Konto na VKontakte

VKontakte to ponad 500 mln użytkowników. Prowadź skuteczny e-marketing na rynkach wschodnich.

Wiemy dobrze, jaką siłę rażenia mają media społecznościowe. Dla firm i marek to kapitał, który wciąż próbują spieniężyć. Konto na VKontakte umożliwia dotarcie do ogromnej społeczności i potencjalnych rosyjskojęzycznych klientów.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Konto na VKontakte

VKontakte czyli rosyjskojęzyczny Facebook to portal społecznościowy skupiający ponad 500 mln użytkowników. Jeszcze w 2012 roku, zgodnie z przeprowadzonymi badaniami, pobił rekord 50 mln wejść pojedynczych osób w ciągu jednego dnia. Plany jego założyciela, Pawła Durowa, po tym osiągnięciu były jasne: zdobyć 70% rosyjskiego rynku i rozpocząć ekspansję międzynarodową. To, że ona już się zaczęła, świadczą chociażby publiczne profile międzynarodowych marek i gwiazd obecnych w serwisie.

By dotrzeć do rosyjskojęzycznej publiczności, również i na tym portalu prowadzą swoje publiczne strony. Docierają dzięki temu nie tylko do mieszkańców Rosji czy Białorusi, ale również Armenii, Mołdawii, Azerbejdżanu, Uzbekistanu, Kirgistanu.

Prowadzenie profilu na VKontakte

Zakładając konto na VKontakte zyskujemy przestrzeń, w której bezpośrednio możemy komunikować się z naszymi odbiorcami, udostępniać treści marketingowo dla nas istotne. Co ważne, nie musi to być komunikacja jedynie w języku rosyjskim. Wiele zależy tu od grupy docelowej. To bardzo istotne kwestie jeśli chodzi o budowanie społeczności wokół marki czy produktu i zawiązywania długotrwałych relacji. Ale równie istotne kwestie, o ile nawet nie bardziej, dotyczą możliwości wydawania reklam.

Dopiero założenie konta na VKontakte pozwala nam reklamowo rozwinąć skrzydła. Mamy wtedy dostęp do wszystkich oferowanych formatów reklamowych, które są nieporównywalnie bardziej skuteczne niż reklama boczna targetowana, którą można ustawić bez posiadania konta. Oprócz treści, która zawierać może link, do posta sponsorowanego na VKontakte dołączymy:

  • grafikę lub zdjęcia,
  • plik video,
  • plik audio,
  • pliki tekstowe w formie dokumentów,
  • ankietę.

Jeśli już posiadamy konto na VKontakte, skorzystamy również z bardzo ciekawej opcji, jaką jest tworzenie własnej społeczności – grupy lub korzystanie z potencjału komunikacyjnego już istniejących grup. To szczególnie ciekawe w kontekście publikowania reklam. Na konkretnej grupie, której członkowie stanowią naszą grupę docelową, zamieścimy reklamę w formie posta. Może mieć ona formę posta natywnego, publikowanego przez „administratora” takiej grupy lub re- posta z naszego konta. Na portalu istnieje „przestrzeń” nazywana Paid post marketplace. To tutaj można przeglądnąć profile dostępnych społeczności, które skupiają istotnych dla nas użytkowników. Oczywiście przed wyborem tej konkretnej mamy dostęp do statystyk, które określają aktywność jej członków.

Kompleksowo zajmiemy się Twoim profilem na VKontakte!

Dlaczego warto?

  • Konto na VKontakte jest jednym z najważniejszych punktów styku z Twoimi rosyjskojęzycznymi klientami. Umożliwia dotarcie do ogromnej społeczności zainteresowanej Twoją ofertą.
  • VKontakte jest jak portal wejścia na rynki wschodnie, który umożliwia rozwijania tam swojej działalności biznesowej.
  • Precyzyjne opcje targetowania przekazu reklamowego.
  • Możliwość dostosowania formatów reklamowych do potrzeb prezentacji i promocji oferty.
  • Jasne zasady rozliczania kosztów kampanii.
  • Dostępność narzędzi analitycznych, które pozwalają śledzić i optymalizować podejmowane działania oraz ich koszty.
  • Rozwiązania dostosowane do Twoich celów biznesowych; platforma świetnie sprawdzająca się w branży związanej z e-commerce.
     
Zapytaj o ofertę 

Jak działamy?

W oparciu o cele Klienta przygotowujemy strategię działań na VKontakte. Uwzględniamy specyfikę portalu, rynku i odbiorców, a także niezbędną analizę otoczenia konkurencyjnego. Strategia uwzględnia zarówno moderowanie Twojego profilu, jak i budowanie grupy społeczności, jeśli okaże się to istotne. Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, które wypełnią stawiane cele. Określamy mierniki sukcesu i w odniesieniu do nich przedstawiamy wyniki prowadzonych działań.

Algorytm każdego portalu społecznościowego ma swoją specyfikę. W przypadku VKontakte nieco inne czynniki decydują o zamieszczaniu postów w newsfeedach użytkowników. Dostosowujemy je do wytycznych, by były jak najbardziej widoczne dla odbiorców. Korzystamy z narzędzi analitycznych, by określać i optymalizować skuteczność podejmowanych działań.

W projekt zaangażowani są stratedzy, specjaliści z zakresu social media, graficy, copywriterzy, analitycy, tłumacze. Ich wspólne wysiłki są częścią finalnych efektów działań, z których otrzymasz klarowne okresowe raporty podsumowujące.

konto na vkontakte

Dlaczego Ideo Force?

  • Od kilkunastu lat wspieramy naszych Klientów w rozwoju ich biznesów w sieci. Nasze know-how zbudowane w tym czasie jest do ich dyspozycji.
  • Mamy za sobą ponad 1000 e-marketingowych projektów.
  • Łączymy różnorodne narzędzia i kanały komunikacji, budując efektywne strategie działań.
  • W naszym zespole znajdziesz wszystkich specjalistów, którzy są niezbędni, by prowadzić profesjonalne i kreatywne działania e-marketingowe.
  • Prowadzimy kompleksowe działania, realizujemy projekty dla różnorodnych branż, za każdym razem poszukując najbardziej efektywnych rozwiązań odpowiadających jej specyfice.
  • Na każdym etapie realizacji projektu możesz liczyć na niezbędną pomoc swojego indywidualnego opiekuna. Przygotowane zostaną również raporty podsumowujące podejmowane działania.
  • Zaufało nam setki Klientów z różnych branż. Do ich grona zaliczamy sklepy meblarskie, suplementy diety i witaminy dla dzieci, artykuły dla zwierząt domowych, branża motoryzacyjna, księgarnia i wiele innych. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę
 

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.