Kierownik projektów w agencji e-marketingowej Ideo Force.
„E-commerce to zupełnie nowa rzeczywistość – z własnymi regułami, mechanizmami i zależnościami. Dynamiczny rozwój tej branży wymaga poświęcenia mu sporo uwagi. Zrozumienia jak działają klienci w sieci, co ich motywuje, a także w jaki sposób wyróżnić się na tle coraz silniejszej konkurencji, zwiększając jednocześnie poziom sprzedaży.”
Zastanawiasz się...
... czy w prelekcji Krzysztofa znajdziesz coś dla siebie? Sprawdź czy:
- Nie wiesz, jak przekuć gromadzone dane statystyczne na większą sprzedaż w e-sklepie?
- Chcesz wiedzieć, jak odpowiednio dobierać narzędzia marketingowe dla swojej marki?
- Nie wiesz, które dane e-commerce powinieneś analizować, a które są po prostu stratą czasu?
- Prowadzisz kampanie sprzedażowe dla e-commerce, ale nie widzisz efektu i zastanawiasz się co poszło nie tak?
- Interesują Cię aktualne trendy w działaniach promocyjnych w sektorze e-handlu?
Jeśli byłeś chociaż z jedną odpowiedzią na TAK, zapraszamy na pyszny Lunch i spotkanie z branżowymi specjalistami podczas prelekcji
E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online