Adrian Kaczor

Key Account Manager w Ideo

Adrian Kaczor Lunch z e-commerce

Ekspert ds. e-marketingu i technologii e-commerce

„Specjaliści IT i marketingowcy to dwa zupełnie inne światy. Różnią się od siebie niemal w każdym aspekcie. Ale, co najzabawniejsze, w dzisiejszych realiach rynkowych muszą się świetnie nawzajem rozumieć i w pełni współpracować, aby jakikolwiek projekt mógł odnieść sukces. Bez względu czy mówimy o uruchamianiu platformy e-commerce, zwiększaniu sprzedaży w e-sklepie czy optymalizacji procesów marketingowych”.

 

Adrian Kaczor jest jednym z tych specjalistów, którzy w wyjątkowy sposób łączą umiejętność technicznego patrzenia na projekt i wyszukiwania efektywnych rozwiązań z humanistycznym zrozumieniem potrzeb współczesnego konsumenta oraz typowo biznesową chęcią generowania zysków dla swoich klientów.

Nowoczesny marketing i IT nie mają dla niego tajemnic. Doskonale odnajduje się w projektach, w których rozwiązania informatyczne mają zapewnić pełne wsparcie dla rozwoju biznesu czy realizacji złożonych działań e-marketingowych.

Bogate doświadczenie zbierał realizując innowacyjne projekty dla wiodących marek krajowych i międzynarodowych. Nieustająca pasja do nowych technologii od lat popycha go do ciągłego szukania innowacyjnych, efektywnych i bezpiecznych rozwiązań biznesowych, sprzedażowych i prokonsumenckich.

 

Zastanawiasz się...

... czy w prelekcji Adriana znajdziesz coś, co Cię zainteresuje? Pomogą Ci w tym poniższe pytania:

  • Twoja firma jest przed wdrożeniem swojego pierwszego sklepu online?
  • Lubisz być przygotowany, a nie wiesz czego się spodziewać przed uruchomieniem platformy e-commerce?
  • Chcesz zrozumieć jakie zależności zachodzą pomiędzy IT a e-marketingiem?
  • Zastanawiasz się co powinien mieć dobry e-sklep, aby wzmacniać sprzedaż i zapewnić pozytywne doświadczenia konsumenckie?
  • Nigdy nie odmawiasz poznania dobrego case study?

 

Jeśli chociaż jedna odpowiedź brzmiała TAK, będzie na Ciebie czekać miejsce na prelekcji:

Technologia w służbie sprzedaży, czyli case study wdrożenia sklepu internetowego profinfo.pl

 

Jeśli chcesz wiedzieć jaki wpływ na intensyfikację sprzedaży i generowanie leadów ma nowoczesna technologia, nie może Cię z nami zabraknąć!

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.