Piotr Konopka

Co-founder w InnoThink

Piotr Konopka - Lunch z e-commerce

Menadżer, trener biznesowy, współtwórca idei turkusowego akceleratora.

„Wieloletnie doświadczenie nauczyło mnie kilku rzeczy. Po pierwsze, warto wspierać innowacyjne pomysły biznesowe. Nowatorskie pod względem technologicznym, społecznym lub organizacyjnym. Po drugie – prowadzoną działalność zawsze da się zoptymalizować i czerpać z tego wymierne korzyści. Poza tym biznes nie cierpi osób osiadających na laurach. Po trzecie – praca z ludźmi zadowolonymi z tego co robią, przynosi świetne rezultaty. I jest czystą przyjemnością”.

 

Można powiedzieć, że Piotr Konopka jest tytanem biznesu. Długoletnie doświadczenie zawodowe pozwoliło mu doskonale zrozumieć mechanizmy funkcjonowania rynku i nauczyć się je wykorzystywać do rozwoju firm i inicjatyw biznesowych.

Jest menadżerem. Mentorem. Przedsiębiorcą.

Stworzył i rozwinął uznaną dzisiaj markę KRK Partnerzy, skupiającą się na body leasingu programistów w oparciu o model pracy zdalnej i zdalnego zarządzania. Jest współtwórcą idei ekosystemu dla startupów i inwestorów – turkusowego akceleratora. A przez ponad 9 lat był członkiem największej na świecie profesjonalnej organizacji rekomendacji biznesowych BNI Polska.

Nieustannie szuka inicjatyw i pomysłów z efektem WOW. Muszą być „synergyable”. Muszą mieć to „COŚ”. Jest dla nich kowalem. Nadaje im kształt, rozwija i wspiera. Jego wiedza i doświadczenie w tym zakresie są nieocenione.

Prywatnie uważa, że nie ma lepszego uniwersum niż Gwiezdne Wojny. Pod warunkiem, że nie bierzemy pod uwagę Władcy Pierścieni.

 

Zastanawiasz się...

czy Piotr zainteresuje Cię swoim wystąpieniem? Kilka pytań pomoże Ci znaleźć odpowiedź:

  • Cechuje Cię otwartość na wiedzę i doświadczenie ludzi, którzy o prowadzeniu biznesu wiedzą naprawdę dużo?
  • Zastanawiasz się jak prawidłowo zarządzać kosztami w e-commerce?
  • Szukasz sposobów na budowanie oszczędności i zwiększanie dochodów w firmie?
  • Interesuje Cię, jak wykorzystywać dostępne na rynku zasoby?
  • Cenisz spotkania z ludźmi, którzy potrafią umiejętnie i efektywnie rozwijać biznesowe pomysły?

 

Jeśli już znasz odpowiedź na swoje pytanie, w takim razie mamy nadzieję, że spotkamy się niebawem na prelekcji:

Jak optymalizować koszty w e-commerce?

Zapraszamy!

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.