierzenia rezultatów podejmowanych działań.
  • Nie powielamy działań innych marek – w naszych projektach stawiamy na kreatywność i oryginalność
  • Zaufali nam najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku polskim i europejskim – m.in.: Pratt&Whitney, iParts, Dyduś, Signia hearing czy BlanX Polska. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę
 

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas