Krzysztof Wójcik

Account Manager w Ideo Force

Lunch z ecommerce Krzysiek Wójcik

Kierownik projektów w agencji e-marketingowej Ideo Force.

„E-commerce to zupełnie nowa rzeczywistość – z własnymi regułami, mechanizmami i zależnościami. Dynamiczny rozwój tej branży wymaga poświęcenia mu sporo uwagi. Zrozumienia jak działają klienci w sieci, co ich motywuje, a także w jaki sposób wyróżnić się na tle coraz silniejszej konkurencji, zwiększając jednocześnie poziom sprzedaży.”

 

Jeśli masz problemy z rozwojem swojego e-commerce albo szukasz sposobów na wzmocnienie sprzedaży, Krzysztof Wójcik jest specjalistą, który będzie w stanie Ci pomóc. Od lat jest związany z marketingiem internetowym, jednak odkąd w Polsce zaczął rozwijać się sektor e-commerce, w pełni poświęcił się zgłębianiu jego sekretów.

Jak sam powtarza, branża jest przyszłością rynku i błędem byłoby nie wykorzystać jej pełnego potencjału. Obserwując nieustannie zachodzące zmiany, jest zawsze krok do przodu – prognozuje trendy i opracowuje strategie sprzedażowe.

Na co dzień w Ideo Force, zajmuje się rozbudowaną analityką e-sklepów i optymalizacją procesów konsumenckich zachodzących w e-commerce. Dla swoich Klientów projektuje działania, zwiększające obroty sklepów internetowych oraz efektywne kampanie sprzedażowe. W swojej pracy nie pomija także kluczowej roli konsumentów, dążąc do poprawy ich doświadczeń.

 

Zastanawiasz się...

... czy w prelekcji Krzysztofa znajdziesz coś dla siebie? Sprawdź czy:

  • Nie wiesz, jak przekuć gromadzone dane statystyczne na większą sprzedaż w e-sklepie?
  • Chcesz wiedzieć, jak odpowiednio dobierać narzędzia marketingowe dla swojej marki?
  • Nie wiesz, które dane e-commerce powinieneś analizować, a które są po prostu stratą czasu?
  • Prowadzisz kampanie sprzedażowe dla e-commerce, ale nie widzisz efektu i zastanawiasz się co poszło nie tak?
  • Interesują Cię aktualne trendy w działaniach promocyjnych w sektorze e-handlu?

 

Jeśli byłeś chociaż z jedną odpowiedzią na TAK, zapraszamy na pyszny Lunch i spotkanie z branżowymi specjalistami podczas prelekcji

E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.