Łukasz Kozłowski

Chief Marketing Officer

Łukasz Kozłowski

Marketing internetowy i projektowanie doświadczeń konsumenta.

„Rola Customer Experience rośnie nieustannie. Ewoluuje. Podczas gdy współczesny marketing skupia się na zdobyciu uwagi klienta, w sposób spersonalizowany, nienachalny i skuteczny, CX powinien być odpowiedzialny za całość doświadczeń konsumenckich. Tak, aby ostatecznie doprowadzić do zwiększenia sprzedaży. Nie chcę powiedzieć, że w takim układzie CX stoi „nad” marketingiem. Uważam natomiast, że wszystkie działania biznesowe powinny być podporządkowane budowaniu pozytywnych wrażeń klienta w każdym punkcie styczności z marką.”

 

Lata doświadczeń w szeroko rozumianej interaktywnej rzeczywistości. Nieustannie rozwijane umiejętności kreowania efektywnej komunikacji cyfrowej. Poznawanie internetowej rzeczywistości zarówno jako ekspert, jak i szeregowy konsument. Profesjonalizm. Kreatywność. Otwartość. A przede wszystkim zdolność do połączenia tych wszystkich aspektów w postaci jednej osoby.

Tak w ogromnym skrócie można opisać Łukasza Kozłowskiego, aktualnie koordynującego pracę działu marketingu w Thulium, jako Chief Marketing Officer.

Swoje bogate i różnorodne doświadczenie zbierał w branży usługowej oraz e-commerce. Aktywnie działał przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego Presto – gdzie początkowo zajmował się SEM oraz tworzeniem kompleksowych strategii reklamowych. Zbudował także komunikację zewnętrzną oraz strategie e-commerce dla całej grupy marek Ortens Sp. z o.o..

W tym roku zakończył ponad 3-letnią współpracę z DreamCommerce, gdzie dla marek Shoper, Zencommerce India oraz Zencommerce Turkey zajmował się analizą i rozwojem relacji z klientami, jako Customer Success Manager.

Mówiąc w skrócie – o klientach i budowaniu relacji z nimi, Łukasz wie niemal wszystko.

 

Zastanawiasz się...

... czy Twoja obecnośc na prelekci jest niebędna? Odpowiedz sobie na pare pytań:

  • Zdajesz sobie sprawę, że konsument jest w centrum uwagi każdej nowoczesnej firmy?
  • Brakuje Ci pomysłów w jaki sposób efektywnie budować relacje z konsumentami i wspierać ich lojalność wobec Ciebie?
  • Interesują Cię efektywne metody zwiększania sprzedaży w e-handlu?
  • Nie jesteś pewny czy lokujesz zasoby w odpowiednie procesy i transakcje w firmie?
  • Potrzebujesz metod skutecznego selekcjonowania klientów?

 

Wydaje nam się, że jednak powinieneś pojawić się na prelekcji Łukasza:

Nowe technologie, stare reguły - czyli jak wcielać odwieczne prawa handlu w cyfrową rzeczywistość

jeśli chociaż na jedno pytanie, z Twoich ust, padła odpowiedź TAK. Zatem, do zobaczenia!

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.