Ekspert, koordynator, strateg marketingowy, pasjonat nowych technologii
„Ktoś kiedyś powiedział, że nieładnie jest podglądać bliźnich. Niestety (albo „stety”) w biznesie tak to nie działa. Obserwacja i analiza konkurencji jest niezbędna, aby samemu odnieść sukces. To źródło inspiracji, wyciąganie wniosków z cudzych błędów i możliwość szybkiej adaptacji do zmieniających się trendów.”
Zastanawiasz się...
... czy masz w zanadrzu argumenty, które usprawiedliwiłyby Twoją nieobecność na prelekcji Bartosza? Zadaj sobie parę pytań:
- Wątpisz, czy obserwacja konkurencji może przynieść korzyści dla firmy?
- Uważasz, że koszty śledzenia konkurencji przewyższają płynące z tego profity?
- A może wręcz przeciwnie, wiesz, że to dobra strategia działania, ale nie wiesz od czego zacząć i jak wykorzystać gromadzone dane?
- Szukasz efektywnych narzędzi do podglądania konkurencji?
- Chcesz wiedzieć kiedy, jak i z jaką intensywnością zacząć obserwację konkurencji.
Odpowiedziałeś chciaż raz twierdząco? W takim razie nie masz argumentów i koniecznie musisz pojawić się na prelekcji Bartosza Michalaka:
Jak analizować konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania, by zwiększyć sprzedaż?