Bing Ads

Reklama w Bing, czyli Bing Ads, jest istotnym uzupełnieniem kampanii reklamowych w Google Ads. Wyszukiwarka Bing mimo mniejszego zasięgu jest popularna w wielu krajach i przynosi reklamodawcom zyski.

System reklamowy Bing Ads jest analogicznym rozwiązaniem do Google Ads. Z promocji w Bing Network korzystają reklamodawcy chcący dotrzeć do klientów w krajach takich jak np. Stany Zjednoczone, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Kanada, Australia. Jeśli działasz na tych rynkach, zainwestuj w reklamę i znajdź nowych klientów w Bing.

Paweł Kotowicz
Paweł Kotowicz
Account Manager
  • tel. 697 411 900
Napisz do mnie

Reklama w Bing

Bing jest wyszukiwarką Microsoftu. Użytkownicy Bing poszukują za pomocą wyszukiwarki informacji o markach i szukają produktów online, a także planują podróże czy zakupy, a prawie wszyscy odwiedzają sklepy online. Bing, podobnie, jak najbardziej znana na świecie wyszukiwarka Google, ma własny system reklamowy.

Reklama w Bing wciąż znana jest pod nazwą Bing Ads. Jednak w 2019 roku Microsoft zdecydował się zmienić nazwę swojego systemu reklamowego z Bing Ads na Microsoft Advertising. Kampanie Microsoft Advertising prowadzone są w Bing i wyszukiwarkach takich jak Yahoo i MSN, w sieci reklamowej Microsoft Audience Network oraz w witrynach partnerów. Reklama pojawia się nad wynikami wyszukiwania Bing, MSM i Yahoo lub po prawej stronie tych wyników.

Formaty reklam w Bing

Kampania reklamowa w Bing może być prowadzona w ramach formatów:

  • reklamy tekstowe w wyszukiwarce,
  • dynamiczne reklamy tekstowe w wyszukiwarce,
  • reklamy produktowe,
  • reklamy natywne Microsoft Audience Ads,
  • reklamy zachęcające do instalacji aplikacji mobilnych.

Bing Ads, podobnie jak Google oferuje rozwiązania remarketingowe. Reklama w wyszukiwarce Bing jest rozliczana w modelu PPC, czyli reklamodawca płaci za kliknięcie (np. w link lub banner), a nie za samo wyświetlenie reklamy. Kampanie reklamowe w wyszukiwarce Bing nie wymagają posiadania na stracie określonego budżetu, a ten może być również ustalany na każdy dzień.

Porozmawiajmy o kampanii w Bing Ads dla Twojego biznesu!

Zalety Microsoft Bing Ads

Korzystanie z Bing Ads (Microsoft Advertising) w Polsce, gdzie najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google polecane jest szczególnie firmom, które planują lub prowadzą działalność na rynku międzynarodowym, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Bing obsługuje 36,7% wyszukiwań w USA. Jak w przypadku każdej reklamy, korzyści szacowane są na podstawie wyników sprzedażowych. Reklama ma za zadanie sprzedać, przekonywać do zainteresowania marką. Efektem jest więc nie tylko zakupienie przez użytkownika produktu czy usługi, ale wykonanie działania oczekiwanego przez reklamodawcę, np. zarejestrowanie w serwisie, pobranie  materiałów ze strony, zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza kontaktowego.   

Oto główne zalety systemu reklamowego od Microsoft:

  • Wyższy współczynnik CTR – w wielu branżach (finansowa, sprzedażowa) reklamy w wyszukiwarce Bing zapewniają wyższy współczynnik klikalności, niż ma to miejsce w przypadku Google. Kliknięcie nie jest równoznaczne ze skorzystaniem z oferty, ale bez wątpienia jest to pierwszy krok do zainteresowania potencjalnego klienta ofertą.
  • Niski koszt za kliknięcie – współczynnik efektywności reklamy (model CPC) w Bing Ads, czyli stosunek wydatków na emisję do kliknięć, jest średnio o kilkanaście procent niższy, niż w Google Ads. Reklama Bing jest nie tylko efektywna, ale opłacalna.
  • Łatwy import kampanii z Google Ads – system Bing Ads daje możliwość prostego przenoszenia reklam z systemu Google do Microsoft Advertising. Reklamodawca, który dotychczas działał w Google nie musi od nowa tworzyć kampanii reklamowej w Microsoft Advertising.
  • Narzędzie do planowania słów kluczowych - Keyword Planner Bing Ads to rozwiązania umożliwiające zarządzanie stawkami, kierowanie kampanii na słowa kluczowe (również w języku angielskim, niemieckim i francuskim), dostosowanie fraz kluczowych na podstawie dotychczasowych działań, włączanie i wyłączanie fraz.  Microsoft nie pobiera opłat za korzystanie z narzędzia do obsługi słów kluczowych w kampaniach Bing Ads.
  • Mniejsza konkurencja – z racji tego, że Bing jest wyszukiwarką mniej popularną od Google, liczba konkurujących ze sobą reklamodawców jest zdecydowanie niższa. Oznacza to, że szanse dotarcia do potencjalnego klienta są znacznie większe, niż za pośrednictwem Google. 
  • Możliwość targetowania reklam - Bing Ads pozwala na kierowanie reklamy m.in. na regiony geograficzne, konkretne dni tygodnia, pory dnia, a także na podstawie danych demograficznych. Microsoft daje możliwość targetowania na urządzenia i wykorzystywane przez użytkowników systemy operacyjne. W ten sposób reklama nie trafi do przypadkowych osób, ale do precyzyjnie określonej grupy odbiorców. 

