Konto na VKontakte

Jeśli chcesz, żeby Twoja firma była rozpoznawalna wśród osób posługujących się językiem rosyjskim, załóż z nami konto na VKontakte, a my pomożemy Ci je obsługiwać.

Wiemy dobrze, jak skuteczne w biznesie są media społecznościowe. Dla firm i marek to kapitał, który wciąż próbują spieniężyć. Konto na VKontakte umożliwi Ci dotarcie do ogromnej społeczności rosyjskojęzycznej, zdobycie rozpoznawalności i pozyskanie klientów na rynkach wschodnich.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Konto na VKontakte

Co to jest VKontakte? Platforma nazywana jest rosyjskojęzycznym Facebookiem, bo jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Rosji. Ale dostępna jest nie tylko dla osób posługujących się językiem rosyjskim. Platforma oferuje aż 89 wersji językowych, w tym polską. VK.com to podobnie jak Facebook strona internetowa i aplikacja mobilna. Serwis VKontakte uruchomiono w 2006 roku i od tego czasu systematycznie wdrażano i rozwijano nowe funkcje, np. dzisiaj można nawiązywać połączenia głosowe i wideo.

Firmy, które chcą dotrzeć do rosyjskojęzycznych klientów, zarządzają swoimi stronami firmowymi na VKontakte i prowadzą kampanie reklamowe. Konto na VKontakte mają też międzynarodowe marki i znane osoby. Docierają dzięki temu nie tylko do mieszkańców Rosji czy Białorusi, ale również Armenii, Mołdawii, Azerbejdżanu, Uzbekistanu, Kirgistanu.

Prowadzenie profilu na VKontakte

Zakładając konto na VKontakte zyskujemy przestrzeń, w której bezpośrednio możemy komunikować się z naszymi odbiorcami, udostępniać treści marketingowo dla nas istotne. Co ważne, nie musi to być komunikacja jedynie w języku rosyjskim. Wiele zależy tu od grupy docelowej. To bardzo istotne kwestie jeśli chodzi o budowanie społeczności wokół marki czy produktu i zawiązywania długotrwałych relacji. Ale równie istotne kwestie, o ile nawet nie bardziej, dotyczą możliwości wydawania reklam.

Dopiero założenie konta na VKontakte pozwala nam reklamowo rozwinąć skrzydła. Mamy wtedy dostęp do wszystkich oferowanych formatów reklamowych, które są nieporównywalnie bardziej skuteczne niż reklama boczna targetowana, którą można ustawić bez posiadania konta. Oprócz treści, która zawierać może link, do posta sponsorowanego na VKontakte dołączymy:

  • grafikę lub zdjęcia,
  • plik video,
  • plik audio,
  • pliki tekstowe w formie dokumentów,
  • ankietę.

Jeśli już posiadamy konto na VKontakte, skorzystamy również z bardzo ciekawej opcji, jaką jest tworzenie własnej społeczności – grupy lub korzystanie z potencjału komunikacyjnego już istniejących grup. To szczególnie ciekawe w kontekście publikowania reklam. Na konkretnej grupie, której członkowie stanowią naszą grupę docelową, zamieścimy reklamę w formie posta. Może mieć ona formę posta natywnego, publikowanego przez „administratora” takiej grupy lub re- posta z naszego konta. Na portalu istnieje „przestrzeń” nazywana Paid post marketplace. To tutaj można przeglądnąć profile dostępnych społeczności, które skupiają istotnych dla nas użytkowników. Oczywiście przed wyborem tej konkretnej mamy dostęp do statystyk, które określają aktywność jej członków.

Kompleksowo zajmiemy się Twoim profilem na VKontakte!

Dlaczego warto?

