Mobile friendliness

Strona internetowa powinna być przyjazna użytkownikowi, który korzysta z urządzeń przenośnych. Posiadając stronę mobile friendly stajemy się otwarci na potrzeby posiadaczy urządzeń mobilnych.

Urządzenia mobilne szturmem podbiły serca użytkowników sieci i trwale zmieniły nawyki poszukiwania informacji. Z przekształceń muszą zdać sobie sprawę wszyscy właściciele firm, którzy nie chcą stracić wypracowanej pozycji w sieci. Szczególnie ważne okazuje się zadbanie o poprawne wyświetlanie witryn internetowych na tabletach i smartfonach. Pomóc w tym względzie może profesjonalny audyt w zakresie mobile friendliness.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Account Manager, UX/UI Designer
  • tel. 723 988 859
Napisz do mnie

Mobilni użytkownicy

Postępujący rozwój nowych technologii, powszechny dostęp do sprzętu elektronicznego i wzrastający zasięg sieci sprawiają, że coraz więcej osób do codziennego surfowania po Internecie wykorzystuje urządzenia mobilne. Tylko w Polsce udział ruchu tego rodzaju wynosi aż 60% rynku.

Nie jest to jednak wyłącznie zagadnienie frekwencyjne. Przejście z tradycyjnego desktopu na sprzęt przenośny zasadniczo przewartościowuje nawyki komunikacyjne użytkowników. Przede wszystkim wzrasta znaczenie możliwości bezpośredniego przełączania się pomiędzy poszczególnymi kanałami komunikacji. Wszystko to sprawia, że konieczne staje się zadbanie o zgodność witryn z urządzeniami przenośnymi.

Zyskaj przyjaźń Google

Od 21 marca 2015 strona internetowa, której nie dostosowano do urządzeń mobilnych, nie jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania Google na sprzęcie tego typu. Decyzja giganta miała na celu podniesienie komfortu użytkowników urządzeń przenośnych i dopasowanie wyświetlanych treści do ich oczekiwań.

Co jednak, gdy nie jesteśmy pewni, czy nasza witryna jest gotowa na takie wyzwania? W takim wypadku warto skorzystać z profesjonalnego audytu jej zgodności z urządzeniami mobilnymi.

Audyt mobile friendliness

Niezależnie czy prowadzisz małego bloga firmowego, czy zarządzasz komunikacją dużego przedsiębiorstwa, musisz pamiętać o użytkownikach urządzeń mobilnych. Nasz audyt pomoże Ci w tym.

Sprawdzimy, czy Twoja strona internetowa jest przystosowana do wymogów sprzętu przenośnego. Pod uwagę weźmiemy nie tylko czytelność układu graficznego, wielkość czcionek czy intuicyjność ścieżki poruszania się, ale również wszelkie zagadnienia związane z pozycjonowaniem.

Wnikliwie zbadamy czas potrzebny na pełne załadowanie witryny i ocenimy, czy oczekiwanie nie zniechęca użytkowników. Ocenimy trafność i długość nagłówków, zweryfikujemy rozłożenie tekstu i poszczególnych sekcji pod względem user experience. Skontrolujemy również, czy elementy inicjujące aktywność są odpowiednio widoczne, a wszystko to dla jeszcze lepszych osiągów Twojego biznesu.

Zapytaj o ofertę
 
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas