Konto na LinkedInie

Coraz więcej Polaków korzysta z portalu LinkedIn, który jest narzędziem do komunikacji, a także budowania wizerunku pracodawcy i pracownika. Sprawimy, że konto na LinkedInie będzie biznesową wizytówką Twojej firmy.

LinkedIn to portal społecznościowy dla profesjonalistów. Korzystają z niego menedżerowie, dyrektorzy firm, rekruterzy, marketingowcy, pracownicy. Zmiany na rynku pracy oraz większa świadomość marek w zakresie employer brandingu spowodowały, że LinkedIn z mało znanej platformy stał się medium do budowania wizerunku marki w sieci.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Prowadzenie profilu na LinkedIn

Jeszcze kilka lat temu LinkedIn kojarzył się głównie z profilami prywatnymi zakładanymi w celach rekrutacyjnych oraz Personal Brandingiem. Zachodzące na rynku pracy zmiany oraz zmiany w komunikacji spowodowały, że konto na LinkedInie stało się narzędziem marketingowym dla firm, które sprawnie realizują w serwisie działania z zakresu Employer Brandingu.

Obecnie na LinkedInie możemy prowadzić stronę firmy, co wiąże się z prezentowaniem osiągnięć, angażowaniem pracowników i pozyskiwaniem kontaktów biznesowych. Marketerzy i rekruterzy zgodnie potwierdzają, że prowadzenie profilu na LinkedIn jest dla użytkowników pomocne w poszukiwaniu informacji o markach. LinkedIn jest też dla kandydatów źródłem informacji o firmie. LinkedIn sprawdza się szczególnie w biznesie, dlatego wśród użytkowników znajdziemy pracowników, menedżerów, dyrektorów, rekruterów.

Dlaczego warto?

  • Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, w celu wsparcia procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę.
  • Employer branding wewnętrzny – działania skierowane do obecnych pracowników firmy pomagają budować przyjazną atmosferę w pracy.
  • Employee advocacy – LinkedIn to najlepszy portal do wzmocnienia zaangażowania pracowników w tworzenie treści o firmie, stają się oni przez to najlepszymi ambasadorami marki.
  • Budowanie wizerunku marki jako eksperta – dzięki publikowaniu treści branżowych, nowinek, ciekawostek, informacji ogólnie niedostępnych pomoże wykreować firmę jako eksperta w swojej dziedzinie.
  • Wizytówka firmy – strona firmowa na LinkedIn jest podstawowym źródłem informacji o firmie, prowadzonych przez nią działaniach, inwestycjach itd., dzięki temu możemy zadbać, aby zainteresowane osoby zobaczyły to, na czym nam zależy.
  • Obserwacja konkurencji – analiza działań firm konkurencyjnych pozwoli na przemyślenie własnej strategii komunikacji i stworzenie planu pozwalającego odróżnić się firmie na tle pozostałych marek.
  • Analiza statystyk – LinkedIn pozwala śledzić statystyki na stronie, dotyczące publikowanych treści oraz użytkowników zainteresowanych profilem firmy, co pozwala bardziej świadomie podejmować decyzje biznesowe w przyszłości.
     
Poprowadzimy Twój profil na LinkedInie!

Jak pracujemy?

Strategia komunikacji marki w ramach profilu Linkedin znacząco różni się od stylu publikowanych treści na pozostałych portalach społecznościowych. Przekaz marki powinien opierać się na wiadomościach z życia firmy, informacjach  z branży, komunikatach o prowadzonych działaniach rekrutacyjnych, budowaniu relacji.

Mimo ogromnego potencjału, jaki daje firmom LinkedIn większość z nich nie ma sprecyzowanej strategii komunikacji obowiązującej na tym portalu. Rozpoczynając swoją obecność na LinkedIn warto więc skorzystać z pomocy profesjonalistów.

W Ideo Force przygotujemy odpowiednią strategię szytą na miarę potrzeb naszego klienta. Podstawą opracowania odpowiedniej strategii komunikacji jest poznanie firmy, branży, w której działa oraz działań prowadzonych przez konkurencję. Analizujemy również dotychczasową działalność marki we wszystkich kanałach social media. Pozwala nam to uzyskać szeroką wiedzę o potrzebach komunikacyjnych marki.

Na podstawie przeprowadzonego audytu jesteśmy w stanie zaproponować nowe i konkretne działania marketingowe. Ustalamy przemyślaną strategię komunikacji marki, która pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy i eksperta.

Często nasi klienci nie wiedzą jak stworzyć profil firmowy. Pomagamy wtedy od podstaw założyć konto, przygotowujemy zestaw grafik profilowych, a także przygotowujemy profesjonalny opis firmy. Ustalonym działaniom towarzyszą jasno określone cele, dlatego też przez cały czas monitorujemy ich efektywność, wysuwamy wnioski i podejmujemy stosowne kroki w celu ich uskutecznienia. 

prowadzenie konta na linkedin

Obsługa serwisów:

W ramach współpracy proponujemy kompleksowe prowadzenie fanpage (pisanie postów, tworzenie grafik, publikacja, budowanie społeczności, optymalizacja fanpage, promocja).
Razem z Facebookiem platforma ta umożliwia szybką, skuteczną, spersonalizowaną komunikację i dotarcie do ogromnej grupy odbiorców. W ramach działań mamy możliwość również uruchomienia Instastories.
Regularne publikowanie wartościowych i merytorycznych treści na tym serwisie pozwala na zbudowanie wizerunku eksperta w swojej dziedzinie i przekłada się na ogromne zaufanie naszych potencjalnych klientów.
Opracowujemy tematykę przewodnią kanału, format treści, konwencję i styl komunikacji i co najważniejsze jesteśmy w stałym kontakcie z Klientem.
Prowadząc profil na Twitterze dbamy o niego kompleksowo. Tworzymy ankiety, angażujące wpisy, dbamy o stałe relacje z obserwującymi i raportujemy działania.
Oprócz treści do posta na VKontakte dołączamy elementy, które wzbudzają zainteresowanie: grafikę lub zdjęcia, plik video, plik audio, pliki tekstowe w formie dokumentów, ankietę, link do strony.
Pinterest posiada ogromny potencjał sprzedażowy, który z powodzeniem można wykorzystać w e-commerce. Wykorzystywany jest do pozyskiwania konkretnych informacji o produktach.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Prowadzimy z sukcesami skuteczną promocję marek w social media - zarządzane przez nas profile niejednokrotnie trafiały na listę najbardziej angażujących w swojej kategorii według rankingu Sotrender.

Wykorzystujemy media społecznościowe do prowadzenia zróżnicowanej interakcji z użytkownikami.

W naszym zespole posiadamy zespół kreatywny odpowiedzialny za stworzenie koncepcji komunikacji oraz kreacje graficzne

Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego.

W naszej pracy wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających komunikację w social media - np. SentiOne, Brand24, Sotrender.

Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce oraz Europie.

Tworzymy ankiety, angażujące wpisy, dbamy o stałe relacje z obserwującymi i raportujemy działania.

Nasze działania opierają się na ustalonym planie, obserwacji konkurencji oraz monitoringu trendów.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.