Jan Zając

Founder & CEO w Sotrender

Jan Zając - Lunch z e-commerce

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera.

„Zrozumienie relacji, jakie wytwarzają się między uczestnikami komunikacji jest nie tylko fascynujące, ale przede wszystkim praktyczne i przydatne. Pozwala jednostce skuteczniej operować w swoim środowisku i osiągać zakładane cele. Tak powinny działać przedsiębiorstwa. Poznawać i analizować swoje otoczenie, klientów, konkurencję i na podstawie wyciąganych wniosków – projektować swoje dalsze działania, aby zwiększać sprzedaż i budować lojalność odbiorców”.

 

Badacz. Psycholog. Adiunkt na Wydziale Psychologii UW. Przedsiębiorca. Twórca Sotrendera. Jan Zając. O analityce danych i badaniu Internetu, chyba mało kto wie więcej niż on.

Swoje zainteresowania i naukowe pasje przekuł w stworzenie wyjątkowej na polskim rynku firmy – Sotrender, specjalizującej się w badaniu social media i tworzeniu narzędzi do ich biznesowej analityki. Korzysta z nich ponad 500 przedsiębiorstw w 38 krajach.

Jak sam mówi, celem Sotrendera jest niesienie pomocy firmom i agencjom interaktywnym w gromadzeniu i analizowaniu danych z mediów społecznościowych oraz optymalizacji prowadzonych w nich działań marketingowych.

Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi (Mediolan) oraz Uniwersytetu w Leuven, autor publikacji na temat psychologii internetu i prowadzenia badań online. Wykładowca, szkoleniowiec, start-upowy mentor i prelegent na branżowych konferencjach. Chętnie dzieli się wiedzą i wspiera rozwój nowoczesnego biznesu.

 

Zastanawiasz się...

... czy prelekcja Jana jest dla Ciebie? Odpowiedz sobie na kilka prostych pytań!

  • Zastanawiasz się, jak Twoja marka rysuje się na tle konkurencji i w świadomości konsumentów obecnych w social media?
  • Chcesz zwiększyć efektywność swoich działań w social media, ale potrzebujesz do tego wiarygodnych danych?
  • Uważasz, że social media nie są i nigdy nie były kanałem wpływającym na wielkość sprzedaży?
  • Chcesz zrozumieć, jak prawidłowo analizować dane w social media, aby mieć większą kontrolę nad podwykonawcami?
  • Jesteś przekonany, że o social media wiesz wszystko?

 

Jeśli chociaż raz w Twoich odpowiedziach pojawiło się TAK – zapraszamy na najbliższy Lunch z e-commerce na prelekcję

Jak wykorzystujemy AI i popularne narzędzia do oszczędzania czasu i energii marketerów
 

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.