Mobile friendliness

Strona internetowa powinna być przyjazna dla użytkowników korzystających z urządzeń przenośnych. Strona taka spełnia zarówno ich oczekiwania, jak i wymagania stawiane przez Google, a związane z indeksowaniem witryn.

Urządzenia mobilne szturmem podbiły serca użytkowników i trwale zmieniły nawyki poszukiwania informacji. Jeśli nie chcesz stracić wypracowanej pozycji w sieci, musisz uwzględnić mobile friendliness. Zadbamy, żeby Twoja strona wyświetlała się poprawnie na tabletach i smartfonach, a obecny stan zweryfikujemy poprzez audyt.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Account Manager, UX/UI Designer
  • tel. 723 988 859
Napisz do mnie

Mobilni użytkownicy

Dzisiaj użytkownicy są mobilni. Postępujący rozwój technologii, powszechny dostęp do sprzętu elektronicznego i zasięg sieci sprawiają, że coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych, również podczas kupowania online. Smartfony ułatwiają znajdowanie produktów i usług w dowolnym czasie i miejscu.

Przejście z tradycyjnego desktopu na sprzęt przenośny zasadniczo przewartościowuje nawyki komunikacyjne użytkowników. Przede wszystkim wzrasta znaczenie bezpośredniego przełączania się pomiędzy kanałami komunikacji i dostępności do usług. Wszystko to sprawia, że konieczne staje się zadbanie o zgodność witryn z urządzeniami mobilnymi. Elementy strony powinny wyświetlać się prawidłowo, co nie oznacza, że tak samo jak na desktopie. Ale strona mobilna tak samo, jak standardowa jej wersja, powinna być intuicyjna i szybka.

Zyskaj przyjaźń Google

Od 21 marca 2015 strona internetowa, której nie dostosowano do urządzeń mobilnych, nie jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania Google na sprzęcie tego typu. Decyzja giganta miała na celu podniesienie komfortu użytkowników urządzeń przenośnych i dopasowanie wyświetlanych treści do ich oczekiwań.

Co jednak, gdy nie jesteśmy pewni, czy nasza witryna jest gotowa na takie wyzwania? W takim wypadku warto skorzystać z profesjonalnego audytu jej zgodności z urządzeniami mobilnymi.

Audyt mobile friendliness

Niezależnie czy prowadzisz małego bloga firmowego, czy zarządzasz komunikacją dużego przedsiębiorstwa, musisz pamiętać o użytkownikach urządzeń mobilnych. Nasz audyt pomoże Ci w tym.

Sprawdzimy, czy Twoja strona internetowa jest przystosowana do wymogów sprzętu przenośnego. Pod uwagę weźmiemy nie tylko czytelność układu graficznego, wielkość czcionek czy intuicyjność ścieżki poruszania się, ale również wszelkie zagadnienia związane z pozycjonowaniem.

Wnikliwie zbadamy czas potrzebny na pełne załadowanie witryny i ocenimy, czy oczekiwanie nie zniechęca użytkowników. Ocenimy trafność i długość nagłówków, zweryfikujemy rozłożenie tekstu i poszczególnych sekcji pod względem user experience. Skontrolujemy również, czy elementy inicjujące aktywność są odpowiednio widoczne, a wszystko to dla jeszcze lepszych osiągów Twojego biznesu.

Zapytaj o ofertę
 
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas