» 3 edycja «
O biznesie, marketingu i e-commerce nigdy nie można powiedzieć za dużo. Dlatego chcemy się spotkać z Wami po raz trzeci i… powiedzieć jeszcze więcej o tym jak generować większą sprzedaż w sklepach internetowych! W październiku zaserwujemy Wam trzeci lunch z e-commerce!
Tym razem zaprosimy Was na Uczelnię Techniczno-Handlową im. H. Chodkowskiej w Warszawie (aula w budynku uczelni na ul. Jutrzenki 135). Jak przy organizacji poprzednich edycji, tak i tym razem gwarantujemy, że wiedza naszych prelegentów i tematy, o których Wam opowiedzą będą jak najbardziej praktyczne i oparte na empirycznych, sprawdzonych doświadczeniach.
Jeśli szukasz pomysłów i inspiracji, jak rozwijać swoją markę online i wykorzystywać biznesowe okazje na konkurencyjnym rynku e-commerce w Polsce oraz jakie kroki podjąć, by sprzedawać więcej, koniecznie zarezerwuj swoje miejsce na konferencji już dzisiaj i zjedz z nami Lunch z e-commerce.
Zapraszamy każdą osobę zainteresowaną poruszaną tematyką a także tych, którzy po prostu lubią spotkać się w doborowym towarzystwie branżowych profesjonalistów i nawiązać nowe biznesowe współprace.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.
10:00 Rejestracja uczestników i networking
10:20 Uroczyste przywitanie Gości, rozpoczęcie
10:30 - 10:50 I prelekcja - Bartosz Michalak z Senuto
"Jak analizować konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania?"
10:55 - 11:15 II prelekcja - Krzysztof Polewiak z Microsoft
"Wykorzystanie nowych technologii w procesie zwiększania sprzedaży"
11:20 - 11:50 Przerwa na kawę
11:50 - 12:10 III prelekcja - Krzysztof Wójcik z Ideo Force
"E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online"
12:15 - 12:35 IV prelekcja - Adrian Kaczor z Ideo
"Technologia w służbie sprzedaży, czyli case study wdrożenia sklepu internetowego profinfo.pl"
12:40 - 13:40 Przerwa na lunch i networking
13:40 - 14:05 V prelekcja - Jan Zając z Sotrender
"Jak wykorzystujemy AI i popularne narzędzia do oszczędzania czasu i energii marketerów"
14:10 - 14:30 VI prelekcja - Łukasz Kozłowski z Thulium
"Nowe technologie, stare reguły - czyli jak wcielać odwieczne prawa handlu w cyfrową rzeczywistość"
14:35 - 15:05 VII prelekcja - Piotr Konopka z InnoThink
"Jak optymalizować koszty w e-commerce?"
15:05 - 15:35 Wojciech Szymański z Ideo Force
Premiera II wydania książki "Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści"
oraz prelekcja: "Metody content marketingu, które zwiększają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google"
14:35 - 15:35 Sebastian Skórski z Google Internetowe Rewolucje
Warsztat: "Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe."
Warsztat odbywa się równolegle z prelekcjami Piotra Konopki i Wojciecha Szymańskiego. Dotyczy tylko wcześniej zarejestrowanych Uczestników.
15:35 - 16:15 Networking i zakończenie
Podczas warsztatów pokażemy, jak za pomocą bezpłatnych narzędzi dostępnych dla każdego przedsiębiorcy rozpocząć lub usprawnić ekspansję zagraniczną swojej firmy.
Warsztaty poprowadzi Sebastian Skórski z Google Internetowe Rewolucje <- poznaj Sebastiana.
Udział w szkoleniu pozwoli jego uczestnikom odpowiedzieć na pytania: | W czasie szkolenia pokażemy z bliska i na praktycznych przykładach wykorzystanie: |
|
|
Pobierz prezentacje, które zostały przedstawione uczestnikom poprzedniej edycji Konferencji Lunch z e-commerce. Wiedza uzupełniona doświadczeniem przedstawiona na slajdach prezentacji to świetna motywacja do rozwoju e-commerce.
Nowe wydanie książki o Content Marketingu
Poprzednie spotkanie w ramach Konferencji zakończyliśmy premierą raportu „Problemy polskiego e-commerce”, który spotkał się z Waszym ciepłym przyjęciem. Pomyśleliśmy, że fajnie będzie przygotować dla Was kolejną premierę na nadchodzący Lunch!
I wiecie co? Udało się!
Z przyjemnością informujemy, że podczas spotkania zaprezentujemy Wam nowe wydanie książki o Content Marketingu. Ta ceniona przez odbiorców i po brzegi wypełniona wiedzą publikacja, została zaktualizowana i jeszcze bardziej poszerzona! Ogrom informacji, branżowe doświadczenie i profesjonalne spostrzeżenia zostały zamknięte (ledwo!) na 200 stronach podręcznika. Książka o Content Marketingu to wydawnictwo warte uwagi zarówno dla branżowych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli e-commerce, jak i osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze współczesnym marketingiem.
NA KONFERENCJI 10 KSIĄŻEK TRAFI W RĘCE AKTYWNYCH UCZESTNIKÓW!
„Zjawiskowy. Nieograniczony. Angażujący. Trendy. Content marketing to fenomen, o którym się rozmawia. I to dużo.
A skoro tak, to narosły wokół niego mity i niejasności. Czas je rozwiać!”