Bartosz Michalak

Head of Marketing w Senuto

Bartosz Michalak

Ekspert, koordynator, strateg marketingowy, pasjonat nowych technologii

„Ktoś kiedyś powiedział, że nieładnie jest podglądać bliźnich. Niestety (albo „stety”) w biznesie tak to nie działa. Obserwacja i analiza konkurencji jest niezbędna, aby samemu odnieść sukces. To źródło inspiracji, wyciąganie wniosków z cudzych błędów i możliwość szybkiej adaptacji do zmieniających się trendów.”

 

Wychowanek Politechniki Łódzkiej. Pasjonat Bałkanów i nowych technologii. Miłośnik komiksów Marvela i e-marketingowy ekspert.

O konieczności analizowania danych i obserwowania konkurencji mówi się coraz więcej na polskim rynku. Coraz więcej firm czuje naturalną potrzebę prowadzenia takich działań dla swojego e-commerce, widząc w tym szansę na stabilniejszy rozwój biznesu i sukcesywne zwiększanie sprzedaży w sklepach internetowych. Często jednak brakuje specjalistycznej wiedzy, jak to prawidłowo robić.

Na szczęście o podglądaniu konkurencji Bartosz Michalak wie niejedno. Nie brakuje mu wiedzy i doświadczenia, które gromadzi od dawna. Zdobywał je w K2 Media i Bluerank, obecnie w Senuto. Odpowiadał także za budowanie długofalowych relacji z klientami takimi jak Yamaha Motor Poland, Wurth Polska czy Skanska.


Zastanawiasz się...

... czy masz w zanadrzu argumenty, które usprawiedliwiłyby Twoją nieobecność na prelekcji Bartosza? Zadaj sobie parę pytań:

  • Wątpisz, czy obserwacja konkurencji może przynieść korzyści dla firmy?
  • Uważasz, że koszty śledzenia konkurencji przewyższają płynące z tego profity?
  • A może wręcz przeciwnie, wiesz, że to dobra strategia działania, ale nie wiesz od czego zacząć i jak wykorzystać gromadzone dane?
  • Szukasz efektywnych narzędzi do podglądania konkurencji?
  • Chcesz wiedzieć kiedy, jak i z jaką intensywnością zacząć obserwację konkurencji.

 

Odpowiedziałeś chciaż raz twierdząco? W takim razie nie masz argumentów i koniecznie musisz pojawić się na prelekcji Bartosza Michalaka:

Jak analizować konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania, by zwiększyć sprzedaż?

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.