Prowadzenie Facebook

Najnowsze dane wykazują, że Facebook liczy prawie 17 mln polskich użytkowników, a 80% z nich loguje się na niego codziennie.

Najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie, stwarza wręcz nieograniczone możliwości dla firm. Dobrze prowadzony profil na Facebooku pozwala znacznie poszerzyć grono konsumentów, lepiej zrozumieć ich potrzeby oraz zwiększyć rozpoznawalność firmy na rynku.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Prowadzenie profilu na Facebooku

Media społecznościowe odgrywają znaczącą rolę w komunikacji pomiędzy marką a klientem. Wśród nich liderem pozostaje Facebook, który zdetronizował pozostałe platformy społecznościowe. Prowadzenie profilu na Facebooku to prawdziwe źródło korzyści, ale i nie lada wyzwanie. Nieumiejętne prowadzenie fanpage może wyrządzić również wiele szkód, dlatego warto oddać sprawy w ręce agencji. 

Obecnie niemal każda marka posiada swój profil w social mediach, głównie na Facebooku. Oczekiwania klientów obecnych na profilu marki dotyczą uzyskania przez nich informacji na temat produktów i oferowanych usług. Konsumenci liczą na obsługę, która sprosta ich potrzebom, a więc na ogół szybką i całościową.

Dlaczego warto?

  • Budowanie wizerunku Twojej firmy – poprzez odpowiednio dobrane treści, wypracowany sposób komunikacji i charakterystyczną szatę graficzną budujemy pozytywny i spójny wizerunek marki. Zmniejszamy dystans marki i grupy docelowej, ukazując markę jako życzliwą klientowi.
  • Stały kontakt z fanami – szybkie i rzeczowe odpowiedzi na pytania użytkowników są oznaką zaangażowania marki. 
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową – w ramach usługi stale monitorujemy i błyskawicznie reagujemy na ewentualne nieprzychylne komentarze. 
  • Wzrost sprzedaży – fanpage wspiera prowadzenie e-commerce. Bezpośrednia interakcja z potencjalnymi klientami, buduje zaangażowanie, a posty reklamowe wpływają znacząco na sprzedaż.
  • Darmowa reklama - poprzez konsekwentne prowadzenie działań organicznych i tworzenie angażujących postów i treści, promocja marki może stać się całkowicie darmowa.
  • Działania reklamowe - podczas prowadzenia profilu korzystamy z systemu reklamowego Facebook Ads. 
  • Szeroki zasięg – firmowy kanał na Facebooku niejednokrotnie dociera do większej liczby odbiorców, aniżeli w przypadku stosowania marketingu tradycyjnego.
  • Podgląd konkurencji – analiza działań konkurencji pozwoli Ci wydobyć i wykorzystać unikalne cechy marki i stać się firmą licząca  na rynku.
  • Analiza statystyk – Facebook daje możliwość śledzenia statystyk na stronie, dzięki czemu możesz podejmować trafne decyzje biznesowe.
     
Poprowadzimy Twój profil na Facebooku!

Jak pracujemy?

Facebook wciąż podąża za technologicznymi trendami i ukazuje szerokie spectrum możliwości. To już nie tylko publikacja postów i przycisk „Lubię to!”. Teraz to spersonalizowane promocje, relacje na żywo czy coraz popularniejsze chatboty, dzięki którym mamy szansę na zaistnienie w sieci i zbudowanie swojej własnej, oddanej grupy osób. Jednak musimy pamiętać, że prowadzenie profilu na Facebooku jest procesem długotrwałym, wymagającym pracy, konsekwencji i zaangażowania, jednak z całą pewnością - opłacalnym.

W ramach prowadzenia fanpage działania rozpoczynamy od opracowania odpowiedniej strategii dla naszego klienta. Podczas jej tworzenia bierzemy przede wszystkim pod uwagę indywidualne potrzeby i preferencje marki. Od samego początku wnikliwie analizujemy jej dotychczasową aktywność w social media, jak również zajmujemy się analizą całej branży i przeglądem działań konkurencji – tak, aby zaproponowane działania były na tyle unikalne, by wyróżnić markę że naszego klienta spośród setek innych.

