Konferencja: Lunch z e-commerce - edycja 3

» 3 edycja «

O biznesie, marketingu i e-commerce nigdy nie można powiedzieć za dużo. Dlatego chcemy się spotkać z Wami po raz trzeci i… powiedzieć jeszcze więcej o tym jak generować większą sprzedaż w sklepach internetowych! W październiku zaserwujemy Wam trzeci lunch z e-commerce!

Tym razem zaprosimy Was na Uczelnię Techniczno-Handlową im. H. Chodkowskiej w Warszawie (aula w budynku uczelni na ul. Jutrzenki 135). Jak przy organizacji poprzednich edycji, tak i tym razem gwarantujemy, że wiedza naszych prelegentów i tematy, o których Wam opowiedzą będą jak najbardziej praktyczne i oparte na empirycznych, sprawdzonych doświadczeniach.

Jeśli szukasz pomysłów i inspiracji, jak rozwijać swoją markę online i wykorzystywać biznesowe okazje na konkurencyjnym rynku e-commerce w Polsce oraz jakie kroki podjąć, by sprzedawać więcej, koniecznie zarezerwuj swoje miejsce na konferencji już dzisiaj i zjedz z nami Lunch z e-commerce.

Zapraszamy każdą osobę zainteresowaną poruszaną tematyką a także tych, którzy po prostu lubią spotkać się w doborowym towarzystwie branżowych profesjonalistów i nawiązać nowe biznesowe współprace.  

akredytacja dimaqWydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.  

 

Temat przewodni 3 edycji:

Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce i kupowali jeszcze więcej?

Dlaczego warto przyjść na Lunch z e-commerce?

  • Nauczysz się jak analizować swoją konkurencję, by lepiej od nich promować swój sklep
  • Nauczysz się sprawdzać na czym zarabia Twoja konkurencja i skąd pozyskuje ruch
  • Dowiesz się jak zoptymalizować środowisko hostingowe, aby zaoszczędzić na infrastrukturze serwerowej
  • Poznasz metody content marketingu, które zwieszają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google
  • Zobaczysz jak korzystać z programów, które pomogą Ci lepiej obsługiwać klientów w social media
  • Dowiesz się, jak budować silny i atrakcyjny dla kupujących wizerunek
  • Otrzymasz drukowane potwierdzenie uczestnictwa i nabycia wiedzy

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.

 

Chcesz poznać sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w e-commerce?

Wygodny fotel i stolik podczas Lunchu z e-commerce już na Ciebie czekają!

 

 

Program konferencji

 

10:00 Rejestracja uczestników i networking

10:20 Uroczyste przywitanie Gości, rozpoczęcie


10:30 - 10:50 I prelekcja - Bartosz Michalak z Senuto
"Jak analizować konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania?"

10:55 - 11:15 II prelekcja - Krzysztof Polewiak z Microsoft
"Wykorzystanie nowych technologii w procesie zwiększania sprzedaży"

11:20 - 11:50 Przerwa na kawę


11:50 - 12:10 III prelekcja - Krzysztof Wójcik z Ideo Force
"E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online"

12:15 - 12:35 IV prelekcja - Adrian Kaczor z Ideo
"Technologia w służbie sprzedaży, czyli case study wdrożenia sklepu internetowego profinfo.pl"

12:40 - 13:40 Przerwa na lunch i networking

13:40 - 14:05 V prelekcja - Jan Zając z Sotrender
"Jak wykorzystujemy AI i popularne narzędzia do oszczędzania czasu i energii marketerów"

14:10 - 14:30 VI prelekcja - Łukasz Kozłowski z Thulium
"Nowe technologie, stare reguły - czyli jak wcielać odwieczne prawa handlu w cyfrową rzeczywistość"

14:35 - 15:05 VII prelekcja - Piotr Konopka z InnoThink
"Jak optymalizować koszty w e-commerce?"

15:05 - 15:35 Wojciech Szymański z Ideo Force
Premiera II wydania książki "Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści" 
oraz prelekcja: "Metody content marketingu, które zwiększają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google"

14:35 - 15:35 Sebastian Skórski z Google Internetowe Rewolucje
Warsztat: "Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe." 
Warsztat odbywa się równolegle z prelekcjami Piotra Konopki i Wojciecha Szymańskiego. Dotyczy tylko wcześniej zarejestrowanych Uczestników.

15:35 - 16:15 Networking i zakończenie

 

 

Warsztaty:
Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe.


 

Google Internetowe Rewolucje Lunch z e-commerce

 

Podczas warsztatów pokażemy, jak za pomocą bezpłatnych narzędzi dostępnych dla każdego przedsiębiorcy rozpocząć lub usprawnić ekspansję zagraniczną swojej firmy.

Warsztaty poprowadzi Sebastian Skórski z Google Internetowe Rewolucje <- poznaj Sebastiana.

 

Udział w szkoleniu pozwoli jego uczestnikom odpowiedzieć na pytania: W czasie szkolenia pokażemy z bliska i na praktycznych przykładach wykorzystanie:
  • czy moja firma jest gotowa do ekspansji zagranicznej?
  • w jaki sposób ocenić potencjał rynków zagranicznych?
  • jakie oczekiwania mają klienci na interesujących mnie rynkach?
  • o czym trzeba pamiętać przy wejściu na nowe rynki?
  • Market Finder, czyli narzędzie wspierające eksporterów w planowaniu i realizacji ekspansji zagranicznej, które od czerwca 2019 jest dostępne w języku polskim
  • często używane przez marketerów narzędzia takie jak Google Trends czy Google Analytics ale tym razem w zastosowaniach pomocnych eksporterom lub firmom planującym ekspansję zagraniczną
  • zaprezentujemy na przykład specjalny przygotowany przez nasz zespół panel Google Analytics, który każdy może założyć na swoim koncie po to żeby przyjrzeć się bliżej zwyczajom odwiedzających z zagranicy.

 

Pobierz prezentacje
z Konferencji Lunch z E-commerce

Pobierz prezentacje, które zostały przedstawione uczestnikom poprzedniej edycji Konferencji Lunch z e-commerce. Wiedza uzupełniona doświadczeniem przedstawiona na slajdach prezentacji to świetna motywacja do rozwoju e-commerce.

 

Premiera książki

Nowe wydanie książki o Content Marketingu

Poprzednie spotkanie w ramach Konferencji zakończyliśmy premierą raportu „Problemy polskiego e-commerce”, który spotkał się z Waszym ciepłym przyjęciem. Pomyśleliśmy, że fajnie będzie przygotować dla Was kolejną premierę na nadchodzący Lunch!

I wiecie co? Udało się!

Z przyjemnością informujemy, że podczas spotkania zaprezentujemy Wam nowe wydanie książki o Content Marketingu. Ta ceniona przez odbiorców i po brzegi wypełniona wiedzą publikacja, została zaktualizowana i jeszcze bardziej poszerzona! Ogrom informacji, branżowe doświadczenie i profesjonalne spostrzeżenia zostały zamknięte (ledwo!) na 200 stronach podręcznika. Książka o Content Marketingu to wydawnictwo warte uwagi zarówno dla branżowych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli e-commerce, jak i osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze współczesnym marketingiem.

 

NA KONFERENCJI 10 KSIĄŻEK TRAFI W RĘCE AKTYWNYCH UCZESTNIKÓW!  

 

„Zjawiskowy. Nieograniczony. Angażujący. Trendy. Content marketing to fenomen, o którym się rozmawia. I to dużo. 
A skoro tak, to narosły wokół niego mity i niejasności. Czas je rozwiać!”