  • Konto na VKontakte jest jednym z najważniejszych punktów styku z Twoimi rosyjskojęzycznymi klientami. Umożliwia dotarcie do ogromnej społeczności zainteresowanej Twoją ofertą.
  • VKontakte jest jak portal wejścia na rynki wschodnie, który umożliwia rozwijania tam swojej działalności biznesowej.
  • Precyzyjne opcje targetowania przekazu reklamowego.
  • Możliwość dostosowania formatów reklamowych do potrzeb prezentacji i promocji oferty.
  • Jasne zasady rozliczania kosztów kampanii.
  • Dostępność narzędzi analitycznych, które pozwalają śledzić i optymalizować podejmowane działania oraz ich koszty.
  • Rozwiązania dostosowane do Twoich celów biznesowych; platforma świetnie sprawdzająca się w branży związanej z e-commerce.
     
Zapytaj o ofertę 

Jak działamy?

W oparciu o cele Klienta przygotowujemy strategię działań na VKontakte. Uwzględniamy specyfikę portalu, rynku i odbiorców, a także niezbędną analizę otoczenia konkurencyjnego. Strategia uwzględnia zarówno moderowanie Twojego profilu, jak i budowanie grupy społeczności, jeśli okaże się to istotne. Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, które wypełnią stawiane cele. Określamy mierniki sukcesu i w odniesieniu do nich przedstawiamy wyniki prowadzonych działań.

Algorytm każdego portalu społecznościowego ma swoją specyfikę. W przypadku VKontakte nieco inne czynniki decydują o zamieszczaniu postów w newsfeedach użytkowników. Dostosowujemy je do wytycznych, by były jak najbardziej widoczne dla odbiorców. Korzystamy z narzędzi analitycznych, by określać i optymalizować skuteczność podejmowanych działań.

W projekt zaangażowani są stratedzy, specjaliści z zakresu social media, graficy, copywriterzy, analitycy, tłumacze. Ich wspólne wysiłki są częścią finalnych efektów działań, z których otrzymasz klarowne okresowe raporty podsumowujące.

konto na vkontakte

Obsługa serwisów:

W ramach współpracy proponujemy kompleksowe prowadzenie fanpage (pisanie postów, tworzenie grafik, publikacja, budowanie społeczności, optymalizacja fanpage, promocja).
Razem z Facebookiem platforma ta umożliwia szybką, skuteczną, spersonalizowaną komunikację i dotarcie do ogromnej grupy odbiorców. W ramach działań mamy możliwość również uruchomienia Instastories.
Regularne publikowanie wartościowych i merytorycznych treści na tym serwisie pozwala na zbudowanie wizerunku eksperta w swojej dziedzinie i przekłada się na ogromne zaufanie naszych potencjalnych klientów.
Opracowujemy tematykę przewodnią kanału, format treści, konwencję i styl komunikacji i co najważniejsze jesteśmy w stałym kontakcie z Klientem.
Prowadząc profil na Twitterze dbamy o niego kompleksowo. Tworzymy ankiety, angażujące wpisy, dbamy o stałe relacje z obserwującymi i raportujemy działania.
Oprócz treści do posta na VKontakte dołączamy elementy, które wzbudzają zainteresowanie: grafikę lub zdjęcia, plik video, plik audio, pliki tekstowe w formie dokumentów, ankietę, link do strony.
Pinterest posiada ogromny potencjał sprzedażowy, który z powodzeniem można wykorzystać w e-commerce. Wykorzystywany jest do pozyskiwania konkretnych informacji o produktach.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Prowadzimy z sukcesami skuteczną promocję marek w social media - zarządzane przez nas profile niejednokrotnie trafiały na listę najbardziej angażujących w swojej kategorii według rankingu Sotrender.

Wykorzystujemy media społecznościowe do prowadzenia zróżnicowanej interakcji z użytkownikami.

W naszym zespole posiadamy zespół kreatywny odpowiedzialny za stworzenie koncepcji komunikacji oraz kreacje graficzne

Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego.

W naszej pracy wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających komunikację w social media - np. SentiOne, Brand24, Sotrender.

Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce oraz Europie.

Tworzymy ankiety, angażujące wpisy, dbamy o stałe relacje z obserwującymi i raportujemy działania.

Nasze działania opierają się na ustalonym planie, obserwacji konkurencji oraz monitoringu trendów.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.