W zakres usługi wchodzi audyt social media, którego wyniki pozwolą nam zaproponować zupełnie nowe działania marketingowe. A te obejmują m.in. angażujące treści, przykuwająca uwagę szata graficzna, opracowanie postów ustalenie harmonogramu publikacji, działania reklamowe. Towarzyszą temu jasno określone cele, a przez cały okres współpracy monitorujemy efektywność wdrażanych rozwiązań, wysuwamy wnioski i podejmujemy stosowne kroki w celu ich uskutecznienia.

Ile kosztuje prowadzenie fanpage? Jest pytanie, na które odpowiedź jest złożona, bo wymaga dokładnej analizy konta firmowego. Ta, obejmuje posunięcia składające się z dokładnego zbadania czynników, takich jak: liczba fanów, dotychczasowe wpisy czy jakość komunikacji i grafiki wraz treścią. Specjaliści Ideo Force wiedzą, jak skutecznie prowadzić promocję  -  budżet na działania reklamowe zostanie wykorzystany efektywnie. 

Bogate doświadczenie i wiedza zebrana przy współpracy z większymi i mniejszymi firmami pozwala nam na prowadzeniu usługi, która w pełni wykorzysta potencjał Twojej marki. Efekty naszych prac przedstawia poniższy print screen przedstawiający ilość ruchu do witryny internetowej z Facebooka. Aktualnie portal posiada ponad 1 mln użytkowników w skali miesiąca z portalu Facebook - w całości jest to ruch naturalny/organiczny (bezpłatny).

social media facebook

Efekty naszych prac

Prowadzimy usługi w mediach społecznościowych dla firm z różnych branż. Wśród naszych klientów są marki takie, jak iParts, e-commerce z branży motoryzacyjnej czy NC Investment świadcząca usługi deweloperskie.

Dla marki iParts założyliśmy konto na Facebooku, sukcesywnie rozwijając kanał. W trakcie działań rozwojowych nasz Social Media Manager dbał o sprawną obsługę kampanii, która przyczyniła się m.in. do zwiększenia ruchu na stronie sklepu internetowego. Efektem wykonania strategii było podwojenie liczby polubień profilu w ciągu 6 miesięcy. Przygotowane przez nas posty zyskują zasięgi przekraczające 15 tys.

Dla NC Investment opracowaliśmy koncepcję marketingową w social media, skupioną na prowadzeniu profilu i contencie wizualnym wraz z wdrożeniem kampanii reklamowej kierowanej do określonej grupy użytkowników. Współpraca przyniosła szereg korzyści dla naszego klienta, w tym wzrost liczby fanów na Facebooku oraz liczby odsłon na stronie i zwiększenie ruchu organicznego. Poprawie ulegała konwersja i rozpoznawalność marki w Internecie.

Zapytaj o rozwiązanie dedykowane dla Ciebie

 

Dlaczego my?

  • Dotychczas zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów e-marketingowych, co zaowocowało bogatym doświadczeniem i wiedzą.
  • W naszej agencji wszystkie prace prowadzi doświadczony Social Media Manager, który doskonale wie jak prowadzić fanpage na Facebooku.
  • Posiadamy zespół specjalizujący się w tworzeniu contentu i prowadzeniu kampanii, co pozwala nam zapewnić działania (również reklamowe) na Facebooku, zgodne z oczekiwaniami zarówno klienta, jak i użytkowników.
  • Każdy z naszych klientów posiada indywidualnego opiekuna, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego i biznesowego. Opiekun klienta jest odpowiedzialny za koordynację prac specjalistów z różnych dziedzin (w zależności od potrzeb projektu) - kontakt jest zawsze z jedną osobą, dzięki czemu panuje porządek w komunikacji.
  • Każdy projekt traktujemy indywidualnie – pracę zawsze rozpoczynamy od analizy sytuacji marki w sieci i social media oraz poznania potrzeb klienta.
  • Współpraca z nami oznacza dostęp do wielu licencjonowanych narzędzi zapewniających możliwość efektywnego mierzenia rezultatów podejmowanych działań.
  • Nie powielamy działań innych marek – w naszych projektach stawiamy na kreatywność i oryginalność
  • Zaufali nam najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku polskim i europejskim – m.in.: Pratt&Whitney, iParts, Dyduś, Signia hearing czy BlanX Polska. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę
 

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.