Konto na LinkedInie

Obecnie w Polsce 2,6 miliona Polaków korzysta z portalu LinkedIn, a liczba ta wciąż rośnie.

LinkedIn to portal społecznościowy łączący profesjonalistów. Wśród użytkowników znajdziemy menedżerów, dyrektorów, rekruterów, marketingowców. Zmiany na rynku pracy oraz większa świadomość marek w zakresie employer brandingu spowodowały, że LinkedIn z mało znanej platformy stał się, zaraz po Facebooku, głównym medium wykorzystywanym w celu budowania wizerunku marki w sieci.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Prowadzenie profilu na LinkedIn

Jeszcze kilka lat temu LinkedIn kojarzył się głównie z profilami prywatnymi zakładanymi w celach rekrutacyjnych i wsparcia działań personal branding. Zachodzące na rynku pracy zmiany, spowodowały, że LinkedIn stał się czymś więcej.

Obecnie na LinkedInie możemy prowadzić stronę swojej firmy, co wiąże się z prezentowaniem osiągnięć, angażowaniem pracowników i pozyskiwaniem kontaktów biznesowych. Marketerzy i rekruterzy zgodnie potwierdzają, że prowadzenie profilu LinkedIn jest podstawowym źródłem informacji o marce. Wśród użytkowników znajdziemy menedżerów, dyrektorów, rekruterów, marketingowców.

Dlaczego warto?

  • Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, w celu wsparcia procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę.
  • Employer branding wewnętrzny – działania skierowane do obecnych pracowników firmy pomagają budować przyjazną atmosferę w pracy.
  • Employee advocacy – LinkedIn to najlepszy portal do wzmocnienia zaangażowania pracowników w tworzenie treści o firmie, stają się oni przez to najlepszymi ambasadorami marki.
  • Budowanie wizerunku marki jako eksperta – dzięki publikowaniu treści branżowych, nowinek, ciekawostek, informacji ogólnie niedostępnych pomoże wykreować firmę jako eksperta w swojej dziedzinie.
  • Wizytówka firmy – strona firmowa na LinkedIn jest podstawowym źródłem informacji o firmie, prowadzonych przez nią działaniach, inwestycjach itd., dzięki temu możemy zadbać, aby zainteresowane osoby zobaczyły to, na czym nam zależy.
  • Obserwacja konkurencji – analiza działań firm konkurencyjnych pozwoli na przemyślenie własnej strategii komunikacji i stworzenie planu pozwalającego odróżnić się firmie na tle pozostałych marek.
  • Analiza statystyk – LinkedIn pozwala śledzić statystyki na stronie, dotyczące publikowanych treści oraz użytkowników zainteresowanych profilem firmy, co pozwala bardziej świadomie podejmować decyzje biznesowe w przyszłości.
     
Poprowadzimy Twój profil na LinkedInie!

Jak pracujemy?

Strategia komunikacji marki w ramach profilu Linkedin znacząco różni się od stylu publikowanych treści na pozostałych portalach społecznościowych. Przekaz marki powinien opierać się na wiadomościach z życia firmy, informacjach  z branży, komunikatach o prowadzonych działaniach rekrutacyjnych, budowaniu relacji.

Mimo ogromnego potencjału, jaki daje firmom LinkedIn większość z nich nie ma sprecyzowanej strategii komunikacji obowiązującej na tym portalu. Rozpoczynając swoją obecność na LinkedIn warto więc skorzystać z pomocy profesjonalistów.

W Ideo Force przygotujemy odpowiednią strategię szytą na miarę potrzeb naszego klienta. Podstawą opracowania odpowiedniej strategii komunikacji jest poznanie firmy, branży, w której działa oraz działań prowadzonych przez konkurencję. Analizujemy również dotychczasową działalność marki we wszystkich kanałach social media. Pozwala nam to uzyskać szeroką wiedzę o potrzebach komunikacyjnych marki.

Na podstawie przeprowadzonego audytu jesteśmy w stanie zaproponować nowe i konkretne działania marketingowe. Ustalamy przemyślaną strategię komunikacji marki, która pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy i eksperta.

Często nasi klienci nie wiedzą jak stworzyć profil firmowy. Pomagamy wtedy od podstaw założyć konto, przygotowujemy zestaw grafik profilowych, a także przygotowujemy profesjonalny opis firmy. Ustalonym działaniom towarzyszą jasno określone cele, dlatego też przez cały czas monitorujemy ich efektywność, wysuwamy wnioski i podejmujemy stosowne kroki w celu ich uskutecznienia. 

prowadzenie konta na linkedin

Dlaczego Ideo Force?

  • Dotychczas zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów e-marketingowych (liczba ta stale wzrasta) co zaowocowało bogatym doświadczeniem i wiedzą.
  • Jesteśmy na bieżąco z trendami w social media i zmianami serwowanymi przez poszczególne serwisy, w tym LinkedIn.
  • Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych powierzamy grafikom, copywriterom, specjalistom ds. content marketingu. Pozwala nam to zapewnić kompleksową obsługę konta. 
  • Każdy z naszych Klientów posiada indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektu oraz doradcy marketingowego i biznesowego. Opiekun odpowiedzialny jest za koordynację pracy specjalistów z różnych dziedzin (w zależności od potrzeb projektu).
  • Każdy projekt traktujemy indywidualnie – pracę zawsze rozpoczynamy od analizy sytuacji firmy naszego klienta.
  • Zaufali nam najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie – m.in. Pratt & Whitney, Dyduś, iParts, ParadiseBaby, Signia hearing czy BlanX Polska. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę
 

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas