Czy Ty też uważasz, że dobry business lunch powinien się składać z co najmniej 3 niezbędnych elementów? Smacznego posiłku, towarzystwa profesjonalistów i cennej wiedzy biznesowej? Jeśli tak, to nie może Cię zabraknąć na drugiej edycji Konferencji „Lunch z e-commerce”.
Chcesz gromadzić nową wiedzę o rynku e-commerce? A może lubisz minglować i zdobywać cenne, biznesowe znajomości? Jeśli znajdziesz chwilę czasu (no może w rzeczywistości dłuższą chwilę), zaglądnij do Golden Floor na 38. piętro wieżowca Warsaw Trade Tower.
17 kwietnia będzie czekać na Ciebie pięciu prelegentów, pyszny lunch, serwis kawowy i wyjątkowy bonus – premiera raportu „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce”, opracowanego na podstawie analizy rynku wykonanej przez onData w 2018 roku.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.
11:30 Rejestracja uczestników
12:00 Uroczyste przywitanie Gości, rozpoczęcie
12:05 - 12:40 I prelekcja - Tomasz Kwiatkowski z Ideo Force
"Wyścig o pole position, czyli historia sukcesu iParts i problemy wielkiego e-commerce"
12:40 - 13:15 II prelekcja - Kasia Ugorowska z Sare
"Kowal marketingu, czyli jak pracować z materią online"
13:15 - 14:15 Przerwa na kawę i transmisja na żywo
14:15 - 14:50 III prelekcja - Marcin Lipiec z Ideo
"Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci, gdzie leży problem. O optymalizacji ścieżki zakupowej BRW online"
14:50 - 15:50 Przerwa na lunch i networking
15:50 - 16:25 IV prelekcja - Jagoda Prętnicka - Markiewicz z SentiOne
"Al & chatboty w obsłudze klienta"
16:25 - 17:00 V prelekcja - Paweł Szczyrek z Ideo Force
"Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd? O nietypowych kampaniach nakręcających sprzedaż w e-commerce"
17:00 - 17:20 Wojciech Szymański z Ideo Force
Premiera raportu "Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce"
17:20 - 17:30 Networking i zakończenie
"Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce"?
Rynek e-commerce rozwija się na całym świecie, ale szczególnie cieszy jego aktywność na naszym krajowym gruncie. Taka dynamika to jednak nie tylko szansa na biznesowy sukces, ale przede wszystkim pokonywanie trudności i reagowanie na zmieniające się potrzeby odbiorców. Jak polski rynek sobie z tym radzi? Internet to skarbnica wiedzy w tym zakresie. Blogi, fora dyskusyjne, grupy w social media, artykuły eksperckie... To wszystko buduje współczesny dyskurs branży. Przyglądnęliśmy mu się uważnie razem z onData i będziemy mieć niekłamaną przyjemność zaprezentować Wam nasze wnioski.