Urządzenia mobilne szturmem podbiły serca użytkowników sieci i trwale zmieniły nawyki poszukiwania informacji. Z przekształceń muszą zdać sobie sprawę wszyscy właściciele firm, którzy nie chcą stracić wypracowanej pozycji w sieci. Szczególnie ważne okazuje się zadbanie o poprawne wyświetlanie witryn internetowych na tabletach i smartfonach. Pomóc w tym względzie może profesjonalny audyt w zakresie mobile friendliness.

- tel. 723 988 859
Mobilni użytkownicy
Postępujący rozwój nowych technologii, powszechny dostęp do sprzętu elektronicznego i wzrastający zasięg sieci sprawiają, że coraz więcej osób do codziennego surfowania po Internecie wykorzystuje urządzenia mobilne. Tylko w Polsce udział ruchu tego rodzaju wynosi aż 60% rynku.
Nie jest to jednak wyłącznie zagadnienie frekwencyjne. Przejście z tradycyjnego desktopu na sprzęt przenośny zasadniczo przewartościowuje nawyki komunikacyjne użytkowników. Przede wszystkim wzrasta znaczenie możliwości bezpośredniego przełączania się pomiędzy poszczególnymi kanałami komunikacji. Wszystko to sprawia, że konieczne staje się zadbanie o zgodność witryn z urządzeniami przenośnymi.
Zyskaj przyjaźń Google
Od 21 marca 2015 strona internetowa, której nie dostosowano do urządzeń mobilnych, nie jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania Google na sprzęcie tego typu. Decyzja giganta miała na celu podniesienie komfortu użytkowników urządzeń przenośnych i dopasowanie wyświetlanych treści do ich oczekiwań.
Co jednak, gdy nie jesteśmy pewni, czy nasza witryna jest gotowa na takie wyzwania? W takim wypadku warto skorzystać z profesjonalnego audytu jej zgodności z urządzeniami mobilnymi.
Audyt mobile friendliness
Niezależnie czy prowadzisz małego bloga firmowego, czy zarządzasz komunikacją dużego przedsiębiorstwa, musisz pamiętać o użytkownikach urządzeń mobilnych. Nasz audyt pomoże Ci w tym.
Sprawdzimy, czy Twoja strona internetowa jest przystosowana do wymogów sprzętu przenośnego. Pod uwagę weźmiemy nie tylko czytelność układu graficznego, wielkość czcionek czy intuicyjność ścieżki poruszania się, ale również wszelkie zagadnienia związane z pozycjonowaniem.
Wnikliwie zbadamy czas potrzebny na pełne załadowanie witryny i ocenimy, czy oczekiwanie nie zniechęca użytkowników. Ocenimy trafność i długość nagłówków, zweryfikujemy rozłożenie tekstu i poszczególnych sekcji pod względem user experience. Skontrolujemy również, czy elementy inicjujące aktywność są odpowiednio widoczne, a wszystko to dla jeszcze lepszych osiągów Twojego biznesu.