Obsługa Bing Ads

bing adsIdeo Force przynależy do Bing Ads Accredited Professional. Certyfikat jest potwierdzeniem naszych umiejętności i wiedzy w zakresie prowadzenia reklam w ramach wyszukiwarki Bing.

Współpracę zaczynamy od wywiadu z klientem, który ma na celu dokładne określenie celów kampanii w ramach Bing Ads. Na podstawie wskazanych czynników wybieramy narzędzia pomiaru efektywności działań reklamowych. Po określeniu całkowitego budżetu, dziennych wydatków na reklamę i czasu realizacji kampanii nasi specjaliści do spraw performance marketingu przygotowują harmonogram i wybierają grupy docelowe. Klasyfikując odbiorców reklamy pamiętamy o tym, że w komunikacji marketingowej ogromne znaczenie ma używanie języka dostosowanego konsumentów.

Przed uruchomieniem kampanii opracowujemy kreacje graficzne reklamy, określając tym samym częstotliwość ich zmiany i sposób testowania skuteczności każdej z nich. Na bieżąco analizujemy rezultaty działań, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko reagować na zmiany i ewentualne nieprawidłowości. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem, którzy zawsze może liczyć na konsultację z kierownikiem projektu w sprawach związanych z bieżącą obsługą kampanii, jak również rozmawiać o planowanych rozwiązaniach. 

Obsługa kampanii Bing Ads (Microsoft Advertising) przez Ideo Force:

  • utworzenie i zarządzanie kontem Bing Ads lub konfiguracja istniejącego, 
  • wybór i optymalizacja słów kluczowych (np. wykluczanie słów o najmniejszej efektywności),
  • przygotowanie harmonogramu kampanii i jego realizacja zgodnie z planem, 
  • kierowane kampanii m.in. na wskazany obszar (lokalny, krajowy lub międzynarodowy), strefę czasową i urządzenia,  
  • ustalenie grupy docelowej przekazu reklamowego na podstawie dokładnej analizy klientów i branży, 
  • zarządzanie budżetem, w tym ustalenie kosztu za kliknięcie,
  • przeniesienie kampanii Google Ads do Bing Ads,
  • konfiguracja narzędzi do obsługi Bing Ads, w tym Microsoft Advertising Keyword Planner,
  • przygotowanie opisów reklamy (wiemy, że jest to maksymalnie 80 znaków), 
  • analizowanie konkurencji,
  • monitorowanie efektywności i badanie wyników. 

 

Wyszukiwarki zagraniczne

Bing Ads to rozwiązanie reklamowe od Microsoftu, znane obecnie jako Microsoft Advertising. Pozwala na prowadzenie kampanii nie tylko w wyszukiwarce Bing. Systemu obejmuje Yahoo i MSN oraz Microsoft Audience Network i witryny partnerów.
Reklama w Seznam – popularnym serwisie i wyszukiwarce – jest okazją do promowania firmy na rynku czeskim. Reklama w Seznam dotyczy zarówno poszczególnych usług, jak i sieci partnerskiej. Dodatkowo konfigurujemy feed produktowy.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Finalnym efektem naszej pracy ma być zwiększenie sprzedaży, w związku z tym bierzemy pod uwagę historię witryny, jej obecny charakter i planowany kierunek rozwoju firmy.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego.

Wykorzystujemy przyjazne techniki pozycjonowania (white hat SEO) i pod tym kątem optymalizujemy witryny.

Wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających pozycjonowanie m.in: SEMSTORM, Majestic, Searchmetrics, GSC.

Posiadamy kwalifikacje techniczne i doświadczenie za którym idą kompetencje w zakresie pozycjonowania.

Nasze analizy są precyzyjne i wieloaspektowe, a ewentualne rekomendacje zmian szczegółowe i konkretne.

W naszym zespole są także programiści, graficy, copywriterzy i administratorzy.

Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych, dlatego możemy stworzyć nowe funkcjonalności.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.